Kuljetus Thylin vasaran alla?

Pro-Testi

Minkähän takia kokkolalainen kuljetusalan konkari myy sivuillaan uudenkarheita rekkojaan? Voisiko syy-yhteys löytyä Taloussanomien protestilistalta, koska rapiat parinkymmenen tonnin velat voivat näinä päivinä olla liiketoiminnalle ikävä uhka?

43

6259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä oon rekkamies....

Jos ei raha riitä löpöön niin eikös pieni vilunki ole sallittua saa niitä laskuja viivästää vaikka maine siinä hissukseen menee.

• ex-työmies

Eiköhän nuo mitä siellä sivuilla myydään ole yli 1,5 miljoonaa ajettuja autoja eli ei siis uudenkarheita. Toinen noista volvoistakin vaihdettiin jo kauan sitten ja kauppalehden tulostiedoite voi vähän valaista firman nykytilaa.

• 124

eipä taida siltä firmalta kovin uutta kalustoa löytyä!

• dfddfddfdddfdfdfd

Että voi ihmisillä olla huoli toisen omaisuudesta. Mitäs jos onkin myynniissä? Ajatelkaa nyt hyvänen aika jos niillä menis vaikka hyvin. Olisi se hirveä rikos. Ja olisihan se teidän juoruakkojen etu jos menis konkkaan. Latele se rekkafirma tuohon jolla menee hyvin. Ei tarvitse edes hävetä tässä maassa yrittäjänä että menee huonosti. Kyllä Urpilainen ja Katainen pitää huolen siittä että pienyrittäjä selviää.

Tässä maassa ryöstetään kaikki.

• Noo helpoo

En syytää Urpilainen tai Katainen mutta kunniotaan Thylin yrittäjänä!

• rappaako nappaa

kuuleppa aiheen aloittaja,otappa sinä ne uuden karheat ostoon kun tuntuu kiinostavan,ei muuta kuin kokeilemaan miltä se yrittäminen maistuu ja tuntuu.se on sitte tämä suomalaisten ikuinen perisynti,kateus,kauna ja jumalaton juoruilun tarve,akkojen taudiksi ennen kutsuttu...ajatko posti-autoa kokkolan perällä?ja kaiken lisäksi ettet vain pystyisi nukkumaan ensi yönä,voin kertoa että thylin maksaa kuskeilleen jopa hyvän palkankin.eikä löpön puutteesta ole ajokit tielle jättänyt.näillä suomen verotuksilla täytyy nostaa hattua thylinin tiimille,huonomminkin voisi olla.koirat haukkuu ja karavaani kulkee....

• Naurava jumala

Vittu lyökää leka huohottimeen niin loppuu koneen jyrinä!

• Trukkimies Mölynen

Moni rekkafirma rypee Keski-Pojammaalla suossa ja suuria dynastioita nähdään vielä kaatuvan hyvä tästäkin aiheesta on välillä tarinaa vääntää vaikka eripura kukoistaakin porukalla jo muutaman kommentin jälkeen.

• nuukajussi.

Niinpä. Suomessa ei yrittäminen kannata. Kannatan jokaisen pienyrittäjän lakkoon menemistä. He tätä maata pystyssä pitävät. Mutta kuinka kauan?

Mitä se Katainen ja Urpisnainen on heidän hyväksi tehnyt. EI PASKAN VERTAA. Kakkea mitä ajattelevat on omat osakkeet, ja miten heidän vointinsa tänään on. Säädellään veroja siten että ei omasta pussista helisis euroakaan. P........e kun ei edes omia kakkukahveja maksele.

Nuukajusseja kumpainenkin.

• Yrittäväinen

Pitää vaan painaa tuplavuoroa ei siinä muu auta muuten loppuu leipä.

• Nyt samaa mieltä

Kyllä yrittäjät itkevät monesti turhaan ja tukiakin heille kohtuullisesti tulee. Nyt kuitenkin olen sitä mieltä että näillä polttoaineiden hinnoilla ja ulkomaalaisten aivan erillaisella kustannusrakenteella liikennöinti Suomessa ei varmasti ole helppoa. On merkillistä että hallitus ei ole tähän asiaan mitenkään puuttunut.

• ent. autoilija

Veikkaampa, että yrittäjät ovat äänestäneet sitä kokoomusta. Eli sitä saa mitä tilaa.

• dfdfdfdfdfdfdfdfd

Kuleeppas ent. autoilija ja samassa Nyt samaa mieltä.

Pienyrittäjä ei saa mistään tukea, sillä niistä puhun. Ei sentin senttiä. Eri on suuromstajat jotka rosvoaa itselleen rahaa esimerkiksi muutama veneyritys maakunnassamme. Oltiin vararikossa ja saatiin rahaa valtiolta. Nyt olisi makun aika eikä rakentaa huvipursia.

Toiseksi suuryrittäjät äänestävät Kokoomusta ja pienet, muita. En ole yrittäjä koskaan äänestänyt Kokoomusta koska mitä ne minun eteen ovat tehneet. Ei paskan vertaa.

• poijuhgjä
        dfdfdfdfdfdfdfdfd kirjoitti:

Kuleeppas ent. autoilija ja samassa Nyt samaa mieltä.

Pienyrittäjä ei saa mistään tukea, sillä niistä puhun. Ei sentin senttiä. Eri on suuromstajat jotka rosvoaa itselleen rahaa esimerkiksi muutama veneyritys maakunnassamme. Oltiin vararikossa ja saatiin rahaa valtiolta. Nyt olisi makun aika eikä rakentaa huvipursia.

Toiseksi suuryrittäjät äänestävät Kokoomusta ja pienet, muita. En ole yrittäjä koskaan äänestänyt Kokoomusta koska mitä ne minun eteen ovat tehneet. Ei paskan vertaa.

Kirjoitusasusta päätellen olet aina äänestänyt rkp:tä ja aina tulet äänestämäänkin.

• vimmastunut

Mitäs jos tälle firmalle annettais anteeksi kaikki velat kuten sille yhdelle rekka firmalle.Mutta kun tietää Kataisen tyylin niin ulkolaiset rekat tänne vaan.
      Kaikki kotimainen työllisyys stoppihin että näin.

• paljon ajava

myykää äkkiä venäläisille

• cccp9

Täällä jauhetaan kokoajan että kokoomus on ajanut nämä rekkafirmat kuilun partaalle.Mitä vasemmisto ja vasemmistolaiset ammattiyhdistysliikkeet on tehnyt asian parantamiseksi?

• Yrittäjä

Eikös se ollut juuri KOKOOMUS joka Ilmoitti viime vaalien alla olevansa todellinen TYÖVÄENPUOLUE ?

• Kysyn vain

Nimim. cccp9:
      Jokainen hoitaa oman tonttinsa, montako ääntä yrittäjät ovat vasemmistolle antaneet?
      Olisiko niillä joku perusteltu syy ajaa erityisesti niiden asiaa hallituksessa jota johtaa kokoomus?

• nähty ja koettu

kyllä ko. tivolin kuppi nurin vaan, niin loppuu punakynän heiluttelu ja paranee liikenneturvallisuus.

• Korpisoturi

Jattaisivat paivarahat ja ylityot maksamatta miehille niinko monet tekee niin tulis se pata s,

• thylinin ex kuski

juu tuo teksti on ihan tosi nurin se menikin mut punakynä heilu mun kohillakin monta kertaa nimittään johtajat on ihan tyhmiä kun ajattavat mut palkka päivänä tunteja hävinnyt ihan vitusti ja ootos tunteiksi muuttivat ylitöitä . no 9 kk tulot oikomisien jälkeen tuli kuitenkin 54 tuhatta et hyvän palkan thylin makso .kaikki kuskit koki samoja ongelmia nykyään toimii kokkospet nimellä kokkolassa ihan vinkki vaan et jos ei halua ridellä palkoista pysykää kaukana minulle riitti tuo kokemus mitä ajattavat jos ei ole vara maksaa .

• ABCE
        thylinin ex kuski kirjoitti:

juu tuo teksti on ihan tosi nurin se menikin mut punakynä heilu mun kohillakin monta kertaa nimittään johtajat on ihan tyhmiä kun ajattavat mut palkka päivänä tunteja hävinnyt ihan vitusti ja ootos tunteiksi muuttivat ylitöitä . no 9 kk tulot oikomisien jälkeen tuli kuitenkin 54 tuhatta et hyvän palkan thylin makso .kaikki kuskit koki samoja ongelmia nykyään toimii kokkospet nimellä kokkolassa ihan vinkki vaan et jos ei halua ridellä palkoista pysykää kaukana minulle riitti tuo kokemus mitä ajattavat jos ei ole vara maksaa .

Onkohan se punakynä heilunu ihan tarpeesee sun kohdalla, kun noin paljon kirjoitusvirheitä tuossa tekstissä. merkkasitko tunnit sittenkään oikein?

• bbkk
        ABCE kirjoitti:

Onkohan se punakynä heilunu ihan tarpeesee sun kohdalla, kun noin paljon kirjoitusvirheitä tuossa tekstissä. merkkasitko tunnit sittenkään oikein?

Ei taida sullakaan olla tuo oikeinkirjoitus hallinnassa.

• fgt6yhbnh

onko klemolan firma vielä pystyssä

• Kukka-Reski

En tiiä mutta toi Thylinin protesti on nyt velkomistuomio jotta tais olla lorun loppu.

• Riski*Bisnes
        Kukka-Reski kirjoitti:

En tiiä mutta toi Thylinin protesti on nyt velkomistuomio jotta tais olla lorun loppu.

Paitsi, että parikymmentä tonnia protestia on nyt 222077 € velkomistuomiota ei siinä parin loppuun ajetun rekan myynnit enään auta,, ehkäpä ihme pelastaa......

• seurannut2
        Riski*Bisnes kirjoitti:

Paitsi, että parikymmentä tonnia protestia on nyt 222077 € velkomistuomiota ei siinä parin loppuun ajetun rekan myynnit enään auta,, ehkäpä ihme pelastaa......

pieni velka tuo 200 tuhatta kun tosiasialliset velat on useita miljoonia pelkästään verorästit on 600 000 euroa joista suurin osa on työntekijöitten ennakon pidätyksiä. ne vaan on lyöty omiin liiveihin asiakastieto oy: n sivuilta löytyy tiedot.

• Scania v8
        seurannut2 kirjoitti:

pieni velka tuo 200 tuhatta kun tosiasialliset velat on useita miljoonia pelkästään verorästit on 600 000 euroa joista suurin osa on työntekijöitten ennakon pidätyksiä. ne vaan on lyöty omiin liiveihin asiakastieto oy: n sivuilta löytyy tiedot.

Eihän sieltä mitään näe. Älä levitä perättömiä juttuja.

• Transpoint

Kyllä sos.demit auttavat rekkafirmoja ja kokoomus tuhoaa.

Jos sos.demit saisivat päättää, suomeen perustettaisiin yksi yhteiskunnan omistama vahva suuri rekkafirma eikä mitään pikkuyrityksiä tarvittaisi.
      Se hoitaisi kaiken tavarakuljetuksen Suomessa ja samalla purkautuisivat kaikki päälekkäisyydet.
      Ei olisi mitään konkurssiinmenoriskiä, koska valtio omistaisi kaiken kuljetustoiminnan.

• nägyy

Virolaiset puikkoihin,niin alkaa tapahtua. näkeehän sen tuosta toisesta Kokkolalaisesta firmasta.

• lollilla.o-p
        nägyy kirjoitti:

Virolaiset puikkoihin,niin alkaa tapahtua. näkeehän sen tuosta toisesta Kokkolalaisesta firmasta.

Suomessa ei yrittäminen kannata. Eloppi lupasi jo kerran että työpaikat ja Nokia pysyy Suomessa. Onpas Suomalaisilla huono muisti.. Miten kävi Nokian? hahaaaaaa että voi ihmiset olla sokeita ja sinisilmäisiä. Suoraan sanottuna Nokia kaapattiin naurettavalla hinnalla. 5.5 miljaardia. Minne ne rahat menivät. Kun NOKIA MYYTIIN EI SUOMALAISILLA JÄÄNYT JUURI MITÄÄN. Suurin osa meni sikarimiesten saarille. Paljonkohan Ollila sai potista? Se lienee arvoitus.

Yritykset suomessa on tuhoon tuomittu. V,...... verot menee sossujen ja herrojen taskuun . ja loput Kreikkaan. Yritykset tätä maata pitää pystyssä. En tarkoita näitä isoja jotka ei maksa juuri mitään veroja, kun Kemira ja toisena päivänä muu nimi kiertää nimivaihtopäivinä veroja niin paljon kuin kerkiää.

• lollila-o-p
        lollilla.o-p kirjoitti:

Suomessa ei yrittäminen kannata. Eloppi lupasi jo kerran että työpaikat ja Nokia pysyy Suomessa. Onpas Suomalaisilla huono muisti.. Miten kävi Nokian? hahaaaaaa että voi ihmiset olla sokeita ja sinisilmäisiä. Suoraan sanottuna Nokia kaapattiin naurettavalla hinnalla. 5.5 miljaardia. Minne ne rahat menivät. Kun NOKIA MYYTIIN EI SUOMALAISILLA JÄÄNYT JUURI MITÄÄN. Suurin osa meni sikarimiesten saarille. Paljonkohan Ollila sai potista? Se lienee arvoitus.

Yritykset suomessa on tuhoon tuomittu. V,...... verot menee sossujen ja herrojen taskuun . ja loput Kreikkaan. Yritykset tätä maata pitää pystyssä. En tarkoita näitä isoja jotka ei maksa juuri mitään veroja, kun Kemira ja toisena päivänä muu nimi kiertää nimivaihtopäivinä veroja niin paljon kuin kerkiää.

Jatkoa....... sympatiat Tyliinille ja Aholalle joka viitsi edes yrittää. Minä laitan pillit pussiin vuoden vaihteessa. Niin teki Helen:kin ja moni muu seuraa perässä. Ei viitsi olle Urpilaisen ja Kattaisen elättäjänä. V.......u ko kaikki menee valtiolle. En ole vuoteen yrittäjänä saanut ko vaivaisen 3000 e palkan. Sillä ko pitäisi elää. Vuonna 2005 summa oli 30000. sen verran on maailma ja eduskunta tätä maata ja katetta muuttanut.. Tiedoksi jos ette tiedä totuutta.

• jepe1

kyllä ainakin snelmannia näyttäis thylin ajavan!

• T jyrää

Joo en itä mitä ajavat mut kyl kuskeja hakevat Kokkola-Helsinki välille!!

• Jgxh
        T jyrää kirjoitti:

Joo en itä mitä ajavat mut kyl kuskeja hakevat Kokkola-Helsinki välille!!

Ajavat toisen firmansa nimeen kokko sped Oy ab snelmania ajavat alas ja itellaa ylös!!

• tais olla
        Jgxh kirjoitti:

Ajavat toisen firmansa nimeen kokko sped Oy ab snelmania ajavat alas ja itellaa ylös!!

Inexiä ja Snelmannia , ei itellaa.

• Åönå
        tais olla kirjoitti:

Inexiä ja Snelmannia , ei itellaa.

Voi olla että ajaa inexiäkin mut kyl ajaa myös itellaa kamoja!!

• MinäVaan

Osanotot Thylineille! EU on......

• 20vuottarahtarina

Minä en ole kertaakaan kuullut että kuljetusfirma olis saanut tukiaisia.Kyllä ne menee sisustus firmoille jotka toimii niinkaun kun raha riittää ja sitten perustetaan uusi firma kun entisen tuet loppuu

• Pyöriikö

Pyörii vielä :D

• inex

Minä sain olla thylinillä töissä 1995-2002 ei ole paha sanottavaa eikä tule.Kiitos CJ,RITVA JA MARIANNE.

• liitonlakimies

menikö se klemolan eeron kuljetusfirma konkurssiin, ei maksanu palkkoja työntekijöille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe