Eli haussa Turun halvin parturi kun leikkauttaa miesten hiukset.
Halvin parturi?
30
9391
Vastaukset
- PuliPuli2
Minä leikkaan ,kattila päähän ja ylimääräiset pois,hinta 2€
- fiskarssit
Pottatukat on muotia!
- edullisempaa
Etsin myös edullista parturia, joka leikkaa miesten hiukset. Suunnalta Tyks-Tuomiokirkko. Olen käynyt Ravattulan drive-in parturissa mutta 25 euroa alkaa olla 15 minuutin työstä aika paljon.
- tyytyväinen
parturiliike kellonsoittajankatu 2 turku 20500 .puh.02 233 7827
- ihme vihreitä
Ootko kuittia saanut?
Onko kukaan koskaan saanut kuittia parturista? Minä en! - Aromaa Marilyn
Memari Tuomiokirkon ihan vieressä iranilainen mies. Itellä muutamat mun kanssa sängyssä peuhanneet miehet on neuvonut ton.
- joku roti
Aromaa Marilyn kirjoitti:
Memari Tuomiokirkon ihan vieressä iranilainen mies. Itellä muutamat mun kanssa sängyssä peuhanneet miehet on neuvonut ton.
Joo, Memarin papan vois käräyttää verottajalle. ;-) 10€ tai 12€ in cash ja rahat taskuun.
- hustla
joku roti kirjoitti:
Joo, Memarin papan vois käräyttää verottajalle. ;-) 10€ tai 12€ in cash ja rahat taskuun.
Kannattaako tässä vitun hyvinvointi valtiossa veroja maksaaa?
- Anonyymi
Aromaa Marilyn kirjoitti:
Ei leikkaa niinkuin pyydetään. Ei ikinä enää!
- kiiitooooosss
Puolalankadulla HOVI Parturi
- 273m
Ai se... on muuten kallis paikka, miksi sitä ehdotat? Keskustan kalleimmalla paikalla ja kalliit hinnat.
Kysyjä kysyi halpaa parturia!
- Pakan jannu
Parturiliike Astrid Vanhan Hämeentien varressa, Valintatalon vieressä. Katunumeroa en muista mut kuitenkin, samalla tontilla ko kaupan kanssa.
Miesten hiustenleikkuu 14e ja jälki on hyvää ja mukava paikka muutenkin.
Itse olen käynyt jo useamman vuoden siellä siistimässä päätäni.- hyvää työtä
Kävin juuri tänään tuolla Astrid Kampaamossa. Erittäin mukavaa palvelua ja maksoi 15 euroa. Jälki oli myös todella hyvää.
- Pakan jannu
hyvää työtä kirjoitti:
Kävin juuri tänään tuolla Astrid Kampaamossa. Erittäin mukavaa palvelua ja maksoi 15 euroa. Jälki oli myös todella hyvää.
Se on todella hyvä kampaamo:)
Itsekin menossa taas kesän jäljiltä sinne.
- kotiparturiiiiii
Halvin parturi olet sinä itse. Ei kukaan hullu enää tänä päivänä maksa hiusten leikkuusta.
- ei hullu
Totta, ei hullut maksa mitään, kunta heidän kulut maksaa.
- Pakan jannu
En todellakaan ala kynimään itse, ainoa malli kun on kalju minkä osaisin tehdä.
Ja toisekseen kestän kyllä maksaa tuollaiset 15 euroa ihan hyvin siitä, et joku parturoi mun hiukset. - Remingtonilla onnaa
Pakan jannu kirjoitti:
En todellakaan ala kynimään itse, ainoa malli kun on kalju minkä osaisin tehdä.
Ja toisekseen kestän kyllä maksaa tuollaiset 15 euroa ihan hyvin siitä, et joku parturoi mun hiukset.Miesten hiusten leikkuu onnistuu ihan hyvin esim. näiden ohjeiden mukaan. Itse olen omat ja lasten hiukset leikannut Remington kotiparturilla. On kehuttu tulosta jo ensi kerrasta asti, vaikka minulla ei ollut mitään kokemusta hiusten leikkuusta.
Aloitat ensin pidemmällä teräkammalla ja lyhennät sitten pikkuhiljaa, ensi leikkuukerroilla. Kun kokemusta on useammasta leikkaamisesta, voit leikata heti alusta alkaen lopullisella leikkuupituudella. Hiusten trimmaus vaikka viikottain on sitten jo huomattavasti helpompaa, ne eivät koskaan pääse epäsiistin pituisiksi ja mallin pitäminen on helpompaa.
Itsellä on Remington HC5950 hiusleikkuri jossa max. 42 mm:n teräkampa, jolla saa myös päälaen hiukset jätettyä melko pitkiksi. Lisäksi käytän omien hiusten leikkuussa hyvää isohkoa peiliä. Muita välineitä en ole tarvinnut, johtuen Remington hiusleikkurin ohennutoiminnsta. Huonomman kotiparturin omistajalle suosittelen vielä ohennussaksia.
Ja sis ohjeet miesten hiusten leikkaamiseen:
HIUSTENLEIKKUUOHJEET
Tasaisen leikkaustuloksen saat, kun annat kampa/teräyhdistelmän liikkua rauhallisesti hiusten läpi. Älä pakota terää liikkumaan liian nopeasti. Jos leikkaat ensimmäistä kertaa, aloita suurimmalla kampaosalla.
VAIHE 1 – Niskan seutu
• Aseta kampa 3 tai 6 millimetriin
• Pidä leikkuria siten, että sen terän piikit osoittavat ylöspäin. Aloita hiusten leikkaaminen keskeltä päätä niskan alaosasta.
• Nosta leikkuria hitaasti ja työskentele hiusten lomassa ylös- ja ulospäin, leikaten vain vähän kerrallaan.
VAIHE 2 – Takaraivo
• Aseta kampa 12 tai 18 millimetriin ja leikkaa takahiukset.
VAIHE 3 – Ohimot
• Aseta kampa 3 tai 6 millimetriin ja rajaa pulisongit. Vaihda sitten 9 millimetrin asetukseen ja jatka leikkaamista päälakea kohti.
VAIHE 4 – Päälaki
• Käytä pitkää kampaosaa ja aseta se 24 tai 27 millimetriin ja leikkaa hiukset päälaelta vasten hiusten normaalia kasvusuuntaa.
• Käytä päälaen pidempiin hiuksiin pitkää kampaosaa (22–42 mm) saadaksesi haluamasi mallin.
• Työskentele aina aloittamalla pään takaosasta.
VAIHE 5 - Viimeistely
• Käytä leikkuria ilman kampaosaa takaniskan ja sivujen tarkkaan rajaukseen.
• Suorat pulisongit saa kääntämällä leikkurin toisinpäin. Pidä väärinpäin olevaa leikkuria kohtisuorassa päähän nähden, ja työskentele alaspäin siten, että terien kärjet koskettavat kevyesti ihoa.
LYHYET HIUKSET – "TASATUKKA" JA LYHYET LEIKKAUKSET
• Leikkaa hiukset pitkää ohjauskampaa (22_42 mm) käyttäen niskasta ylöspäin. Paina ohjauskampa päätä vasten ja liikuta leikkuria hitaasti hiusten läpi.
• Menettele samalla tavalla aloittaen ohimoiden alaosasta ja päätyen päälaelle. Leikkaa hiukset tämän jälkeen niiden kasvusuunnan vastaisesti ja tasoita ne
sivuilta.
• Tee "tasatukka" leikkaamalla päälaella olevat hiukset litteää kampaa ohjaimena käyttäen.
• Ohenna hiukset takaa tarkemmin rajaavalla ohjauskammalla haluamallasi tavalla. - Pakan jannu
Remingtonilla onnaa kirjoitti:
Miesten hiusten leikkuu onnistuu ihan hyvin esim. näiden ohjeiden mukaan. Itse olen omat ja lasten hiukset leikannut Remington kotiparturilla. On kehuttu tulosta jo ensi kerrasta asti, vaikka minulla ei ollut mitään kokemusta hiusten leikkuusta.
Aloitat ensin pidemmällä teräkammalla ja lyhennät sitten pikkuhiljaa, ensi leikkuukerroilla. Kun kokemusta on useammasta leikkaamisesta, voit leikata heti alusta alkaen lopullisella leikkuupituudella. Hiusten trimmaus vaikka viikottain on sitten jo huomattavasti helpompaa, ne eivät koskaan pääse epäsiistin pituisiksi ja mallin pitäminen on helpompaa.
Itsellä on Remington HC5950 hiusleikkuri jossa max. 42 mm:n teräkampa, jolla saa myös päälaen hiukset jätettyä melko pitkiksi. Lisäksi käytän omien hiusten leikkuussa hyvää isohkoa peiliä. Muita välineitä en ole tarvinnut, johtuen Remington hiusleikkurin ohennutoiminnsta. Huonomman kotiparturin omistajalle suosittelen vielä ohennussaksia.
HIUSTENLEIKKUUOHJEET
Tasaisen leikkaustuloksen saat, kun annat kampa/teräyhdistelmän liikkua rauhallisesti hiusten läpi. Älä pakota terää liikkumaan liian nopeasti. Jos leikkaat ensimmäistä kertaa, aloita suurimmalla kampaosalla.
VAIHE 1 – Niskan seutu
• Pidä leikkuria siten, että sen terän piikit osoittavat ylöspäin. Aloita hiusten leikkaaminen keskeltä päätä niskan alaosasta.
• Nosta leikkuria hitaasti ja työskentele hiusten lomassa ylös- ja ulospäin, leikaten vain vähän kerrallaan.
VAIHE 2 – Takaraivo
VAIHE 3 – Ohimot
• Aseta kampa 3 tai 6 millimetriin ja rajaa pulisongit. Vaihda sitten 9 millimetrin asetukseen ja jatka leikkaamista päälakea kohti.
VAIHE 4 – Päälaki
• Käytä pitkää kampaosaa ja aseta se 24 tai 27 millimetriin ja leikkaa hiukset päälaelta vasten hiusten normaalia kasvusuuntaa.
• Käytä päälaen pidempiin hiuksiin pitkää kampaosaa (22–42 mm) saadaksesi haluamasi mallin.
VAIHE 5 - Viimeistely
• Suorat pulisongit saa kääntämällä leikkurin toisinpäin. Pidä väärinpäin olevaa leikkuria kohtisuorassa päähän nähden, ja työskentele alaspäin siten, että terien kärjet koskettavat kevyesti ihoa.
• Leikkaa hiukset pitkää ohjauskampaa (22_42 mm) käyttäen niskasta ylöspäin. Paina ohjauskampa päätä vasten ja liikuta leikkuria hitaasti hiusten läpi.
• Menettele samalla tavalla aloittaen ohimoiden alaosasta ja päätyen päälaelle. Leikkaa hiukset tämän jälkeen niiden kasvusuunnan vastaisesti ja tasoita ne
sivuilta.
• Tee "tasatukka" leikkaamalla päälaella olevat hiukset litteää kampaa ohjaimena käyttäen.
• Ohenna hiukset takaa tarkemmin rajaavalla ohjauskammalla haluamallasi tavalla.Pidän edellenkin kiinni siitä, että kestän kyllä maksaa ammattiparturille mun hiusten leikkuusta. Mut kiitos kuitenkin ohjeista:)
- tuttujuttu
Pakan jannu kirjoitti:
Pidän edellenkin kiinni siitä, että kestän kyllä maksaa ammattiparturille mun hiusten leikkuusta. Mut kiitos kuitenkin ohjeista:)
Onko miehille ja naisille Astridissa sama hinta? Usein naisten leikkuu on jopa 10€ kalliimpi. Joillakin partureilla voi olla aikataksa, mikä kuulostaa reilulta. Toisaalta, saahan siihen latvojenkin tasoittamiseen aikaa kulumaan jos niin haluaa...
- Pakan jannu
tuttujuttu kirjoitti:
Onko miehille ja naisille Astridissa sama hinta? Usein naisten leikkuu on jopa 10€ kalliimpi. Joillakin partureilla voi olla aikataksa, mikä kuulostaa reilulta. Toisaalta, saahan siihen latvojenkin tasoittamiseen aikaa kulumaan jos niin haluaa...
Enpä ole laittanut (miehenä tietenkään) merkille.
Mutta voihan sitä käydä kysymässä.
Mut jos hintaero edes suurinpiirtein samaa tasoa kuin miesten leikkuussa, niin varmaan edullisempi kuin muissa vastaavan tasoisissa paikoissa. - kompastun tukkaan
Remingtonilla onnaa kirjoitti:
Miesten hiusten leikkuu onnistuu ihan hyvin esim. näiden ohjeiden mukaan. Itse olen omat ja lasten hiukset leikannut Remington kotiparturilla. On kehuttu tulosta jo ensi kerrasta asti, vaikka minulla ei ollut mitään kokemusta hiusten leikkuusta.
HIUSTENLEIKKUUOHJEET
VAIHE 1 – Niskan seutu
VAIHE 2 – Takaraivo
VAIHE 3 – Ohimot
VAIHE 4 – Päälaki
VAIHE 5 - Viimeistely
sivuilta.
• Ohenna hiukset takaa tarkemmin rajaavalla ohjauskammalla haluamallasi tavalla.No nyt selvisi miksi kadulla tulee vastaan niin paljon kaljuja ja siilejä ihmisiä. Täällä joku antaa kilometrin pituisia yksityiskohtaisia ja kuolettavan tylsiä ohjeita hiusten partakoneella itseajoon.
Parmpi kun ei käydä parturissa ollenkaan kunhinnat ryöstäytyneet käsistä täysin. Sitten kun joku alkaa maksamaan minulle 20 minuutin siivouspalvelutyöstä tunnin palkan, nin jutellaan lisää parturiin menosta ja sen järkevyydestä.
- Retto Tuohonen
Aninkaisten koulutalol saa luultavast halvimmal hinnal.
- koklaa
Wellcut puutarhskadulla. Kuitti 15e, ilnan7
- Tuccajucca
Vanha ketju, ihan sama :D Tänään parturi Roman Brahenkadulla, hinta 10€. Ja kuitin sain. Hyvä palvelu, kahvia ja ihan komee fleda.
- Anonyymi
danja kaskenkadulla. miesten leikkaus 13 e
- Anonyymi
Diako Aninkaistenkadulla maksaa 13 € ja opiskelijoille ja lapsille edullisempi.
Parturi on Kurdi.
Ei tarvitse välttämättä ajanavarausta. Osa ilman aikaa ja osa varannut ajan ja se sotkee leikkaamisia, kun ilman ajan varausta menee jonottamaan pukille pääsyä
Puhuvat Suomea.
- Anonyymi
Cutterssia olen suosinut, nopea ja helppo. Tässä ilmainen parturi nopeimmalle
Tällä koodilla saat ensimmäisen hiustenleikkauksen Cuttersilla ilmaiseksi. Lataa sovellus ja hyödynnä ilmainen hiustenleikkaus: https://cutters.fi/getapp Käytä koodi valitsemassasi salongissa ennen 19.1.2022 . Koodi: 33z8mj (Koodin voi käyttää vain uusi Cutters-asiakas)
Ja tässä toinen ilmaisleikkuun koodi
Lataa sovellus ja hyödynnä ilmainen hiustenleikkaus: https://cutters.fi/getapp Käytä koodi valitsemassasi salongissa ennen 19.1.2022 . Koodi: wcqwu6 (Koodin voi käyttää vain uusi Cutters-asiakas)- Anonyymi
Hyi gaysika
- Anonyymi
Osta kotiparturi ja anna mennä. Hyvä tulee!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302235
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261918Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121479Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121327Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17957
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741