No niin, nyt tuleekin sitten helvetin helppo kysymys :) Jos vaikka joku Pate / Popeda fani ihan sattumalta tietäis.
-en muista yhtään sanaa biisistä
- kappale oli iskelmä / iskelmä tyyppinen ja olen kuullut sen yhden ainoan kerran radiossa (Iskelmä Pohjanmaa). Paten lisäksi siinä lauloi ainakin yksi, jota en tunnistanut. Ja voi olla, että Pate oli vierailevana tähtenä jonkun levyllä tai jotain muuta. Oli niin perkeleen kova hälinä grillibileissä ja radio soi taustalla, mutta molemmat (vaimoni) kuultiin laulu ekaa kertaa ja vain osittain ja todettiin, että oli tosi hyvä kipale, että olikohan tämä joku uusi. Ajateltiin, että sitä varmaan ruvetaan soittamaan enemmänkin, mutta eipä ole kuulunut.
Vuosi oli 2009 tai 2010.
- Älkää ehdottako, mä elän vieläkin tai Sakari Kuosmasta.
-Eräs sanoi, että no sen on varmasti se laulu, jossa ne istuu nuotioilla ja laulaa, muisteli vielä, että olisko ollut J Karjalainen siinä myös? Itse en ole kyllä kuullutkaan tai sitten olen täysin unohtanut tälläisen videon / laulun.
-Joka tapauksessa Pate siinä lauloi ja ainakin yksi hänen lisäksi, mutta jos siinä on ollut J Karjalainenkin, niin sitten siinä on täytynyt olla joku kolmaskin, koska enköhän J,n olisi tunnistanut pienessä hälinässäkin.
Tälläisiä helppoja kysymyksiä :)
Kappale kateissa! (Pate fanit)
pate8
5
642
Vastaukset
- åpoasd
mä elän vieläkin Paten soololta laulaa Pate.Marstio.Sorsakoski.Kääriäinen.
- kghkgönä
Kiitos vastauksesta, mutta niinkuin jo ensimmäisessä viestissä mainitsin älkää ehdottako Mä elän vieläkin kappaletta.
- arvataan nyt, että
En tiedä mutta mahtaisiko olla biisi nimeltään "Olet kaikki"
Biisihän löytyy Reino & Aino – Rakkaustarina albumilta.
Tää on vaan arvaus, ei tieto.... - hjjbvvhh
....
- fakturum
Niskavuoren Aarnet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029