Näin noita eläinkaupassa, aivan tavattoman suloisia möngertäjiä... eikä taida olla kovin vaikeahoitoinenkaan ;) nyt olen mietiskellyt, että onko mahdollista ottaa tuollaista otusta akvaarioon, jossa ei olisi kaloja vaan pelkästään se? Pitääkö ottaa 2 vai pärjääkö ilman kaveria? Miten suhtautuisi jos akvaariossa tuon katkiksen lisäksi olisi vaikkapa kotiloita...? mitähän se yleisesti ottaen syö? Eikös se puhdista akvaarioissa yleensä pohjaa ja syö sieltä kalojen ruuanjätteitä? Onnistuisiko kalanruuan syöttäminen? Minkähän ikäiseksi se elää parhaassa tapauksessa? Entä onko väliä akvaarion koolla? Tuo kun vaikuttaa otukselta, joka ei liiemmin tilaa tarvitse... KIITOS KOVASTI JO NÄIN ETUKÄTEEN...!
puhdistajakatka...?
3
415
Vastaukset
- ...
kovin monennäköisiä ja värisiä. Osa on helppoja; osa vaikeita.
Niiden kuvia voit katsella vaikka tämän saksalaisen sivun linkeistä:
http://www.wirbellose.de/arten.html#Garnelen - Freak
Mulla 5 levänsyöjäkatkarapua 130litrasessa, kuulemma mahtuu sinne ja on juuri sopivan kokonen parvi.. (jos oon vääräs niin hirttäkää faunattaren myyjä, älkää minua)..=D Aivan älyttömän hauskoja seurata, varsinkin ruokailu. =) Kovin arkoja aluks, ei saata näkyä aikoihin. Luulin jo että joku on ne napostellut mutta yks päivä sitten näin kaikki viis samaan aikaan. =) Suosittelen!
- Mariske
Minulla on 120 litrainen akvaario jossa on noin 30 kalaa ja 5 levärapua ja kolme kääpiörapua ja kaiki tulevat hyvin toimeen keskenään. Leväravuista on kaksi naarasta jotka on selvästi isompia kuin koiraat,ovat myös rohkeampia. Molemmat naaraat ovat myös munineet pari kertaa mutta toistaiseksi toukkien kehitys ei ole onnistunut...jatkan yrittämistä kyllä! (kuoriutuneet toukat tarvivat murtovettä kehittyäkseen aikuiseksi...) Jos jollakulla on kokemuksia levärapujen kasvattamisesta niin meilaa!! [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa992683Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621714SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän101686Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631575Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81538Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261246Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261105Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811005