Mistä Naiselle Seksiseuraa?

Juulia38

Minulla ei juuri nyt ole vakinaista seuralaista... mutta satunnainen seksi seura tekisi hyvää.
Mistä tälläinen päälle 35-v nainen löytäisi parhaiten pääkaupungista satunnaista seksi seuraa?

Onko jotain hyvi isku-vinkkejä, taidot on vähän ruosteessa ;-)

15

1574

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oisko apua

      Opettele paritanssit, ja esitä tarpeesi avoimesti haluamallesi tanssipartnerille.
      Varmasti tärppää ja saat itse valita.

    • xfyjfjxfgjfx

      Ihan mistä vaan: netistä, baarista, kaupan kassajonosta, kirjastosta jne. Käytännössä jokainen nainen saa halutessaan seksiä 24/7 -ja varsinkin pääkaupunkiseudul

      • Just sayin'

        Juuri oli lehdessä tilasto, jonka mukaan pääkaupunkiseutu on niitä harvoja alueita Suomessa, jossa sinkkunaisia on selkeästi enemmän kuin sinkkumiehiä, eli tilastojen valossa väitteesi pitäisi olla perätön, ellei sitten lähdetä siitä oletuksesta, että myös varatuista miehistä suurin osa on valmis syrjähyppyyn.


      • just just
        Just sayin' kirjoitti:

        Juuri oli lehdessä tilasto, jonka mukaan pääkaupunkiseutu on niitä harvoja alueita Suomessa, jossa sinkkunaisia on selkeästi enemmän kuin sinkkumiehiä, eli tilastojen valossa väitteesi pitäisi olla perätön, ellei sitten lähdetä siitä oletuksesta, että myös varatuista miehistä suurin osa on valmis syrjähyppyyn.

        Ja näihin "sinkkumiehiin" kuuluu tietysti entisen itäblokin ja kehitysmaiden kansallisuutta metsästävät asukit. Toisaalta samapa tuo. Selluliitti kaipaa seikkailua ja saa varmasti kunhan kansalaisuus tulee kaupanpäälle. ha he


    • Juulia38

      Varmasti on näin... missä ravintoloissa ja baareissä käy sellaiset 40 vuotiaat?

      • eikö ladymoon ole sellainen puumapaikka, hotelli vantaa on vastaava.


      • mek

        Yksi paikka on vaikka vantaa hotellin tulisuudelma ja ikähaitari 20-50 kympin välillä.


      • Mies, Hki

        Mihin sinä niitä ravintoloita ja baareja tarvitset? Seksi mukavampaa muualla. Tarjontaa on, mutta missä kohtaamme.


    • human person M

      Kyllä maailma olis helpompi jos ei olis nettiä ollenkaan. Ihmiset kohtaistoisensa sellaisina kuin olis. Ei olis mitää feikkiä, vaan ihminen sais toisen huomion tai sit tulis ns. bannatuksi.

      Netissä kaikki feikkaa toisilleen silloinkin kun ollaan rehellisiä..... ja jos ei muuta estettä ole, nii se todellinen juttu on se välimatka....

      Kyllä se paras tapa kohdata ihmisiä on live, ja oma rehellisyys. ap. ikäluokkaa oleva nainen saa kyllä toiveensa toteen..... ja kyse on kait pelkästä "touhusta", niin sehän ei edelyttä kuin sitä, että mies on itselle mieluisa tuohon touhuun ja touhun jälkeen sen miehen voi laittaa kiertoon.

    • Mies 20+

      No eihän nyt naisilla luulisi olevan suurta ongelmaa löytää seksiseuraa mutta miten ujona miehenä voi löytää seksiseuraa? Se on miehelle ainakin sata kertaa haasteellisempaa oli minkä ikäinen tahansa. Olen tuskaillut tämän asian kanssa jo ties kuinka kauan.

    • invamopo maalta

      Jos olet terve yns. ominaisuuksia, nii pistä lihatiski pystyyn.... Aivan sata varmaan saat vakituisen ihmisen itsellesi kumppaniksi ilman nettiäkin.....

      Suosittelen vakituista seuraa vaikkakin sitten väliaikaiseksi.

    • mies vaan

      Ihan paras on siinä omassa realielämässä, mene juttelemaan sopivalle ihmisella ensin kaverina ja jos hän tuntuu kivalle, niin juttele lisää...

      netti ei ole sitä varten.

    • Ihminenkin satunnaisissa suhteissa oleellista.....mun suosikki on kumminkin netti missä voi "lyhyesti" haastella ja päästä jyvälle ihmisen luonteesta.

      ja anonyyminä pysyttely onnistuu, ja eikun huban pitoon ;)

    • avoinherkku

      Moi Julia, niinpä..., ongelmat on samanlaiset miehilläkin, syytä olla varovainen, eikä heti syöksyä kenen kanssa tahansa vaaka-asentoon, sillä jatkossakin haluan olla terve.

    • onko sulla rahaa?

      Osta mieshuora Virosta tai Venäjältä. Kukaan nuori suomalainen mies tuskin sinua enää huolii.

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      149
      1476
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1225
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      176
      976
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      30
      925
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      832
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      56
      785
    7. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      753
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      37
      656
    10. Upea nainen

      Olet upea nainen. Sinulle
      Ikävä
      31
      622
    Aihe