Naisten seksimatkat

Mirkku

Olen mielenkiinnolla seurannut "herrojen" kirjoittelua Thaimaan seksimatkoista. Voisivatko kanssasisaret valaista parhaista seksimatkakohteista naisille. Erityisesti sellaisista, joissa ei keski-ikäinenkään tytteli jäisi ilman.

15

9695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meille
    • ...

Eikös tuolla ole myös naisten kirjoituksia kyseisestä seksikohteesta?

• Mirkku

Olen kyllä käynyt Turkissa ja testannut paikalliset äijät - karvaisia ja pienet munat.

• herraISOherra
        Mirkku kirjoitti:

Olen kyllä käynyt Turkissa ja testannut paikalliset äijät - karvaisia ja pienet munat.

Suomalainen onkin isompi. Eikä nii karvanen...
        Ja paljo puhtaampi!

• matkakonsultti
        Mirkku kirjoitti:

"Olen kyllä käynyt Turkissa ja testannut paikalliset äijät - karvaisia ja pienet munat.

sinun pitää käydä tuolla:

http://www.megacockcravers.com/main.htm?id=

VAROITUS: SISÄLTÄÄ EPÄSIVEELLISTÄ MATERIAALIA!

• gigi

ehdottomasti turkki ja kreikka.. turkissa saa munaa kuka vaan:) kannattaa olla kuitenkin varovainen..ja käyttää ehkäisyä...jos ei yhdenillan juttuja halua niin romantikkoja löytyy myös...onhan niitä kestäviäkin rakkauksia löytyny turkista!!

• Kalle

Kertoo jo paljon kirjoittajasta jos sanoo, että Turkissa saa kuka tahansa!!!!!!!!!

• Phuket

kannattaa matkustaa niissäkin merkeissä.Hotellien tarjoilijapojat pitävät hyvää huolta naisista ja onhan siellä yllinkyllin tarjontaa muuallakin.

• entäs

Taitaa olla kovin pieni?

• suurta
        entäs kirjoitti:

Taitaa olla kovin pieni?

hei matkusta Taiwaniin.Jai suomi pojatkin toiseksi kun Taiwanilaisiin verrataan.Elamani suurinta sain ihanalta kiinalaiselata.Ja ne on aivan hulluna suomalaisiin vaalea verikkoihin.Siniset silmat ja vaaleat hiukset is a must!Ne on kohteliaita siisteja ja saat suurinta.Good luck!

• Peenis
        entäs kirjoitti:

Taitaa olla kovin pieni?

Onks peniksen koko,muka maanosasta kiinni?

• ...
        Peenis kirjoitti:

Onks peniksen koko,muka maanosasta kiinni?

Kokeile, niin tiedät.

• Mirkku

En ole saanut oikein kunnon vastauksia kysymykseeni. Voisiko joku ystävällisesti kertoa seksimatkakokemuksistaan.

• väärä palsta

Sieltä löytyy juttua jos jonkinmoista. Jos ei kelpaa, osta sexilehti.

• Gambia

Muistan jostain lukeneeni, että Gambia olisi brittiläisten naisten seksikohde. Siellä siis miehille kai sitten pitää maksaa jopa palveluistaan eikä kyseessä ole ns. turkkimeininki jossa rantaleijonat "hurmaa ilmaiseksi".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2130
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      171
      1903
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1332
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1150
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      952
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      899
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      849
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      836
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      772
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe