Mitä tapahtu Levillä

Repesin joo

Taitaa olla viimeinen niitti Tuhnulle kun köyrivät puput paljastavat mitä siellä Levillä oikeasti tapahtui.
Mutta olikohan huippu idea Äijiltä pyytää Tunkki mukaan jos asia niin on,noloa enemmän kuin noloa.
Tiesivät tasan mitä siitä tulee seuraamaan kun kämppä on täynnä viinaa ja Tuksu paikalla.
Mutta sitähän saa mitä tilaa,Tuksu ja miekkoset.
Tuskin se kovin kaunista katseltavaa ja kuuneltavaa on,meinaakohan äijät myydä jutun lehteen.

31

2573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lllllll

No mitä siellä sitten tapahtui?

• 9+16=?

Taidat vesi kielellä odottaa :)

• lllllö

No enpä taida.

• Soitto + raportti

Köyrivät Puput, 4 tuntia sitten Facebookissa:

"ihmiset jotka ny oikeesti haluaa tietää kaiken reissusta, saa soittaa 0417003639"

Voisiko joku näätätoveri soittaa, tehdä muistiinpanot ja laatia raportin tänne palstalle. Sellainen olisi hienoa. :)

• Ajoraportti Leviltä

Seikkaperäinen raportti olisi kiva, päivä päivältä.

• okkigaam

Jos toi on maksullinen linja ???

• ei pysty huijaa
        okkigaam kirjoitti:

Jos toi on maksullinen linja ???

No soita prepaidistä, missä on vaan pari eukkii saldoo.

• Tai näinkin voi
        ei pysty huijaa kirjoitti:

No soita prepaidistä, missä on vaan pari eukkii saldoo.

Tai yleisöpuhelimesta......parilla eurolla.

• missä?
        Tai näinkin voi kirjoitti:

Tai yleisöpuhelimesta......parilla eurolla.

Onko sellasia vielä olemassa? Hesassa?

• okkigaam
        missä? kirjoitti:

Onko sellasia vielä olemassa? Hesassa?

Ei ole.
        Pitkältäsillaltakin on poistettu se punainen hätäpuhelin.
        Johanna uhoaa olemattomia. Ei se pysty asiallisesti hoitamaan yhtään mitään. Ainoa voisi olla tuo Arton mollaaminen, jolla haluaa peittää omaa epäonnistumistaan koko elämänsä suhteen.
        Ne orimattilan orhit taisvat pitää aikansa hauskaa kuuntelemalla johannan jorinoita. Kun J alkoi lähentelemään mikä on sen tapana roikkua lahkeessa, olivat orhit saaneet naurunsa naurettua ja J tuli lähtö.
        Vetoan tässä toiseen tyrkkyyn, jos asiassa olisi edes hitunen totta. Olisi kuvaa kyttiksen tiskiltä.
        maagikko

• Soititko?

Onko raportti jo tekeillä?

• SikaNäätäSäilyke

Muutakin on selvitettävä: Näätätoveri Myhyn keskustelupalstalla kertoi nähneensä pappamuratin hiihtelemässä sairaalan tiloissa. Olisiko joku lähimmäinen hoidossa? Ja minkähän takia? Nyt faktaa tiskiin, joku tietää jotain. Rohkeasti vaan jakamaan tietoja!

• hienoa!

Levin loma meni loistavasti...näin olen ymmärtänyt!

• Koo4

Poistuneet Köyrivät Puput naamakirjasta!?
      Tunkiainen viimmeiseksi työkseen ne häröttänyt?! =)

Soittiko kukaan siihen no:roon?

• Bölogi 5.4.2013

Tupsukka Kutiaisen blogikirjoitus ja oma näkemys tapahtumista 5.4.2013:

”Pääsiäisen viettoa laskettelun ja nautiskelun merkeissä Levillä, Lapissa

Lähdin kampaajani ja stailaajani Juha Immosen kanssa (jonka kanssa on myöskin tällä hetkellä määrittelemätön kemiallinen suhde keskenämme) Oriveden keikalle.

No sieltä matka jatkui extempore seuraavana päivänä Leville, jossa vietimme viikon.

Ensin lähes tuntemattoman miesporukan mökissä, joita voisi kutsua lähinnä maaalaisjunteiksi, mutta onneksi tajusin hyvissä ajoin ennakoida tilanteen ja ostin meille hotellihuoneen Levin keskustasta, jossa vietimme Juhan kanssa loppuajan.

Minulla oli kasvoillani “Paris Hilton” tyyliset valkosankaiset aurinkolasit ja otin välillä pikkuisen Esmeralda chihuani joka painaa vain kilon (täysi-ikäinen koira) turkkini sisään, ohessa kuvia After Ski:stä Leviltä pitkänäperjantaina.

Minulla ja Juhalla oli samanlaiset “Angry Birds” pipot päässämme, ostin myös Juhalle lahjaksi suurikokoisen punaisen Angry Bird pehmolelun, kaunis poika muistuttaa kyseistä lintua jonkun verran, lukuunottamatta pitkää nokkaa, hih…..

Kävimme ihanilla illallisilla mm. Ämmilä nimisessä ravintolassa Levillä, jossa nautimme Ripassa nimistä erittäin pehmeää punaviiniä joka oli hyvin lähellä Amarone viiniä. Lauantaina kävimme myös Marian kirkossa Levillä pääsiäisen kunniaksi ja jätin kirkkoon useita rukouspyyntöjä.

Tietty kirkko oli minun ideani, kuten myös laskettelu. Nyt on pakko sanoa, etten ole koskaan nähnyt mitään yhtä huvittavaa kuin Juhan laskettelut!

Juha väitti minulle olevansa “ok alkutason laskettelija.” Ostin meille molemmille koko päivän lasketteluliput rinteisiin. Juha ei meinannut pysyä koko hississä ja kun tulimme ylös mäelle, niin Juhan sukset tippuivat hississä pois ja hän lensi suoraan päälleen sieltä. Voi elämä…

Keräsin Juhan sukset, ja yritin saada hänet seuraamaan minua hitaasti mäkeä alas. Yritin kauan aikaa, ja loppujen lopuksi paikalle tuli joku rinnevartija, joka sanoi Juhalle että “Eihän tuosta tule hevonvit…….kaan” aika rumasti, otti hänen suksensa ja kantoi ne Juhan kanssa alas rinteestä. Nyt on pakko sanoa, että olen aina paheksunut suomalaisten vahingoniloa. Mutta kyllä minua siinä tilanteessa nauratti.

Sain onneksi lunastettua Juhan lipun takaisin ja laskin itse mäkiä sen verran kun jaksoin. Ei mitään ole hauskaa tehdä yksin, enkä halunnut jättää Juhaa yksin alarinteen terassille istumaan. Laskin jonkun verran mäkiä alas, olen aina pitänyt kovasta vauhdista.

Minulla on kokoajan ollut mukanani koirani Nassu (poikakoira, seksihullu, nyt vähän päälle 2 vuotias) sekä pikkuruinen 1kg kokoinen chihuahuani Esmeralda.

Nautimme Levistä varsinkin sen jälkeen kun pääsimme omaan rauhaamme hotelliin. Sieltä tulikin sitten äkkilähtö lauantaina Lieksaan Johanna Tukiainen Show keikalle, jonne minua varten lähettiin peräti taksi hakemaan minua!

Eli lähdimme sitten taksilla Leviltä Lieksaan lauantai aamuna...."

• 5+10

"mökissä, joita voisi kutsua lähinnä maaalaisjunteiksi"

Haluaisin nähdä sen mökin, jota voi kutsua maalaisjuntiksi. tuo Tuksun omakehu haisee kyllä niin pahasti tässä blogissa että huh huh! ja luulen että Angry birds pipot olivat sellainen hätäratkaisu jostain hotellin matkamuistokaupasta kun päätä palelsi ja vaatteita ei ollut mukana.

• junttura1

Köyrimättömät puput eli Oriveden tuppipilit ovat paenneet myös tiedottamisvelvollisuuttaan. Tuksulle eivät tehneet, mitä olisi pitänyt.

• te !!!!!

HAA. TUNNISTAN. HYI V''''. ETTE KAI KOSKENEET TUOJON EUKKOON ??? YÄÄÄÄÄK!!"""!!!!

eikö enää mitään järkee teillä oikeasti ???

• Jäätyminen Levillä?

Köyrivät puput jäätyivät Tuksun edessä?

• käk´kello

Pakko koskea. En olisi muuten saanut Rolexiani takaisin.

• hyhyhyhyh

Tunkin blogissa taas tuhnu haukkuu ja aliarvioi muut, mutta onneksi muistaa ylistää itseään.

• Fakinfiktio

Onko nyt kumminkin niin, että Tuksu vedättää näätiä ja kaikkia. Jos koko Tuksu on vaan fiktio-hahmo. Johannahan on todellisuudessa fiksu likka, selvinpäin. Ja osaa laulaa,mutta vetää tätä rooliaan ja saa siitä elantonsa? Olen kuullut paikanpäällä, kun Tuksu lauloi onnittelulaulun ja se meni nuotilleen oikein! No joo, joo on ne rikosepäilyt jne..mutta ne on tehnyt juopunut henkilö. Kukaan ei tunne pohjimmiltaan henkilöä Mia Mari Johannaa, paitsi oma perhe. Oliko se Jasminankaan kirjoitus nyt viimeisen päälle..you know. Jospa kaikki kuuluu "juoneen"? Seiska ainakin on kirjoittanut Tuksulle juonia ja Tuksu räväkkänä likkana tekee mitä odotetaan ja taas kassakone kilahtaa kotiinpäin. Mitä mieltä olette? Olisiko suuri kysetus tässä tapauksessa ja vasta vuosien, vuosien jälkeen paljastetaan? On noussut muutama seikka, joka saa ainakin minut epäilemään tätä.

• Glamour fiction

Mä toivoin oikeesti että olis näin. Mutta nää pahoinpitelyt, rattijuopumus ym menee kyllä liian pitkälle roolin puitteissa. Pelkään että kyseessä on kuitenkin vaan traaginen totuus :(

• Kakkakattila

Niin sitä luulis, et on keksitty bimbon rooli. Mutta kaverit, nyt ex-kavereita, kertovat muuta. Ei ole rooli 24/7 tai sitten on he-le-vetin hyvin näytelty.

• aito Tuksu se on

jos se olisi noin.... siihen paljastukseen mennessä Tuksu olisi tuhonnut terveytensä lopullisesti ja ne pienet aivosolut mitkä on vielä jälellä...sekä tyhmyys ja moukkamaisuus vain lisääntynyt.

• Asiat ovat sitä

Asiat ovat sitä miltä näyttävät. Mitäs sitä muuta väittämään, vääntämään.
        Luonneviat alkoholismi ja päihderiippuvuus.

• tuksu satua?

Tälläistä huhua on liikkunut jo vuosia sitten. Jotenkin olisi aika lohduttava ajatus ehkä että voisi olla näin. Minua lähinnä huolestuttaa tuo runsas alkoholin(lääkkeiden?) käyttö, ei kai tuota voi filmata ja sitä kaikkea jatkuvaa sekoilua. Julian ongelmat on ainkakin täyttä faktaa.
        Ehkä alunperin on ollut asianlaita eri mutta nyt pelkään pahoin on kyllä neiti vajonnut rooliinsa matkan varrella.

• Eihän tunkki

On täysin mahdollista että kaikki on "veikkiä. Rattijuopumus on ollut täysin vedätettävissä, koska suomalaiset polliisit on urpoja. Tunkki on huudellut suun illotiinillä ja johan pomppaa...

• kuseniina

kyllä tuossa kuvassa on pupu tupunat kaukana,enemmän näyttää muumien hemulilta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1556
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1242
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      962
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe