onko kellään kokemuksia, tuskin pääsen liikkumaan. Viikkoja 22. Sain reseptillä Panacodia, auttaa hetkittäin, muttei poista syitä. Hyvä kun pääsen sängystä ylös ja töissä pitäisi käydä. Kuulema issiastyyppiset säryt ovat yleisiä tai noidannuolet. Kestääkö tämä koko loppuajan. En ole mikään huippuisomahainen vielä enkä perusrakenteeltani hento.
törkeä selkäsärky!!!
1
617
Vastaukset
- Lissu
Mulla on iskias ja eipä se mihinkään lähde. Ei pääse parantumaan koska vauva se siellä siihen hermoon painaa ja muutenkin kun painoa tulee lisää niin selkähän joutuu olemaan väärässä asennossa. Alku oli tosi tosi paha eli semmoset 3 vko olin "vuodepotilas". Nyt se on aika ajoin hyvä ja välillä taas menee huonoksi. Missään en ole päässyt käymään kun istuminen ei onnistu. Kävellä kannattaa, mulla ainakin pahenee jos vaan sängyssä makaa. Nyt menossa rv 35 ja odotan kyllä sitä päivää kun synnytys tulee niin saa paranemisprosessi alkaa.
Muuta ongelmaa ei ole ollut eli itse raskaus on menny tosi hyvin :) Kaikki mitä siellä neuvolassa nyt mitataankin ovat olleet hyvät. Se on auttanut jaksamaan pahimpien kipujen yli.
Mutta toivotaan ettei sulla jää vaivaamaan vaan että menisi ohi :) Fysioterapialla voisit tietysti käydä ni se antaa sulle jumppaohjeita. Ite en niitä ole pahemmin pystynyt tekemään mutta jos sinä vaikka saisit niistä apua. Sieltä saa myös lainaksi sellasen tukivyön mikä jakaa painoa tasasemmaksi ja tukee myös sitä alaselkää, itellä on ainakin se auttanut jonkin verran (ite jouduin sen ostamaan koska täällä päin sillä on ilmeisesti niin kova kysyntä, makso n. 70e).
Myös sellainen babybelt on auttanut, niitä saa mammaliikkeistä. Maksaa n. 40e ja sanovat jotkut että se myös ehkäisee raskausarpien tulon mahaan.
Tässä oli nyt näitä mun kokemuksia asiasta. Mutta pidän peukkuja että sulla se menee ohi!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701519
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361146- 49982
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html184852- 39769
- 49730
- 58615
- 119615
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530615J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp74546