Kappale kateissa! (Pate fanit)

pate8

No niin, nyt tuleekin sitten helvetin helppo kysymys :) Jos vaikka joku Pate / Popeda fani ihan sattumalta tietäis.

-en muista yhtään sanaa biisistä
- kappale oli iskelmä / iskelmä tyyppinen ja olen kuullut sen yhden ainoan kerran radiossa (Iskelmä Pohjanmaa). Paten lisäksi siinä lauloi ainakin yksi, jota en tunnistanut. Ja voi olla, että Pate oli vierailevana tähtenä jonkun levyllä tai jotain muuta. Oli niin perkeleen kova hälinä grillibileissä ja radio soi taustalla, mutta molemmat (vaimoni) kuultiin laulu ekaa kertaa ja vain osittain ja todettiin, että oli tosi hyvä kipale, että olikohan tämä joku uusi. Ajateltiin, että sitä varmaan ruvetaan soittamaan enemmänkin, mutta eipä ole kuulunut.
Vuosi oli 2009 tai 2010.

- Älkää ehdottako, mä elän vieläkin tai Sakari Kuosmasta.

-Eräs sanoi, että no sen on varmasti se laulu, jossa ne istuu nuotioilla ja laulaa, muisteli vielä, että olisko ollut J Karjalainen siinä myös? Itse en ole kyllä kuullutkaan tai sitten olen täysin unohtanut tälläisen videon / laulun.

-Joka tapauksessa Pate siinä lauloi ja ainakin yksi hänen lisäksi, mutta jos siinä on ollut J Karjalainenkin, niin sitten siinä on täytynyt olla joku kolmaskin, koska enköhän J,n olisi tunnistanut pienessä hälinässäkin.

Tälläisiä helppoja kysymyksiä :)

5

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • åpoasd

mä elän vieläkin Paten soololta laulaa Pate.Marstio.Sorsakoski.Kääriäinen.

• kghkgönä

Kiitos vastauksesta, mutta niinkuin jo ensimmäisessä viestissä mainitsin älkää ehdottako Mä elän vieläkin kappaletta.

• arvataan nyt, että

En tiedä mutta mahtaisiko olla biisi nimeltään "Olet kaikki"
      Biisihän löytyy Reino & Aino – Rakkaustarina albumilta.
      Tää on vaan arvaus, ei tieto....

• hjjbvvhh

....

• fakturum

Niskavuoren Aarnet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      24
      13836
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      153
      5440
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      199
      5076
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      73
      4187
    5. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3541
    6. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3048
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      12
      2852
    8. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      36
      2479
    9. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      12
      2101
    10. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      275
      2056
    Aihe