hei,
estin facebookissa erään henkilön, joka mielestäni kommentoi asiattomasti päivityksiäni. en ymmärtänyt esto-toiminnon valtaa, että se ei aseta henkilöä vain hetkellisesti pannaan, vaan se poistaa kaverilistalta enkä voi löytää häntä enää fb:stä haku-toiminnolla ja sama juttu toisinpäin; hän ei näe minua myöskään fb:ssä. noh, kyseessä on sukulainen ja vähäisen kaverimääränsä takia huomasi, että olin estänyt hänet, joten hän muuta kautta pyysi, että voisiko nähdä päivitykseni edelleen...
ajattelin, että laitan tiukemmat rajoitukset, mitä hän saa nähdä, ja lisään takaisin kaveriksi. poistin eston rataskuvan alta yksityisasetuksista, jolloin minun pitäisi taas olla mahdollista löytää hänet fb:stä ja laittaa uusi kaveripyyntö, mutta enpä löydäkkään häntä enää. en usko, että kyseinen henkilö teknisillä taidoillaan osaisi estää minua, joten en tiedä, mistä kiikastaa. esto on poistettu jo useampi päivä sitten. joten apua / löytyykö muita vastaavanlaisen pulman kanssa?
facebookin esto-toiminto
7
7039
Vastaukset
Kyseessä saattaa olla se että, hänen asetukset on niin ettei julkinen haku näy.
Laita uusi kaveripyyntö ja laita hänelle rajoitetut asetukset. Minulla on joillakin niin ettei näy mun kaikki kuvat tai kaverit.- maaria12345
osaisiko kukaan vastata siihen, että pystyykö facebookissa estämään henkilön, joka on jo estänyt minut.
ongelmana on nimittäin se, että eräs ex-kaverini lähettelee aina silloin tällöin vituiluviestejä facen kautta, mutta pistää ilmeisesti aina heti sen jälkeen eston päälle, etten voi vastata takaisin, enkä edes näe häntä. yritin nyt itse estää häntä, mutta facebookin estotyökalu ei löydä häntä ollenkaan nimen eikä sähköpostiosoitteen perusteella. tai en tiedä sitten, että onkohan hän nyt sitten poistanut profiilinsa, vai toimiiko estotyökalu vain siten, että kahdesta henkilöstä vain toinen voi asettaa heidän välilleen eston, jonka hän voi sitten milloin tahansa purkaa häiriköidäkseen aina silloin kun huvittaa. jos asia on näin, niin ainakin omasta mielestäni tässä on selvä puute.- Anneli5143
Olen laittanut myös eston niille samoille entisille kavereille, jotka on laittaneet eston. Jos aikovat pyytää uudelleen kavereiksi, niin ei onnistukaan. Periaatteessa ollaan sitten erikseen kun on kerran alettukin. Samoin puhelinnumerokin on poistettu, ei tarvitse olla yhteydessä senkään kautta. ( ainahan voi tehdä itselleen uuden facebookprofiilin)
- Helyckito
Heippa!
Kuka osaa sanoa, jos piostää eston päälle, niin häviääkö samalla myös kaikki estetym kommentit ja tykkäykset? :) Kiitos.- Anonyymi
Hyvä kysymys tietääkö kukaan?
- Anonyymi
miksi tulee minulle mustia ihmisiä vaikka poistan niitä
- Anonyymi
miksi tulee mustia vaikka poistan niitä koko ajan en tykkää yhtään niistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta414777Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203225Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2742443Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui542329- 1652109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1171691Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601691Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881690- 171683
M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151319