facebookin esto-toiminto

Nuppu-pupu

hei,

estin facebookissa erään henkilön, joka mielestäni kommentoi asiattomasti päivityksiäni. en ymmärtänyt esto-toiminnon valtaa, että se ei aseta henkilöä vain hetkellisesti pannaan, vaan se poistaa kaverilistalta enkä voi löytää häntä enää fb:stä haku-toiminnolla ja sama juttu toisinpäin; hän ei näe minua myöskään fb:ssä. noh, kyseessä on sukulainen ja vähäisen kaverimääränsä takia huomasi, että olin estänyt hänet, joten hän muuta kautta pyysi, että voisiko nähdä päivitykseni edelleen...

ajattelin, että laitan tiukemmat rajoitukset, mitä hän saa nähdä, ja lisään takaisin kaveriksi. poistin eston rataskuvan alta yksityisasetuksista, jolloin minun pitäisi taas olla mahdollista löytää hänet fb:stä ja laittaa uusi kaveripyyntö, mutta enpä löydäkkään häntä enää. en usko, että kyseinen henkilö teknisillä taidoillaan osaisi estää minua, joten en tiedä, mistä kiikastaa. esto on poistettu jo useampi päivä sitten. joten apua / löytyykö muita vastaavanlaisen pulman kanssa?

7

7039

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyseessä saattaa olla se että, hänen asetukset on niin ettei julkinen haku näy.
      Laita uusi kaveripyyntö ja laita hänelle rajoitetut asetukset. Minulla on joillakin niin ettei näy mun kaikki kuvat tai kaverit.

• maaria12345

osaisiko kukaan vastata siihen, että pystyykö facebookissa estämään henkilön, joka on jo estänyt minut.

ongelmana on nimittäin se, että eräs ex-kaverini lähettelee aina silloin tällöin vituiluviestejä facen kautta, mutta pistää ilmeisesti aina heti sen jälkeen eston päälle, etten voi vastata takaisin, enkä edes näe häntä. yritin nyt itse estää häntä, mutta facebookin estotyökalu ei löydä häntä ollenkaan nimen eikä sähköpostiosoitteen perusteella. tai en tiedä sitten, että onkohan hän nyt sitten poistanut profiilinsa, vai toimiiko estotyökalu vain siten, että kahdesta henkilöstä vain toinen voi asettaa heidän välilleen eston, jonka hän voi sitten milloin tahansa purkaa häiriköidäkseen aina silloin kun huvittaa. jos asia on näin, niin ainakin omasta mielestäni tässä on selvä puute.

• Anneli5143

Olen laittanut myös eston niille samoille entisille kavereille, jotka on laittaneet eston. Jos aikovat pyytää uudelleen kavereiksi, niin ei onnistukaan. Periaatteessa ollaan sitten erikseen kun on kerran alettukin. Samoin puhelinnumerokin on poistettu, ei tarvitse olla yhteydessä senkään kautta. ( ainahan voi tehdä itselleen uuden facebookprofiilin)

• Helyckito

Heippa!

Kuka osaa sanoa, jos piostää eston päälle, niin häviääkö samalla myös kaikki estetym kommentit ja tykkäykset? :) Kiitos.

• Anonyymi

Hyvä kysymys tietääkö kukaan?

• Anonyymi

miksi tulee minulle mustia ihmisiä vaikka poistan niitä

• Anonyymi

miksi tulee mustia vaikka poistan niitä koko ajan en tykkää yhtään niistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      41
      4777
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3225
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      274
      2443
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      54
      2329
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2109
    6. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1691
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1691
    8. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1690
    9. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1683
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1319
    Aihe