Olen mielenkiinnolla seurannut "herrojen" kirjoittelua Thaimaan seksimatkoista. Voisivatko kanssasisaret valaista parhaista seksimatkakohteista naisille. Erityisesti sellaisista, joissa ei keski-ikäinenkään tytteli jäisi ilman.
Naisten seksimatkat
15
9695
Vastaukset
- meille
- ...
Eikös tuolla ole myös naisten kirjoituksia kyseisestä seksikohteesta?
- Mirkku
Olen kyllä käynyt Turkissa ja testannut paikalliset äijät - karvaisia ja pienet munat.
- herraISOherra
Mirkku kirjoitti:
Olen kyllä käynyt Turkissa ja testannut paikalliset äijät - karvaisia ja pienet munat.
Suomalainen onkin isompi. Eikä nii karvanen...
Ja paljo puhtaampi! - matkakonsultti
Mirkku kirjoitti:
"Olen kyllä käynyt Turkissa ja testannut paikalliset äijät - karvaisia ja pienet munat.
sinun pitää käydä tuolla:
http://www.megacockcravers.com/main.htm?id=
VAROITUS: SISÄLTÄÄ EPÄSIVEELLISTÄ MATERIAALIA!
- gigi
ehdottomasti turkki ja kreikka.. turkissa saa munaa kuka vaan:) kannattaa olla kuitenkin varovainen..ja käyttää ehkäisyä...jos ei yhdenillan juttuja halua niin romantikkoja löytyy myös...onhan niitä kestäviäkin rakkauksia löytyny turkista!!
- Kalle
Kertoo jo paljon kirjoittajasta jos sanoo, että Turkissa saa kuka tahansa!!!!!!!!!
- Phuket
kannattaa matkustaa niissäkin merkeissä.Hotellien tarjoilijapojat pitävät hyvää huolta naisista ja onhan siellä yllinkyllin tarjontaa muuallakin.
- entäs
Taitaa olla kovin pieni?
- suurta
entäs kirjoitti:
Taitaa olla kovin pieni?
hei matkusta Taiwaniin.Jai suomi pojatkin toiseksi kun Taiwanilaisiin verrataan.Elamani suurinta sain ihanalta kiinalaiselata.Ja ne on aivan hulluna suomalaisiin vaalea verikkoihin.Siniset silmat ja vaaleat hiukset is a must!Ne on kohteliaita siisteja ja saat suurinta.Good luck!
- Peenis
entäs kirjoitti:
Taitaa olla kovin pieni?
Onks peniksen koko,muka maanosasta kiinni?
- ...
Peenis kirjoitti:
Onks peniksen koko,muka maanosasta kiinni?
Kokeile, niin tiedät.
- Mirkku
En ole saanut oikein kunnon vastauksia kysymykseeni. Voisiko joku ystävällisesti kertoa seksimatkakokemuksistaan.
- väärä palsta
Sieltä löytyy juttua jos jonkinmoista. Jos ei kelpaa, osta sexilehti.
- Gambia
Muistan jostain lukeneeni, että Gambia olisi brittiläisten naisten seksikohde. Siellä siis miehille kai sitten pitää maksaa jopa palveluistaan eikä kyseessä ole ns. turkkimeininki jossa rantaleijonat "hurmaa ilmaiseksi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691