Hei,
Toivoisin, että Kela-Kerttu ehtisi vastaamaan kysymykseen, joka askarruttaa tulevaa äitiä. Teen osa-aikaista työtä ajalla 10.12.2012-31.5.2013. Opiskelen samalla viimeisiä opintojani yliopistossa, mutta en nosta opintotukea. Toukokuun lopussa työsuhteeni päättyy ja jatkan opiskelujani. Mieheni työskentelee ulkomailla ja lähden hänen luokse kesä-elokuuksi. Tuona aikana en nosta mitään kelan etuuksia. Minulla on laskettu aika lokakuun lopulla. Ennen laskettua aikaa olen työttömänä (opiskelen, mutta ilman opintotukea) 5 kuukautta. Miten minun äitiyspäivärahani määräytyy? Edelliseltä vuodelta (2011) nostin opintotukea ja asumislisää 10 kuukaudelta ja tein jonkin verran sijaisuuksia.
Kiitos jo etukäteen!
Äitiyspäivärahan laskeminen
Hämmentynyt odottaja
0
96
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408