Ilman autoa Miamissa, pärjääkö?

Matkapaniikki

Eli meitä on kaksi menossa miamiin toukokuussa ja kävi nyt niin ettei saada vuokrattua autoa sieltä mistään koska ainoalla kuskilla ei ole luottokorttia, eikä mitään mahdollisuutta saada sellaista. Luulimme että kun toisella, ei kuskilla olisi edes luottokortti saisimme vuokrattua auton. Onko siellä mitään mahdollisuuksia liikkua ilman auto? olisi tarkoitus päästä käymään sawgrassmillsissä ja key westissä ja muutenkin sitten liikkua ympäriinsä yleisillä kulkuneuvoilla? Pieni paniikki jos matka nyt menee ihan metsään sen takia ettei saada sitä autoa vuokrattua.

7

941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luottokortti

Se jolla on luottokortti vuokraa auton ja toinen henkilö merkataan lisäkuljettajaksi. Ei sen luottokortin omistajan tarvitse ajaa koskaan autoa.

• Vinkkivitonen

• .............
        Vinkkivitonen kirjoitti:

Ei onnistu, jos ei sillä luottokortin omaavalla ole ajokorttia.
        Huomaattehan, että Floridaan pitää hakea nykyään kansainvälinen ajokortti:
        http://www.autoliitto.fi/?x20043=6935443

Ei tarvitse. Tammikuun lopulla kävin eikä pienen EU-kortin kanssa ollut mitään ongelmia. Laki kansainvälisestä ajokortista sitä paitsi kumottiin.

Se iso muovikortti on ongelmallisempi, koska siinä ei ole myöntämispäivää eikä tekstiä, joka maailmankielillä kertoisi että kyseessä on ajokortti. Vanhassa pahvikortissa taas lukee englanniksi ja ranskaksi ajokortti, mutta helppo väärennettävyys on sitten se mikä saattaa kaataa.

Autoliiton omia suosituksia ei kannata uskoa, koska hehän tuota korttia myyvät ja tottakai sitä suosittelevat, että ihmiset niitä ostaisivat. Olen jopa kuullut, että Autoliiton liite on aiheuttanut enemmän ihmettelyä kuin suomalainen ajokortti ts. eivät tiedä mikä se on.

• huokaus voi voi
        ............. kirjoitti:

Ei tarvitse. Tammikuun lopulla kävin eikä pienen EU-kortin kanssa ollut mitään ongelmia. Laki kansainvälisestä ajokortista sitä paitsi kumottiin.

Se iso muovikortti on ongelmallisempi, koska siinä ei ole myöntämispäivää eikä tekstiä, joka maailmankielillä kertoisi että kyseessä on ajokortti. Vanhassa pahvikortissa taas lukee englanniksi ja ranskaksi ajokortti, mutta helppo väärennettävyys on sitten se mikä saattaa kaataa.

Autoliiton omia suosituksia ei kannata uskoa, koska hehän tuota korttia myyvät ja tottakai sitä suosittelevat, että ihmiset niitä ostaisivat. Olen jopa kuullut, että Autoliiton liite on aiheuttanut enemmän ihmettelyä kuin suomalainen ajokortti ts. eivät tiedä mikä se on.

Joo, autoliiton keksimä rahastushan tämä kansainvälinen ajokortti on?

• ..------------
        huokaus voi voi kirjoitti:

Joo, autoliiton keksimä rahastushan tämä kansainvälinen ajokortti on?

Länsimaissa näin on. Yhdysvalloissa ainoastaan Georgian osavaltio ei kelpuuta EU-korttia. Arabimaat, Kiina ja vastaavat kaukomaat ovat sitten asia erikseen.

• Hakevat kentältä

Sikasen Osmo KK Carilta vuokraa ilman luottokorttia. No problem.

• tigsu

Pärjäätte ilman autoa. Siellä niitä turistimatkojen järkkääjiä on joka nurkassa, meillekin kaupattiin Sawgrass Millsin matka Walgreensin ovelta, jossa matkanjärjestäjällä oma nurkkansa. Makso muistaakseni 20 taalaa meno-paluu bussikuljetus ja haettiin hotellilta. Sama mesta olis myyny matkoja Key Westiinkin, muttei se useamman tunnin bussimatka suuntaansa oikein napannut parin tunnin tutustumskierroksen takia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe