Epilepsiako?

Tähähäh?

eli siis. Uni eegssä näkyi epileptisiä sähköpurkauksia. En nukahtanut tutkimuksessa enkä myöskään saanut mitään oireita. Ei mitään vilkkuvaloista. Aivojen taustatoiminta oli normaalia. Sinänsä tämä ihmetyttää koska voin 100% varmuudella sanoa etten ole eläessäni pyörtynyt tai kouristellut. Nukun hyvin ja tuskin edes liikun nukkuessani. Suvussa ei ole epilepsiaa. Voiko siis olla jonkinlainen piilevä epilepsia? Vai onko tutkimuksissa mahdollisesti tullut joku virhe?

2

197

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epinen vm-66

Kyllä, epilepsia. Kerrot että näkyi epileptisiä purkauksia.

En minäkään ole koskaan eläissäni kouristellut tai pyörtynyt.

Oletko kuullut erityyppisistä epilepsioista? Erilaisista kohtauksista? Ihminen voi nukkuessaankin saada kohtauksen, sitä itse huomaamatta jne. Eivätkä kaikki kouristele, eivät kaikki saa gm-tyyppisisä kohtauksia

• repsen

Aivosähkökäyrät voi hyvinkin heitellä, kuten myös epilepsiaa sairastavilla, vaikka varsinaisia kohtauksia ei olisi koskaan saanut. Minullakin kaikki lähti satunnaisista pienistä tajunnanhämärtymisistä mutta en tajunnut sen takia mennä sairaalaan. Vasta kun sain sitten vuosia myöhemmin isomman kohtauksen, tehtiin kaikki testit. Ja silloinkaan en heti saanut lääkitystä, sillä yhden kohtauksen voi saada kuka vaan koska vaan. Mutta toisen kohtauksen jälkeen sitten alkoi lääkkeiden syöminen. Kouristelukohtauksia oli vain nämä kaksi. Sen jälkeen on tullut vain niitä tajunnanhämärtymisiä (ja nyt näyttäisi siltä että pääsin niistäkin eroon lääkityksellä). Jos sinulla ei ole koskaan siis tullut kohtauksia, niin älä ole turhaan huolissasi.

Miksi olit siinä uni-eeg:ssä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      2042
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      630
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      603
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      480
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      472
    6. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      470
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      450
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      427
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      423
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40
      411
    Aihe