Perinteisesti lyyrahan annetaan äitille mutta voiko sen antaa myös mummolle joka on ollut auttamassa paljon. Vaikka sellaisen kaulakoru lyyran?? En tiiä yhtään onko se joku etiketti virhe tai jotain mutta haluaisin muistaa myös mummoa eikä hänellä ole yhtään omaa lasta ylioppilaana joten varmasti arvostaisi
LYYRA!!!
kesälomalla
7
782
Vastaukset
- wöööööööööt
Ai pitääks antaakki jollekki :O
- laiska api-.
Ite en oo ainakaa mitään ostamassa tai hankkimassa. Ei jaksa :D
- hyvä ajatus
Kyllä toki voi antaa lyyran myös mummolle. Tosi kaunis ja hyvä ajatus, kun mummo on ollut kerran asiassa ansiokkaasti mukana.
- dsfgjikj
Siis mitä täh häh? Mikä lyyra, eks se oo siin lakissa kiinni vai oonko mä nyt missanu jotain tärkeetä?
- Anonyymi
Taksien kyttä rivistö,leikkaus kuljetus taksi tuli,taksi ei tullut.
- Anonyymi
on olemassa myös isoäidinlyyra, mä annoin omille mummoilleni sellaset :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2512294- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471349Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647