Autoliikkeet?

auto kuume

Suosittele hyvää ja asiantuntevaa autoliikettä josta voisi ostaa käytetyn edullisen ja hyvän auton??

Kiitti!

151

16368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mene ja tiedä

      Olen myynyt kaksi hyvää käytettyä itse. Ostajat saivat edullisemmin kuin kaupasta. Viimeisimmän uuden ostin Helsingistä kun paikallinen ei ollut valmis tinkimään 800€ lähes 70.000€ autosta. En suosittele siis täkäläisiä autoliikkeitä.

      • frgthyujk

        Yksityiseltä tosiaan sais halvemmalla mutta kuinka voin luottaa myyjään ja siihen et auto on se mitä kaupataan??


      • mene ja tiedä
        frgthyujk kirjoitti:

        Yksityiseltä tosiaan sais halvemmalla mutta kuinka voin luottaa myyjään ja siihen et auto on se mitä kaupataan??

        Pyydä historia nähhdä, älä kiirehdi, luota hyvään ihmiseen.


      • Vanhoilla-ajeleva

        Minä ostin auton Kamuxilta, mutta en Joensuusta kun siellä ei silloin ollut mieleistä. Auto toimitettiin minulle kotiin ja se oli sellainen mitä oli luvattu. Siihen autoon ilmaantui sitten vika parin kuukauden päästä. Sellaista sattuu joskus. Kamux hoiti homman tyylikkäästi ja ilman turhia kitinöitä. Kiitos siis Kamuxin myyjälle. Kaikki eivät hoida asioita yhtä tyylikkäästi.


      • Anonyymi
        Vanhoilla-ajeleva kirjoitti:

        Minä ostin auton Kamuxilta, mutta en Joensuusta kun siellä ei silloin ollut mieleistä. Auto toimitettiin minulle kotiin ja se oli sellainen mitä oli luvattu. Siihen autoon ilmaantui sitten vika parin kuukauden päästä. Sellaista sattuu joskus. Kamux hoiti homman tyylikkäästi ja ilman turhia kitinöitä. Kiitos siis Kamuxin myyjälle. Kaikki eivät hoida asioita yhtä tyylikkäästi.

        Kamux, hah. Ei enää koskaan.


    • kauppoja tehnyt

      Varo Laakkosen autoliikettä !

      • Varo kateellisen...

        ... neuvoa.
        Kyllä minä mieluummin ostan vaikka Laakkoselta kuin jostakin sivukujan jobbarilta, jonka kaupankäyntityyli on epämääräistä rökellystä ja v!ttuilua.


      • huijarijuttu

        Vieläköhän tuokin ostaa wolkkaria laakkosilta??tuli se huijaus juttukin nyt wolkkareista.


      • pelleet

        Nuo Ne vasta on huijatuksi tulleetkin Laakkoselta kun osti tai ostaavat.


      • Pettynyt.ostaja

        Laakkosella pärjää ja saa hyvää palvelua kun on tarpeeksi lompakossa paksuutta. Mutta kohtelu on aika tylyä halvempien autojen kiistoissa vika tilanteissa ostohetken jälkeen. Kitsas paikka. Näennäistä reiluutta.


      • Anonyymi
        Varo kateellisen... kirjoitti:

        ... neuvoa.
        Kyllä minä mieluummin ostan vaikka Laakkoselta kuin jostakin sivukujan jobbarilta, jonka kaupankäyntityyli on epämääräistä rökellystä ja v!ttuilua.

        Aivan oikein päätelty esim Nurmeksessa muuan Kotivuori myy varastettuja autoja


    • Autoilija1

      Minä olen ostanut auton pääsääntöisesti yksityisiltä ja en ole pettynyt. Mutta olen ostanut autoja myös monta kappaletta Joensuulaisista autoliikkeistä ja aina kaupat ovat olleet onnistuneita. Autotalo Laakkoselta olen ostanut neljä autoa ja asiat ovat hoitunueet kaikinpuolin mallikkaasti jälkimarkkinointineenkin. Samoin olen ostanut Autotalo Hartikaiselta myös neljä autoa. Ei moititttavaa Hartikaisestakaan. Yhden auton olen ostanut Kuurnankadulta Hannu Hietalalta ja tuolloinkin kaikki meni nappiin.
      Täällä Joensuun seudulla, mikäli mielii pysyä autoliikkeen kilpailussa mukana ei ole varaa töppäillä ja huijata asiakasta tietoisesti. Yleensäkin liikkeissä kierrellessäni olen saanut hyvää palvelua. Merkkiliikkeet ja pitkäaikaiset käytettyjen autojen liikkeet ovat ihan hyviä autonostajalle. Kuluttajallakin on toki vastuunsa tavarantarkastamisesta, mikä on muistettava ja tutkittava kohde huolella. Jotkin liikkeet antavat käytetyille autoille takuunkin, mikä on hyvä lisäturva.
      Ylipäätään autonostossa auton (käytetyn) huoltohistoria ja kunto ratkaisee. Puolueettomastikin sen voi tehdä asiantuntijalla, jolloin ei varmasti tule ostettua sikaa säkissä. Onnea kaupantekoon ja myyjä antaa varmasti tarpeeksi aikaa tutkia kaupankohde. Mikäli hätistellään nopeisiin ratkaisuihin kaupanteossa niin minulla ainakin alkaisi soida hälytyskellot.

      • Ruutulippu tippu

        Mitäs ne joensuulaiset liikkeet tekee niille epäkuntoisille paskoille, joita saavat asiakkailta vaihtoautoina? Pesevät ja puunaavat ja myyvät eteenpäin varmakuntoisina vaihdokkeina. Siis vaikka olisi esim ruiskutuspumppu ja suuttimet maalissa.


      • Ruutulippu tippunut
        Ruutulippu tippu kirjoitti:

        Mitäs ne joensuulaiset liikkeet tekee niille epäkuntoisille paskoille, joita saavat asiakkailta vaihtoautoina? Pesevät ja puunaavat ja myyvät eteenpäin varmakuntoisina vaihdokkeina. Siis vaikka olisi esim ruiskutuspumppu ja suuttimet maalissa.

        Olipa hyvä kirjoitus. Mekaanisten aivojen raksutettua hoksasin että sehän on minun omani.


    • 2013

      No uutta autoa ei missään tapauksessa kannata ostaa Joensuusta.
      Nykyään peräkylän Perttikin osaa väsätä tarjouspyynnon uudesta autosta vaikka kautta maan ja ero halvimpaan on yleensä monta tonnia, näin siis suorassa kaupassa.
      14 uutta autoa olen ostanut ja yhtään en ole ostanut Joensuusta, vaikka olenkin Joensuulainen, minulle 2000€ on raha jonka eteen teen vaikka päivän töitä.
      Laakkosella en huollata edes Laakkosen omia merkkejä, opin sen yhdestä kerrasta, että kun maksaa rahalla pitää saada edes hitusen palveluakin, laakkosellahan sitä ei tipu.

    • toyota...

      ostin Laakkoselta edullisen Toyota vaihtoauton, siinä ilmeni kohtapuolin normaalista kulumisesta johtuva vika, hoitivat asian ilman muuta kuntoon !!!
      Se oli hienosti tehty ja luottamus syntyi kyseiseen autoliikkeeseen, niin että hyvillä mielin ostan varmaan seuraavankin käytetyn Laakkoselta !

      • elä nyt unta nää

        Varmaan uskot joulupukkiinkin. myytkö Laakkosella Volkkaria vai Mazdaa??


      • toyota....
        elä nyt unta nää kirjoitti:

        Varmaan uskot joulupukkiinkin. myytkö Laakkosella Volkkaria vai Mazdaa??

        Seattiia


      • ostelija

        Tympeä on Autojaron kaveri,liekö kusi noussut päähän.


      • Anonyymi
        ostelija kirjoitti:

        Tympeä on Autojaron kaveri,liekö kusi noussut päähän.

        Kyllä on ja aivan itteään täynnä oleva kiero savolainen! Löi luurin korvaan kun ensin oli kertonut ettei ole sillee pikkurahan puutteessa. Hinnat kuulemma lapuissa ja tarkemmin ku alat kyselee nii menee ukkelilla tunteisiin. Kiertäkää kaukaa!


    • On tämä niin nähty.

      Minä sivullisena kommentoin hieman ja suomessa eläneenä isommissa autojen myyntien paikoilla kuten tuusulan sulan aluetta seuranneena.

      Pohjois-karjalassa yksityinen myy autoaan niin se ostaja luulee ostavansa todella lähes uuden veroista vaikka auto olisi esim:kymmenenvuotta vanha ja 500000km ajettu mersu.

      Autoista ylipäättään luullaan niiden olevan uusia,jo vuoden vanha auto ei ole uusi,jos pistää auton myyntiin niin on sillä tavaton aika myynin suhteen( todella jaarittelijoita).

      Hinnoissa yksityisillä myyjillä ei näytä olevan kovinkaan paljon varaa tiputtaa,ovat paljon kalliinpia kun muualla siis huomattavan paljon.(käytännössä tavara kuin tavara).

      Senkin huomasin palvoovat kuin uskovaiset lehmää autopesuloitten edessä,ei koskaan missään muualla nää moista rättillä pyyhintään kuin silloin kun meikataan auto.

      EDULLISIA EI OLE POHJOIS-KARJALASSA MISSÄÄN SE ON LÄHDETTÄVÄ IHAN MUILLE LÄÄNEILLE.

      AINOASTAAN VOIT SAADA EDULLISESTI SELLAISELTA JOKA ON KÄYMÄSSÄ TÄÄLLÄ JA EI ASU VAKITUISESTI KOSKA HE TIETÄVÄT MILLÄ KYSEISIÄ AUTOJA SAA MYYTYÄ Niin että se myydään muutaman päivän sisällä saman viikon tai viikonlopun aikana ilmoituksesta.

      Nythän monet täällä katsovat nettiauton hinnastoa,he eivät käsitä useimmilla se on vain pyyntö esim:tyypillinen 2000e nettiauto myydään toteutuneena muualla kuin pohjoiskarjalassa hivenen yli tonnin eli tinkivaraa on oikeastaan todella paljon ja varsinkin kun autokauppa on täysin jäissä ollut jo kauan.

      Samahan se on asunnoissa pohjoiskarjalassa suomen kalliinpia hintoja vantaan tasoa ja todellisuus on ettei pohjois-karjalassa ole töitä suomen eniten työttömiä.

      Täällähän saatetaan myydä vuosia jotain asuntoa,kun noissa etelänpaikoissa ne myydään 8 viikon sisään keskimäärin,hinta taso on lähelle samaa pohjoi-karjalassa mutta ei älytä myydä vaan roikotetaan niin kaun kuin kohde on tiesä päässä eli jo vanhentunutta kamaa.

      Autot ei liiku noilla yli hinnoilla,monesti näkee 5000e auton ja muualta saa 2000e.

      Pienet autoliikeet on melkoisessa p,ississä kun ei täältä voi ostaa ja hyvittää vielä asiakkaalle hulluja hintoja,tämä alue tarvitsisi kunnon herätyksen nykyaikaan.

    • tokkamanni

      Sama se mistä auton ostaa, rahalla siitä selviää ja hajoaa se kalliskin mersu halvalla ostettuna ;)

      • Autot on autoja

        parhaat autot myy automyynti K. Tuppurainen. Hyvä palvelu ja hyvä valikoima autoja.


      • Autot on
        Autot on autoja kirjoitti:

        parhaat autot myy automyynti K. Tuppurainen. Hyvä palvelu ja hyvä valikoima autoja.

        "On tämä niin nähty"

        Oikeassa oot. Meilläki asunto "roikkunut" pitkään myynnissä
        mutta kun ei ole myyntipakkoa niin annetaan olla jos joku tarvii.:)
        Aika paljon on täällä näitä "menee jos menee" myyjiä joten hintoja ei tarvitse alkaa pudottamaan että menis kaupaks.
        Autot on kyllä kalliita täällä se on totta!


    • AutoJaro ok

      Auto-Jarosta on mulla hyviä kokemuksia. Jos vaihtoautossa havaitaan jotain piilevää vikaa mistä myyjä ei tiedä,ei tarvi tapella kuka korjaa vaan hoitaa asian. Hyvä mieli ainaki itselle jäi kun ei ollut sellane limanen automyyjä vaan perus jantteri.
      Autot on siistejä,puhtaita ja testattuja ja toimi kaikki.

      • kaiku100

        Autojaron ei pitäisi vastailla tällä foorumilla.


      • Petettyostaja

        Auto jaro on ainut liike joka ei ole kertonut autossa olevia vikoja vaan hän kulma vaan myy autoja. Ostin 2 päivää aiemmin auton ja jätti jo tielle toiveena oli hyvä halpa peli mikä kestää. Myyjällä kyllä tiedossa että kytkin luistaa ei vaan muistanut siitä asiakkaalle mainita.


      • Kale32

        Samalaiset kokemukset. Autojaro ei ota vastuuta jos autossa vikaa. En osta pikkuliikkeistä enää autoa.Mersu oli kansivikainen.


      • Pettynytautojaroon

        Ei ota mitään vastuuta vioista mitä löytyy jälkeen päin. En suosittele kenellekään.


      • Gustafkin

        Epäkohtelias tyyppi, tuntuu että ei kiinnosta ostaako joku auton vai ei. Tyly palvelu, en mene kolmatta kertaa. En eka käynnistä uskonut että tuollaisia kauppiaita enää on. Ilmeisesti kauppiaan tytär virkeä ja avulias, samoin "pappa". Mutta kauppiaalla liikaa "huonoja" päiviä.


      • Anonyymi
        Pettynytautojaroon kirjoitti:

        Ei ota mitään vastuuta vioista mitä löytyy jälkeen päin. En suosittele kenellekään.

        Löi luurin korvaan kun ensin oli kertonut ettei ole sillee pikkurahan puutteessa. Hinnat kuulemma lapuissa ja tarkemmin ku alat kyselee nii menee ukkelilla tunteisiin. Kiertäkää kaukaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löi luurin korvaan kun ensin oli kertonut ettei ole sillee pikkurahan puutteessa. Hinnat kuulemma lapuissa ja tarkemmin ku alat kyselee nii menee ukkelilla tunteisiin. Kiertäkää kaukaa!

        Autoliike Jaron myyjä osti k-autolta huutokaupat.comista viikko sitten dsg vw caddyn 2015 ja nyt myy samaa autoa kax tonnia kalliimmalla.


    • pettynyt (taas)

      Autojarosta ostettu auto rikki ja eikä myyjällä mielestään mitään vastuuta! ei taida liikkeistä ostaminen kannattaa

    • hyvä vai halpa?

      Ostin OK-autosta japanilaisen 40 tkm ajetun pikkuauton ja oli esim. Nettiauton mukaan suomen kolmanneksi halvin auto sillä hetkellä. Lisäksi ottivat vaihdokin vaihdossa ihan asiallisella korvauksella.

      Ei sitä aina kannata ja kerkiä "tuusuloihin" lähteä renkaita potkimaan.

      • Autonvaihtaja

        Millä liikkeillä lienevät halvimmat korot osamaksusopimuksiin tällä hetkellä Joensuussa?


    • kaiku100

      Hyvää en tiedä mutta sen tiedän, että välttele Autojaroa viimeiseen asti.

      • Vm 2007

        Mitä vikaa Jarossa? Ostin oman 3v sitte ja täysin moitteeton peli,muutaman vuoden vanha. Älkää ostako paskaa,hyväkää automyyjä ei mahda mitään sille että jotku pirssit on tehty seisontaan.


      • akitu

        Kerron kiitokset auto
        jarolle audi a4 korjausten hoidosta, ja terveiset "pirteälle " auto jaron nais myyjälle ja myös kuljettajalle kotiin..lehmoon.. terkut teille..


    • Asiakas1024

      Minulla on ainakin hyviä kokemuksia Autojarosta
      Autot ällistyttävän siistejä!

    • tyytyväinen

      Autojaro on hyvä, palvelu kohteliaan kiireetöntä ja ostamani auto ei ole temppuillut millään lailla, oli huollettu ja katsastettu ennen myyntiä sekä puunattu hienon kiiltäväksi..
      ei voi kuin kiittää......

      • Weknowu

        Autojaro voisi viimein luovuttaa palstatilan asiakkaiden kommenteille.


      • ei_jaro
        Weknowu kirjoitti:

        Autojaro voisi viimein luovuttaa palstatilan asiakkaiden kommenteille.

        Nimenomaan. Huomaa kyllä kirjoitustyylistä, kenen kirjoittamia kommentit ovat.


      • Anonyymi
        ei_jaro kirjoitti:

        Nimenomaan. Huomaa kyllä kirjoitustyylistä, kenen kirjoittamia kommentit ovat.

        Kyllä on ja aivan itteään täynnä oleva kiero savolainen! Löi luurin korvaan kun ensin oli kertonut ettei ole sillee pikkurahan puutteessa. Hinnat kuulemma lapuissa ja tarkemmin ku alat kyselee nii menee ukkelilla tunteisiin. Uskomatonta käytöstä nykypäivänä!??


      • Anonyymi
        Weknowu kirjoitti:

        Autojaro voisi viimein luovuttaa palstatilan asiakkaiden kommenteille.

        Itse kehuu itseään täällä, kun muut ei voi. Texteistä paistaa läpi itsensä kehuminen.


    • o.k.

      OK-autolta olin jo ostamassa autoa, jonka piti olla liikkeen omien huoltajien tarkistama. Auton piti olla kaikin puolin kunnossa. Vaan eipä ollutkaan, kun vein auton autotohtorin tarkistettavaksi. Jäi autokaupat tekemättä sillä kertaa.
      Kannattaa olla tarkkana auton kunnon kanssa, jos sieltä jotain meinaa ostaa. Hartikaisella rehti meiniki. Korjasivat ennen kauppaa pikkuviat, jotka häiritsivät minua. Auto on toiminut hyvin.

      • Siten makaa kuin...

        Ok-auton toiminta on arveluttavaa paitsi omien kokemusten, myös monen tuttavani mielestä. Jääköön nyt tarkemmin erittelemättä, mutta oston jälkeen asioiden sujuminen tyssää kuin seinään.

        Jaksavat vängätä vastaan vaikka on mustaa valkoisella. Oman oksansa ovat sahanneet jo monen asiakkaan kohdalla. Turha on meillekin soittaa ja itkeä puhelimessa "muistmaan heitä" kun hommat ei toimi. Saisivat lopettaa koko puljun.


    • Auton osto mukavaa?

      Ei voi muuta sanookku, että ompa vittumainen paikka toi Auto Jaro... Myyjähän on täyskusipää! Sain kyllä viimeks sellasta kohtelua ko. liikkestä, että eipähän tarvii koskaan enää käyä visiitillä. Ei voi kylläkun ihmetellä miten tollanen käytös myyjältä voi olla mahdollista ja miten yritys vois menestyä! Kyllä mun mielestä asiakastakin pitäs kohdella ees jotenkinkun kummiskin melko isoista summista on kyse.

    • avautuja1

      En kyllä itsekään heti muista toista liikettä, jossa olisi saanut yhtä paskaa palvelua kuin Autojarolla. Myyjä alkoi vittuilla asialliseen kysymykseen "etkö sinä nyt vieläkään ymmärrä?!". Koeajolle ei meinannut autoa saada, ennenkun henkilökuntaa tulee mukaan kyytiin. 100% ehjästä ja toimivasta autosta paljastui ensimmäinen vika samalla sekunnilla kun laittoi avaimen virtalukkoon. Syy siihen että auto ei ole mennyt pitkään aikaan kaupaksi, oli kuulemma huono väri. Kiertäkää tämä pulju kilometrin päästä.

      • asiallista

        Varmaan myyjä näki ettei teillä ollut rahaa/luottotietoja et piti lähteä kyytiin vahtimaan.


      • rehtimaksaja

        ihme että jaro pystyssä pysyy kun huonoa palvelua antaa ihmisille


      • rehtimaksaja

        romuja myy ja hälle pitäs olla uusi vanha auto


    • poltto ölyä tankkiin

      ikävää kun tsutsunen ei myy enää.lipposen rami.kortelainen.kolme kovaa koota tai karhu kopla.kauneus on katsojan silmissä. olivat legentoja.ostajan vastuulla.sama kun otat akan tiedät vasta kun se ollut että millaisen olet saanut.mersua en vaihda ladaan.pätee myös naisiin.

    • autokuume

      Kiitokset Autojaro kommenteista. Aikomuksenani oli suunnata nyt pääsiäisen jälkeen Joensuuhun kyseiseen liikkeeseen autokaupoille, mutta taidanpa jättää välistä. Olkoonpa vaihdokki kuinka kiinnostava tahansa. Näin paljon huonoa palautetta saava Auto Jaro ei voi olla luotettava liike, joten en taida edes testata.

    • Juuan Juokale

      Miksi ostaa Pohjanmaalta uutta autoa,kun P-Karjalasta saa käytetyn samalla hintaa.

    • efolux

      Sitten on tietysti Efolux Oy / Rengasmyynti.
      En suosittele astumaan kyseiseen puljuun jalallakaan, ovat ilmeisesti kusettaneet autokaupoissa jo vaikka kuinka kauan.
      Vessanpöntöstä saat parempaa tavaraa kun sieltä.

      • Ostin auton kyseisestä liikkeestä, olivat ostaneet auton yksityiseltä ihmiseltä, ostin kyseisen auton, ja huomasin autossa korjaus kehotuksia katsastuksesta pieniä mutta väittivät et asiakas oli korjannut viat mutta ei ollu korjannu,lupasivat sit korjata ja niin ne sit korjasivatkin. Niitten oma seppä ei osaa tehä kerralla mitään kuntoon, ja nyt se on menossa jo kolmatta kertaa niitten sepälle. Mulla menee hermot niitten puljun kanssa, mistähän voisi hakea jotain kärsimis tukea?


      • tuk3
        iippa kirjoitti:

        Ostin auton kyseisestä liikkeestä, olivat ostaneet auton yksityiseltä ihmiseltä, ostin kyseisen auton, ja huomasin autossa korjaus kehotuksia katsastuksesta pieniä mutta väittivät et asiakas oli korjannut viat mutta ei ollu korjannu,lupasivat sit korjata ja niin ne sit korjasivatkin. Niitten oma seppä ei osaa tehä kerralla mitään kuntoon, ja nyt se on menossa jo kolmatta kertaa niitten sepälle. Mulla menee hermot niitten puljun kanssa, mistähän voisi hakea jotain kärsimis tukea?

        Pyydä ihmeessä sitä tukea EU:sta ,sieltähän ne maanviljelijät tukea saavat.


      • efoluxsux

        Paska liike. Eivät vastaa puhelimeen ikinä . Ja vaikka tulisi heti kallis remontti autoon niin eivät tule senttiäkään vastaan


      • a3333

        Niin on .En suosittele kenellekkään .En itse ainakaan enää osta auto enkä renkaita näiltä miehiltä.


      • Varotätäliikettä

        Sekolux sökölux efolux


    • ok ok

      Liimatan autokauppa kuurnankadulla on OK

    • asiallista touhua

      Autojarosta ostin puolitoista vuotta sitten pienen, siistin ja vähänajetun auton, josta ei löytynyt mitään vikaa, eikä ole tähän mennessä ollut mitään ongelmia...
      Koeajo hoitui heti, kaupat syntyivät ja palvelu kohteliasta ja asiantuntevaa...
      nuo morkkaajat lienevät kateellisia muita autojobbareita, tai pojanjolppeja , taikka näitä vakiohäiriköitä, joilla tuskin on edes ajokorttia..kuhan ovat häiritsemässä asiallista keskustelua...

      • Viatonta vailla

        Minä en ole uskaltanut sieltä jarosta autoa ostaa kun kuulin sinun ostaneen sen viattoman ja siistin auton.


    • Esimerkkejä.

      Alla oleva taulukko on muutamia vuosia vanha, mutta tuskin hirmuisia muutoksia on tapahtunut asiassa. Jos joku katsoo olevan vaivan arvoista lähteä hakemaan etelästä muutaman satasen tähden, niin siitä vaan sitten ihan vapaasti....

      Porvoo, Loviisa -580 €
      Hämeenlinna -432 €
      Tampere -412 €
      Tuusula/Hyrylä, Järvenpää, Kerava, Vihti -375 €
      Pääkaupunkiseutu -370 €
      Turku, Raisio -363 €

      Lisää: http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288389421277.html

    • Merta lähempänä.

      Miksi lähteä renkaanpotkimismatkalle toiselle puolen Suomea? Johan siinä tulee polttoainekulujakin.
      Oma kokemukseni Joensuun OK-autosta oli ihan hyvä ja asiallinen. Nettiautosta tarkastettuani auto oli halvimmasta päästä ja nyt vuosien jälkeen mittarissa jo 70 000 km ja auto pelaa. Olen tyytyväinen.

      • Huom!

        Eihän se ole mikään mies, eikä ainakaan mikään oikea periaatteen mies sellainen joka ei matkusta vaikka kaksi euroa edullisemman hinnan tähden toiselle puolelle Suomea autoa ostamaan!
        Epäilemättä ne ovat halpuutensa lisäksi myös äärimmäisen paljon parempikuntoisia, vähemmän ajettuja, täydellisesti huollettuja ja myyjätkin ovat erityisen paljon ystävällisempiä, sovittelunhaluisempia ja ainakin luotettavempia kuin tässä maakunnassa. Sen tähden jokaisen älykkään ja autoista ymmärtävän tosimiehen on käytävä ostosmatkoilla vähintäin Savonlinnassa ellei peräti ihan Kuopiossa asti, sillä mitä kauemmaksi matkustaa niin sitä onnistuneenpi on kaupanteko! Viimeistään Kouvolan kohdalla alkaa kaikkein fiksuimmista miehistä jo tuntumaan että olipa hyvä kun tuli lähdettyä, ja kun sitten viimein näkee pääkaupunkiseudun autohäkit niin silloin olisi valmis maksamaan vaikka tuplahinnan pyydettyyn nähden. Niin erinomaisia ellei täydellisiä ne käytetyt autot siellä ovat!
        Kylläpä siinä sitten naapurin naama kateellisena vihertää fordinsa vieressä kun tosimies kaukaa haettua nissaniaan esittelee.
        Perrrkele että kannatti!


      • Merta lähempänä.
        Huom! kirjoitti:

        Eihän se ole mikään mies, eikä ainakaan mikään oikea periaatteen mies sellainen joka ei matkusta vaikka kaksi euroa edullisemman hinnan tähden toiselle puolelle Suomea autoa ostamaan!
        Epäilemättä ne ovat halpuutensa lisäksi myös äärimmäisen paljon parempikuntoisia, vähemmän ajettuja, täydellisesti huollettuja ja myyjätkin ovat erityisen paljon ystävällisempiä, sovittelunhaluisempia ja ainakin luotettavempia kuin tässä maakunnassa. Sen tähden jokaisen älykkään ja autoista ymmärtävän tosimiehen on käytävä ostosmatkoilla vähintäin Savonlinnassa ellei peräti ihan Kuopiossa asti, sillä mitä kauemmaksi matkustaa niin sitä onnistuneenpi on kaupanteko! Viimeistään Kouvolan kohdalla alkaa kaikkein fiksuimmista miehistä jo tuntumaan että olipa hyvä kun tuli lähdettyä, ja kun sitten viimein näkee pääkaupunkiseudun autohäkit niin silloin olisi valmis maksamaan vaikka tuplahinnan pyydettyyn nähden. Niin erinomaisia ellei täydellisiä ne käytetyt autot siellä ovat!
        Kylläpä siinä sitten naapurin naama kateellisena vihertää fordinsa vieressä kun tosimies kaukaa haettua nissaniaan esittelee.
        Perrrkele että kannatti!

        Huom:ille => Mikä tarinassani sai sinut päättelemään, että olen mies? Ostin 36 000 km ajetun auton OK-autosta ja jäi ehken ne 2 €:n säästöt saatatta, mutta sainpahan hyvän auton ja vieläpä maakunnastani. Mikä siinä on niin vaikeaa hyväksyä? Sekö, että olen nainen?
        En tuota naapurin naaman väriä edes ajatellut autoa ostaessani. Se kun ei ole minulle se pääasia, tuskin sivuasiakaan.


      • Huom!
        Merta lähempänä. kirjoitti:

        Huom:ille => Mikä tarinassani sai sinut päättelemään, että olen mies? Ostin 36 000 km ajetun auton OK-autosta ja jäi ehken ne 2 €:n säästöt saatatta, mutta sainpahan hyvän auton ja vieläpä maakunnastani. Mikä siinä on niin vaikeaa hyväksyä? Sekö, että olen nainen?
        En tuota naapurin naaman väriä edes ajatellut autoa ostaessani. Se kun ei ole minulle se pääasia, tuskin sivuasiakaan.

        Arvoisa rouva/neiti ei nyt pahastu vaikka raa`asti tyrmäänkin epäilynne kirjoittamani viestin henkilökohtaisesta tarkoituksesta juuri teille.
        Yritin ilmeisen epäonnistuneesti käsitellä asiaa ikään kuin tosimiehen näkökulmasta joita arveluni mukaan on palstankäyttäjistä noin 80%.
        Anteeksi nyt vaan oikein paljon teidän huomiotta jättämiseni tähän asiaan liittyen ja lukijoiden joukossa saattaa olla niitäkin jotka pitävät kirjoitustani enemmän teidän puolellanne olevana kuin teitä vastaan suunnattuna (mukamas) ironian keinoin.


      • Puuta: kop-kop...
        Merta lähempänä. kirjoitti:

        Huom:ille => Mikä tarinassani sai sinut päättelemään, että olen mies? Ostin 36 000 km ajetun auton OK-autosta ja jäi ehken ne 2 €:n säästöt saatatta, mutta sainpahan hyvän auton ja vieläpä maakunnastani. Mikä siinä on niin vaikeaa hyväksyä? Sekö, että olen nainen?
        En tuota naapurin naaman väriä edes ajatellut autoa ostaessani. Se kun ei ole minulle se pääasia, tuskin sivuasiakaan.

        Josko minunkin lusikkani soppaan...?
        36 tkm ostettu aito on käytännössä uusi. Harvemmin noissa lienee vikoja. Ei muuta kuin onnea autolle ja sinne liikenteen sekaan sujuvasti. Itsekin olen ostanut autoni omasta maakunnastani, P-Karjalasta.


    • Tyytyväinen

      Suosittelen Laakkosta ainakin Jensuussa. Monta autoa olen käytettynä ostanut ja jos jotain on vikoja autossa ilmennyt kuuden kuukauden sisällä ostosta niin ainakin minun kohdallani on käynyt niin, että on laitettu kuntoon liikkeen piikkiin viat. Hintataso on mielestäni kohtuullinen ja palvelualttiita myyjiä on erityisesti VW-puolella, eikä muissakaan myyntipisteissä ole valittamista palvelualttiudesta. En todellakaan viitsi lähteä toiselle puolelle Suomea ainakaan etelään, jossa autot joutuvat kovemmalla rasitukselle yleisesti ottaen kuin täällä maakunnassa.
      Ja maakunnan autoja ostamani pirssit ovat olleet sekä erittäin hyvin huollettuja japanilaisesta saksalaiseen.

      • autoilua

        Liimatta hirmu hyvä ja luotettava, sekä teollisuuskadun V Laakkonen. Molemmilla huippu autot. Autot huippukunnossa ja reilu meininki.


    • audis4

      Kiertäkää kaukaa autojopparit jotka täällä kehuvat itseään. kuten joku laakkonen ja muut kusipäät.

    • Petettyostaja

      Auto jaro on liike mikä myy autoja mutta ei Luettele vikoja. En voi suositella liikettä kellekään.

    • nettikauppaa

      En ole ostanut. Kaksi autoani, jotka omistin uudesta lähtien, olen myynyt. Hyvät autot ostivat ja edullisemmin kuin liikkeestä. Toinen pyysi autotohtorin arvion omalla kustannuksllaan ja se oli ok.

    • Kulkukoira

      Olen hakenut kaikki autoni Lapista, jo monet vuodet. Niitä ei ole suola syönyt, talvivarustelu on ollut ns. viimmesen päälle ja hinnat kohdillaan, pidän myös sikäläisestä mentaliteetista kauppaa tehdessä. Se pieni ylimääräinen bensa/dieselkustannus on haukkunut hintansa moneen kertaan ja kun asiakas on kaukaa tullut niin sitä myös palvellaan. Hyvät kokemukset ovat mm. siitä Keminmaan Pörhöstä, jossa joku puupää äsken oli polttanut autoja. Ai niin, olen täkäläinen kesäasukas ja asun etelässä.

    • Einaurata

      AutoJarolla ainakin epäasiallista suhtautumista esiin tulleeseen ongelmaan. Auton mainosteksti poikkeaa todellisuudesta. Reagointi 'tuo takasin jos vituttaa'.

      • onpahyväkauppias

        Siis onko noin hyvä tuo auto jaro?

        Eli kun auto on ostettu ja asiakasta alkaakin vittumaan koko auto niin sen voi palauttaa ja saa rahat takasin.

        Onko näin hyvää kauppiasta siis edes olemassa?

        Voinko siis rauhassa törkätä rahat käteen ja sitten kuukauden päästä soittaa että nyt vituttaa ja tuon teille auton nyt takas,niin rhat saa noin vaan,niinkö?


    • pohojanmaa

      Menkää ostamaan autonne vaikka Seinäjoelta,siellä on vara valita muutaman tuhannen auton joukosta itselle sopiva menopeli.

    • tätäpäivää

      Netti täynnä kauppapaikkoja.

      • kukaaneikäytäliikettä

        Niin ja vain pöljät ostaa autoliikeestä jos ei saa lähes ilmaiseksi,ne pitää ostaa aina yksityiseltä,ja käteisellä tietenkin,ei mitään osamaksu pilipalikauppaa.


    • Muikkusilmä

      Ostan autoni venäjältä. Hyvijä ja vähän ajetuja. laatua saa kun osaa etsiä. Laatua venäjältä eikä mitään ruostepaskoja helssingistä.

      • varo_vain

        varo ettei satu Entistä suomalaisen autoa, joka pimeässä hävisi


      • Anonyymi

        Minä varastan autoni, niin ei kirpaise kun on ammattilainen.


    • valinnanvaraa

      Lieneekö ison Laakkosen tyyli vuosien mittaan muuttunut. Menin vanhahkoa passattia vaihtamaan uudenpaan,mutta kun myyjä näki autoni,niin asenne muuttui niin nekatiiviseksi,että poistuin paikalta. Olen kiertänyt sen jälkeen liikkeen kaukaa ja vaihtanut useitakin autoja,koska Joensuussa on muitakin autoliikkeitä.

    • nekatiivimies

      Nekatiivista on.

    • toiotas

      Ok autossa jotkut viat ovat ominaisuuksia takuu aikana.

    • Vaimoni asio syksyllä Auto Jerossa. Kyseisessä liikkeessä oli myynnissä Avensis, josta hän oli kiinnostunut. Ikävä kyllä kauppoja ei kyseiseisestä autosta tullut. Syynä oli, aivan aliarvoinen asiakaspalvelu. Onkohan kyseisessä liikkeessä todellinen asiakasvamma naisasikkaita kohtaan.

      • Anonyymi

        Kyllä on ja aivan itteään täynnä oleva kiero savolainen! Löi luurin korvaan kun ensin oli kertonut ettei ole sillee pikkurahan puutteessa. Hinnat kuulemma lapuissa ja tarkemmin ku alat kyselee nii menee ukkelilla tunteisiin. Uskomaton ukko nykypäivänä?


    • isokehujehu

      Ettet vain ollut valepukuun pukeutunut k- kaupan väiski? Me poikien kanssa vähän ihmeteltiin aurinkolaseja ja pinkkiä poplaria -31 asteen pakkasessa..tilanteen huomioiden olisimme kyllä buranan tarjonneet jos päätä puristeli heikko opel tarjonta

    • luutamummolla

      Röllit vieneet kaverilta kaiken peruskoulusta opitun eli homona kirjoitusvirheitä.

      • Ei autojoppari, kestä asiallista arvostelua, hänen huonosta asiakaspalvelusta.
        Eräillä se uupuu rohkeus tulla esiin omalla rekisteröidyllä nimimerkillä. Tulee fiilis nurkan takaa huutelevista ämmistä. Pistäkää minulle osoite, niin lähetän teille molemmille hamekankaan.


      • vedäetukäteen
        onvaan kirjoitti:

        Ei autojoppari, kestä asiallista arvostelua, hänen huonosta asiakaspalvelusta.
        Eräillä se uupuu rohkeus tulla esiin omalla rekisteröidyllä nimimerkillä. Tulee fiilis nurkan takaa huutelevista ämmistä. Pistäkää minulle osoite, niin lähetän teille molemmille hamekankaan.

        Durakki julli


    • Autokuume

      Kävin tänään Joensuussa Auto Jeron liikkeessä. Kiinnostuksen kohde oli 2,2l ds Avens. Kyseiseen autoon oli tehty autoliikkeen toimesta kansiremontti. Myyjä mainitsi heti, että häntä kusetettiin. Ihmettelin mitä se tähän minun auton hankintaan liittyy. Kysyin, millainen takuu autolla/remontilla on. Myyjä pyöritteli asiaa, että korjaamo antaa takuun. Mainitsin, että eikö se takuun antaminen kuulu myyvälle liikkeelle. Myyjän mukaan, näin ei ole, eikä hän anna asiaan/autoon minkäänlaista takuuta. Seuraavaksi kysyi, olenko ostamassa autoa, vai takuuta. Aika erikoinen kysymys. Kysyin auton hinnasta. Millä sen saisi ostettua suoralla kaupalla? Myyjä sanoi hinnan kirjoitetun tuulilasissa olevaan lappuun. Ok, ei kyllä tullut kauppoja. Yksilö oli yleiseen hintatasoon nähden ylihintainen. Lisäksi tuli tunne, etten missään tapauksessa ostaisi autoa kyseisestä liikkeest. Oli mm. noiden takuiden selittäminen epämääräistä, ja muutenkin myyjän suhtautuminen asiaan erikoista.

      • auto-löytyi-kuopiosta

        Joo, samat fiilikset saatiin, kun käytiin kyseisessä liikkeessä vaimoni kanssa.


      • Jari.m

        Hei
        Käytetyillä autoilla ei ole takuuta, vaan 6kk kuluttajansuoja eli virhevastuu. Kyseinen Toyota korjautettiin kuntoon ja sylinterinkansi koneistettiin koneistamolla. Näille remonteille tulee normaali takuu jos kyseinen vika toistuu autokorjaamon puolesta. En ymmärrä millainen takuun autoliikkeen täytyy antaa tällaiselle korjatulle ja hyvin huolletulle yli 250tkm ajetulle autolle.... Finn takuu meillä kyllä on ja niitä on käytetty mutta uudempiin ja vähemmän ajettuihin autoihin.
        Toki asiakkaankin pitäisi ymmärtää jos jonkun auton hinnassa ei ole lainkaan tinkivaraa. Toyotan tinkivarat meni kalliiseen 2000€ maksaneeseen remonttiin. Tällä palstalla ne asiat selviää.
        Hyvää jatkoa kuitenkin ja onnea auton ostoon.
        Terveisin Jari Miikkulainen / AutoJaro Oy


      • ValehtelijaValehtelija

        Juurikin näin.. Mitäpä jos myyjä ottaisi itsekin selvää mitä se virhevastuu tarkoittaa ja tosiaan ottaisi myös vastuun myymistään valmiiksi virheellisistä autoista ja toimisi sen mukaisesti. Ongelmia kun ilmenee niin johan loppuu puhelimeen vastaaminen ja kaikki muukin vastaan tuleminen. Kuluttujasuojaviranomaisen kautta sitten tosiaan joutuukin asioimaan. Kannattaisi mainita heti kättelyssä autoliikkeessäkin, niin kuin täälläkin ensimmäisenä, että ratkaisut ongelmatilanteisiin hoidetaan viranomaisen kautta.


      • rehtimaksaja
        Jari.m kirjoitti:

        Hei
        Käytetyillä autoilla ei ole takuuta, vaan 6kk kuluttajansuoja eli virhevastuu. Kyseinen Toyota korjautettiin kuntoon ja sylinterinkansi koneistettiin koneistamolla. Näille remonteille tulee normaali takuu jos kyseinen vika toistuu autokorjaamon puolesta. En ymmärrä millainen takuun autoliikkeen täytyy antaa tällaiselle korjatulle ja hyvin huolletulle yli 250tkm ajetulle autolle.... Finn takuu meillä kyllä on ja niitä on käytetty mutta uudempiin ja vähemmän ajettuihin autoihin.
        Toki asiakkaankin pitäisi ymmärtää jos jonkun auton hinnassa ei ole lainkaan tinkivaraa. Toyotan tinkivarat meni kalliiseen 2000€ maksaneeseen remonttiin. Tällä palstalla ne asiat selviää.
        Hyvää jatkoa kuitenkin ja onnea auton ostoon.
        Terveisin Jari Miikkulainen / AutoJaro Oy

        kovat puheet ja huonot teot!!onnea myyntiin


      • Anonyymi

        Kyllä on ja aivan itteään täynnä oleva kiero savolainen! Löi luurin korvaan kun ensin oli kertonut ettei ole sillee pikkurahan puutteessa. Hinnat kuulemma lapuissa ja tarkemmin ku alat kyselee nii menee ukkelilla tunteisiin.


    • aeworihwoie

      Mitä mieltä olette Ke-Jo Autosta? Onko tämä Puujalan Keijo asiallinen ja hyvä autokauppias?

    • onvaann

      Anteeksi arvosteluni autokauppiaista,olen se hameitten tyrkyttäjä pullopersus.

    • valesokkeliirti

      Valesokkeleita taas autot täynnä.

    • Taas_kerran

      Tässäpä luotettavan tuntuinen autoliike:

      "Huippukuntoinen Omega"

      Äkkiäpä vaihtui huippukuntoiseksi, sillä edellinen omistaja ilmoittaa vain muutamaa päivää aikaisemmin seuraavanlaista:
      .
      "Lisätiedot
      Pienellä laitolla hyvä kehonliikutin halavalla ekalle hakijalle. Luultavasti äskettäin vaihdetut motonetin laatuiskarit takana alkaa jälleen vedellä viimesiään (uudet 30e/kpl) ja kylmällä koneella kun käynnistää niin kiihdyttäessä nykii hieman, loppuu kyllä suht. nopeasti eikä aina oireile vikavaloa väläyttelee kun käynnistää lämpimällä moottorilla (tätäkään ei tee jatkuvasti, välillä saa ajaa kuukausia ettei valoa sytyttele)

      http://www.nettiauto.com/opel/omega/7554859
      .
      Omistajan vaihduttua herra Rane Pallovirta -nimiseksi, asiat ilmoitetaankin näin:

      "Myydään huippukuntoinen omppu siisti omegas kuitit tallessa niitä iso kasa. Todella hyvin hullettu äänetön ajaa. Soitot puh, 046-6210292 Viimesimpiä huoltoja: ...

      • haivaan

        pallopää vaikuttaa erittäin luotettavan tuntuiselta


      • VarsinaistaRanetusta

        Elikkä Bollströmhän se siellä romujaan myyskentelee.


      • Anonyymi

        No mutta eikö se jo kerro hyvin paljon että myyjän tai ostajan puhelin numero alkaa 046 numerolla.


    • AutotNetistä

      Netistä etsitään autot. Vaikka Autotalli tai Nettiauto jne ja sieltä voi rauhassa valkata auton.

      Auto tuodaan pihaan ja kuski vie vaihtoauton mennessään.

      Itse ostin Jyväskylästä ja näin auton vain netissä ja puhelimessa sovittiin vaihtoraha ja auto tuli pihaan ja vaihtoauto lähti kuskin mukaan

    • nenästäveto

      Älä edes yritä mennä tekemään autosi vaihtoa,jos ei ole asiantuntiaa mukana,ellei itselläsi ole mitään tietoa autoista. Auton väri jää sinun tehtäväksi,koska sitä ei kukaan muu pysty neuvomaan lopullisesti.

    • tarkkanakuinporkkana

      Valitkaa tarkkaan autoliike mistä ostatte ja tietysti auto,koska mittareiden ruuvaaminen nykyautoista on todella nopeaa ja helppoa.

    • rehtimaksaja

      tosi törkeää palvelua ja jos sattuu vähänkin tinkimään niin ei myö enää sen jälkeenkään vaikka maksas mitä pyyti!!en suosittele ja mitä olen kuullu mitä autosta puuttunna auton vaihtohetkellä ja lupaa hommata siihen osat,niin ei pie puheitaan

    • Paskanostanut

      Autojarolta ei kannata ostaa mitään ja myyjä ei ota vastuuta jos autossa heti oston jälkeen ilmenee vika

    • jepauto

      Itse ostin auton jepjep:ltä, tosin tiesin hyvin mitä olin ostamassa ja mahdollisesti mitä tyyppivikoja kyseistä autosta voi löytyä mutta sain auton ihan kohtuullisella hinnalla, ei mitään moitittavaa kyseisestä liikkeestä

    • repuska

      en suosittele kyseisestä autoliikettä kellekkään ja kokemusta on siitä!!

    • MrJoe

      Kävin paikan päällä AutoJarossa (ennen kuin olin lukenut näitä kommentteja), miesmyyjästä sai sellaisen vaikutelman, että asiakas on hänen mielestään (aina) väärässä. Kun suhtautuminen on asiakkaaseen jo ostovaiheessa tylyä, niin eihän tuollaisesta liikkeestä halua ostaa minkäälaista autoa.
      Nim. Auton ostava kahden kuukauden sisällä käteisellä.

      • Anonyymi

        Kyllä on ja aivan itteään täynnä oleva kiero savolainen! Löi luurin korvaan kun ensin oli kertonut ettei ole sillee pikkurahan puutteessa. Hinnat kuulemma lapuissa ja tarkemmin ku alat kyselee nii menee ukkelilla tunteisiin. Harmittaa jo sinne erehtyvien puolesta etukäteen.


    • l.bolsström

      kanattaa varoa noita joensuun alueen autoliikeitä niissä on vaa pelkiä huijareita kaikki kokemusta on laakosen automyynistä josta ostin mercedes-benz auton ja vikoja löytyi myyjä oli ylimielinen eikä antanut mitään hyvitystä jälkeenpäin tori fi.ssä on rehelisimmät myyjät siellä minäkin olen tehnyt hyvät kaupat

    • muualta

      Ei joensuussa autoliikeestä pidä ostaa mitään.

    • eimuualtamissäännimessä

      Ehdottomasti kaupat tori.fi kautta,ja tietenkin vain yksityisiltä.

    • Hämyttäväjoooppari

      Ehdottomasti autot kannattaa ostaa hämärämiehiltä. Mitä hämyisempi joppari sen parempi.

      • Ylihintaa

        Jyrki.H kitee, "Rane B" Kitee Hanne.. liperi..
        Siitä vaan kaupoille;)


    • maksava_asiakas

      AutoJarosta erittäin huonot kokemukset. Olin soittanut myyjälle kiinnostavasta autosta, mutta kun olin menossa katsomaan autoa, se olikin jo myyty. Myyjä ehdotti erästä toista autoa ja pyysi tulemaan katsomaan sitä. Menin paikalle, myyjää ei näy. Saapui 10 minuuttia myöhässä. Katseltiin autoa ja ajattelin, että käyn koeajamassa. Kysyin yhden kysymyksen siitä autosta, joka oli jo myyty. Myyjä vastasi erittäin töykeästi, että hänellä ei riitä motivaatio tällaiseen. Käytös oli muutenkin tökeröä, asiakasta alistavaa ja vähättelevää. En ikinä ostaisi autoa kyseiseltä mieheltä, enkä tule menemään toista kertaa tähän liikkeeseen. Olen kertonut kokemuksistani kaikille tuttaville sekä kavereilleni. Poistuin paikalta moottoripyörällä syyssateessa. Ostin tarvitsemani auton sitten muualta, kun rahat eivät miehelle kelvanneet eikä ihmisellä ollut minkäänlaisia käytöstapoja.

    • Tosiostaja

      Aivan törkeä palvelu,miesmyyjällä ei ole edes alkeellisia käytöstapoja...siis aivan täysi mulkku, pitää ilmeisesti asiakkaita vihollisinaan, ylimielinen, neuvottelukyvytön... varmaan jonkun äärettömän vaikean anaalisen perätilasynnytyksen hedelmä, en osta sieltä mitään ikinä!

    • luvallinenhuijaus

      Käykää missä autoliikkeessä tahansa,niin huijatuksi joudut,kun lähtiessäsi taustapeilistä katsot,niin millä myyjällä näkyy rehevin nauru,niin sitä enemmän menetit rahaa.

    • kallisstarttaus

      Jos ostat uuden auton,niin oletko ajatellut koskaan,kuinka paljon hinta tippuu ensimmäisellä starttauksella,kun lähdet liikkeen pihasta.

      • moropallo

        Se koskee vaan köyhiin.


      • Tyytyväinen_

        Kaikille kun ei autonostossa merkkaa pelkkä raha. Jotkut onnekkaat kuten allekirjoittanut, osaa suhtautua rahaan yhtenä elämisen välineenä, mitä tulee ja menee vuosien varrella. Ostat uuden auton, saat varmasti mieleisen, saat oikean takuun ja teet itse autollesi "historian". Onhan se vaan huoleton ratkaisu. Maksaahan se uudella ajaminen, mutta ei täältä rahaa kukaan hautaan asti vie mennessään. Mieluummin ajan uudella ja tuliterällä autolla murehtimatta, kun käytän aikaani kiroillen korjaamolla kun menee paljon rahaa kymmenvuotiaaseen jobbarilta ostettuun autoon.


    • En_tiedä_mistään

      Auto-Jarosta mutta minusta vaikutti että yrityksestä kirjoitettu negatiivinen palaute tuli ainakin suurimmaksi osaksi yhdeltä ainoalta tietokoneelta.

    • ilmainenvaihtoauto

      Olisi mukava olla vaikka kärpäsenä katossa autojopparien saunaillassa,kun nauravat tekemiään kauppoja meidän tyhmien autonostajien kustannuksella.

    • tupparin_jorpo

      Minulla on auto jonka ostin jopparilta. Siinä on turpo. Van se turpo ei vikise. Onko turpo jääny jopparille? Onko? Kiitos.

      • joreee

        Paha sanoa. Työnnä munas sinne turpoon ja vetele muutaman kerran niin eiköhän se siitä selviä vitun torakka.


    • ÄÄNIÄVAIN

      PIENIKIN AUTO AJAA KOVASTI ETEENPÄIN JOS KAASUTTAA HIRMUSESTI JA KOVASTI JA TULEE KOVA ÄÄNI. JOPPARI.

    • pieniauto

      Minä ostin taannoin auton pienestä liikkeestä. Heti alussa huomasin autossa olevan vian ja mielestäni sen olisi pitänyt kuulua takuun piiriin. Olisi pitänyt tajuta, kun liike oli pieni, että eostaminen ei kannata. Ostamani auto oli myös niin pieni, etten mahtunut sinne sisään.

    • joreee

      Autoliikkeestä ostaessa autolla on aina takuu sanoipä myyjä mita tahansa. Takuu kattaa viat joita myyjä ei ole kertonut, tai jos autossa ilmenee piakkoin jotain vikoja jotka ei kuulu ns. normaalin kulumisen piiriin. Normaaleja kulutusosia on jarrupalat ym. mutta esim. jos auto syö öljyä tai siitä hajoaa vaihteisto 200km ajon jälkee on myyjän vastuulla joko korjata auto tai perua kauppa. Ihan vain vinkiksi jos ostatte autoa se autoliikkeen pera voi inttää kaupanteko hetkellä "ei oo takuuta" mutta kyllä siinä vaan on. Vikatilanteissa ensin yhteys auton myyneeseen liikkeeseen ja neuvottelut käyntiin. Jos myyjä ei maksa korjausta tai peru kauppaa niin sitten kuluttajasuojalautakuntaan asia niin rupea tapahtumaan. Itse ostan autoni yleensä yksityiseltä mutta kaksi autoa olen ostanut myös liikkeestä. Toisessa oli pieniä mystisiä vikoja melkein heti kaupan jälkeen ja myyjä maksoi viulut.

    • pappi

      ihme miten autojaro vaan tekee kauppaa vaikka asiakkaita kohtaan on todellakin tyly ja en suosittele kellekkään mitään sieltä ostamaan.ei pidä puheita mitä lupaa ja suuttuu mitä sattuu kysymään

    • mustang

      en suosittele autojaroa kenellekkään!!

      • Anonyymi

        Kyllä on ja aivan itteään täynnä oleva kiero savolainen! Löi luurin korvaan kun ensin oli kertonut ettei ole sillee pikkurahan puutteessa. Hinnat kuulemma lapuissa ja tarkemmin ku alat kyselee nii menee ukkelilla tunteisiin. Kiertäkää todella kaukaa!


    • Autonostaja

      En ainakaan AutoJaroa Joensuussa suosittele. Menin AutoJaron liikkeeseen Joensuuhun. Ajattelin että voisin ostaa sen auton käteisellä. Menin sisään liikkeeseen. Myyjä jurahti, että "no mitä" Kysyin asiallisesti pari kysymystä. Tuli sellainen tunne, että ei olisi saanut kysyä. En ala selostamaan yksityiskohtia, kun täällä voi lapsiakin. Tuo nimimerkin "maksava_asiakas" luonnehdinta sopii tosi hyvin myyjän käyttäytymiseen. Olin liikkeessä varmaankin noin 5 minuuttia, Mutta täytyy sanoa, että noin huonoa asiakapalvelua en ole elämäni aikana kokenut. Jos en muualta saa autoa, niin sitten vaikka kävelen.

    • Hautuumaan_lähellä

      Salosen autoliike teollisuuskadulla.

    • verottaj

      en suosittele kellekkään kyseistä autojaro autoliikettä!!

    • Anonyymi

      Tuli kaks käyntiä auto jarolla yhellä kertaa, en todellakaan voi suositella

    • Anonyymi

      tainnu autojaro tehdä konkurssin kun ei oo likettä enää

      • Anonyymi

        Toivottavasti tekee pian ja on niin itteään täynnä oleva kiero savolainen! Löi luurin korvaan kun ensin oli kertonut ettei ole sillee pikkurahan puutteessa. Hinnat kuulemma lapuissa ja tarkemmin ku alat kyselee nii menee ukkelilla tunteisiin. Kiertäkää kaukaa!


    • Ostimme uuden auton o.k. auto Joensuusta ja renkaiden vaihdon jälkeen tuli merkkivalo ota yhteys jälleenmyyjään. Otimme yhteyttä huoltoon Hannu Väänäseen joka sanoi, että tämä sama ongelma on ollut useassa samanlaisessa autossa tuokaa auto tänne niin hoidamme ongelman. Paikan päällä auto otettiin huoltoon, eikä sanottu mitään, että tästä tulisi kustannuksia. Uuden auton ostaessa oletuksena on, että tällaiset kuuluvat takuuseen. Tästä käynnistä kuitenkin perittiin maksu vaikka auto on uusi ja sama ongelma on yleinen.Ok auto joensuu paska palvelu

    • Ostimme uuden auton o.k. auto Joensuusta ja renkaiden vaihdon jälkeen tuli merkkivalo ota yhteys jälleenmyyjään. Otimme yhteyttä huoltoon Hannu Väänäseen joka sanoi, että tämä sama ongelma on ollut useassa samanlaisessa autossa tuokaa auto tänne niin hoidamme ongelman. Paikan päällä auto otettiin huoltoon, eikä sanottu mitään, että tästä tulisi kustannuksia. Uuden auton ostaessa oletuksena on, että tällaiset kuuluvat takuuseen. Tästä käynnistä kuitenkin perittiin maksu vaikka auto on uusi ja sama ongelma on yleinen.

    • Anonyymi

      Ostitpa mistä hyvänsä niin tutki aina auton katsastushistoria ja verotiedot.
      Jos rehtiä ja mutkatonta autokauppaa haet joensuusta, niin JiiPee-auto kuurnankadulla on ihan hyvä vaihtoehto.

    • Anonyymi

      K-auto ja sieltä luja Volkkari. Parasta mitä saa. Ja Jarmo Savolainen Joensuun pisteellä todella hyvä myyjä!

    • Anonyymi

      Vieläkös se Auto Jaro on pystyssä?

    • Anonyymi

      AutoJiiPee kuurnankadulla, harvinaisen suora ja rehellinen autojobbari.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe