facebookin esto-toiminto

Nuppu-pupu

hei,

estin facebookissa erään henkilön, joka mielestäni kommentoi asiattomasti päivityksiäni. en ymmärtänyt esto-toiminnon valtaa, että se ei aseta henkilöä vain hetkellisesti pannaan, vaan se poistaa kaverilistalta enkä voi löytää häntä enää fb:stä haku-toiminnolla ja sama juttu toisinpäin; hän ei näe minua myöskään fb:ssä. noh, kyseessä on sukulainen ja vähäisen kaverimääränsä takia huomasi, että olin estänyt hänet, joten hän muuta kautta pyysi, että voisiko nähdä päivitykseni edelleen...

ajattelin, että laitan tiukemmat rajoitukset, mitä hän saa nähdä, ja lisään takaisin kaveriksi. poistin eston rataskuvan alta yksityisasetuksista, jolloin minun pitäisi taas olla mahdollista löytää hänet fb:stä ja laittaa uusi kaveripyyntö, mutta enpä löydäkkään häntä enää. en usko, että kyseinen henkilö teknisillä taidoillaan osaisi estää minua, joten en tiedä, mistä kiikastaa. esto on poistettu jo useampi päivä sitten. joten apua / löytyykö muita vastaavanlaisen pulman kanssa?

5

6430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyseessä saattaa olla se että, hänen asetukset on niin ettei julkinen haku näy.
      Laita uusi kaveripyyntö ja laita hänelle rajoitetut asetukset. Minulla on joillakin niin ettei näy mun kaikki kuvat tai kaverit.

    • maaria12345

      osaisiko kukaan vastata siihen, että pystyykö facebookissa estämään henkilön, joka on jo estänyt minut.

      ongelmana on nimittäin se, että eräs ex-kaverini lähettelee aina silloin tällöin vituiluviestejä facen kautta, mutta pistää ilmeisesti aina heti sen jälkeen eston päälle, etten voi vastata takaisin, enkä edes näe häntä. yritin nyt itse estää häntä, mutta facebookin estotyökalu ei löydä häntä ollenkaan nimen eikä sähköpostiosoitteen perusteella. tai en tiedä sitten, että onkohan hän nyt sitten poistanut profiilinsa, vai toimiiko estotyökalu vain siten, että kahdesta henkilöstä vain toinen voi asettaa heidän välilleen eston, jonka hän voi sitten milloin tahansa purkaa häiriköidäkseen aina silloin kun huvittaa. jos asia on näin, niin ainakin omasta mielestäni tässä on selvä puute.

      • Anneli5143

        Olen laittanut myös eston niille samoille entisille kavereille, jotka on laittaneet eston. Jos aikovat pyytää uudelleen kavereiksi, niin ei onnistukaan. Periaatteessa ollaan sitten erikseen kun on kerran alettukin. Samoin puhelinnumerokin on poistettu, ei tarvitse olla yhteydessä senkään kautta. ( ainahan voi tehdä itselleen uuden facebookprofiilin)


    • Helyckito

      Heippa!

      Kuka osaa sanoa, jos piostää eston päälle, niin häviääkö samalla myös kaikki estetym kommentit ja tykkäykset? :) Kiitos.

    • Anonyymi

      miksi tulee minulle mustia ihmisiä vaikka poistan niitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3219
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1275
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      46
      1045
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe