Pakkomielteet toisiin ihmisiin

Fhfvhhg

Olen nuori alle 20 vuotias mies/poika. Minulla epäillään tällä hetkellä aspergeria. Pakko-oireita ja masennusta on ollut aina valtavasti.

Yksi iso ongelma on se että ihailen usein aivan järjettömästi muita ihmisiä. Minulla saattaa tulla joitain päiviä/viikkoja kestäviä ihailujaksoja. Niinä hetkinä pystyn vain ihailla. Kaikki ihailuni kohteet ovat olleet minua vanhempia miehiä. Vähintään pari vuotta vanhempia. Korostan että ihailu ei ole sellaista seksuaalista. Ei ihastumista. Kadehdin aina ulkonäköä tai elämää. Ikään kuin yritän pakonomaisesti olla samankaltainen. Aina jos ihailemani henkilö kiinnittää minuun huomiota niin se tekee minusta äärimmäisen onnellisen. Muuten tämä onkin kamalaa. Ihailemani ovat milaisia vain. Pääosin puolituttuja, julkkiksia ja välillä ihmisiä joiden kuvan olen vain nähnyt. En todellisuudessa ole itsekkään ruma, mutta en jaksa elämääni

3

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • happinessss

      mullaki on ollu vähän ton tyylistä joskus, mutta en oo tiedostanu sitä aijemmin. kannattaa varmaan miettiä, että onko ihailun kohteilla jotain, mitä sulla ei oo. ite ainakin aattelen että olin vähän kateellinen. kannatta yrittää ehkä panostaa omaan elämään eikä alkaa liikaa miettiä toisten elämää liikaa. mitkä asiat omassa elämässäsi hyvin? mitä piirteitä arvostat itsessäsi? jos elämäsi ei ole onnellista, mieti mitä sinulta puuttuu? joskus tuossa vaiheessa saattaa tajuta, että minulta ei puutukkaan mitään, mutta en ole osannut arvostaa omaa elämääni tarpeeksi. yleensä kuitenkaan onneen ei tarvita mitään sen ihmeellisempää. se saattaa syntyä siitä, kun arvostaa itseään ja arvostaa elämän hyviä asioita

      • 6+16

        Niin, ja kannattaa myös tiedostaa se, että ei kenenkään muunkaan elämä ole täydellistä. Kaikki me ollaan aika taviksia, ihan sama mikä ammatti tai ulkonäkö. Kaikilla on murheita ja vastoinkäymisiä ja elämän oppimista. Se onnellisuus ja tyytyväisyys elämään tulee sieltä, että oppii olemaan tyytyväinen siihen mitä itsellä on. Se ei ole kiinni rahasta tai sellaisesta, vaan enemmänkin ehkä niistä kokemuksista joita arvostaa elämässä. Kannattaa panostaa siihen, että omasta elämästä tulisi sellainen jota itse arvostaa. Ei kannata vaan kadehtia muita, koska se ei auta itseään. Kannattaa keskittyä omaan elämään.


    • JJKIII

      MNIIJKKÖ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe