Nimet pikkuisille

JennajaMarkus

Meidän uusioperheeseen odotetaan kaksosia.

Mika Juhani
Marianne Elina
Janna Sofia Matilda
Jesse Anttoni
Justus Samu Anttoni


Emme tiedä vauvojen sukupuolia.
Olemme pohtineet nimia Matilda, Jatta, Minja, Matias ja Jami. Yksi mielessä pyörivä nimi on Jatta Matilda. Itse tykkäisin nimestä Justiina, mutta mies ei. Isosisko Marianne on ehottanut Minttua.
Äidin puolen suvussa kulkee nimet Sofia ja Matilda. Joten Matilda on yksi vahva vaihtoehto etunimeksi.

Sopivia nimi ehdotuksia kaipailisimme kaksosille.
Eli kahdelle pojalle tai
kahdelle tytölle tai
pojalle ja tytölle.
Myös toisia nimiä saa ehdottaa.

Äidin nimi on Jenna ja isän Markus.

7

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietinvain,mitävvv

      Hmm. Jatta Matilda on minusta todella kaunis, mutta hyvin samanlainen Janna Sofia Matildan kanssa... Minusta on hassua, että kahdella perheen jäsenellä on sama nimi, varsinkin jos toisella se on etunimi ja toisella toinen... Maailmahan on täynnä nättejä nimiä!

      Lisäksi minua kiinnostaa, mitkä lapsista ovat miehen, mitkä sinun ja onko yhteisiä? Jos teillä ei ole muita yhteisiä lapsia, ehdottaisin kokonaan alkukirjaimen vaihtoa. Tai ainakin sitten niin, että kaksosista toisella on M-nimi ja toisella J-nimi.

      Kolmas asia, joka kiinnostaa, on se että onkohan tämä sittenkin provo.

    • vii.

      Minusta kanssa ihmeellistä, että Janna Sofia Matildan siskolle edes harkitaan nimeä Jatta Matilda. Nehän on ihan liian samanlaisia! Muutenkin olen samoilla linjoilla edellisen kirjoittajan kanssa, eli jos miehen lasten nimet alkavat M:llä ja sinun j:llä tai toisin päin, niin yhteisille lapsille olisi ehkä kiva ottaa oma alkukirjain. Tai sitten tosiaan toiselle j:llä ja toiselle m:llä alkava nimi.

      Esim näin:

      Joona ja Miisa/Meeri
      Julia ja Marlo
      Jemina ja Melissa
      Johannes ja Matias

    • jenna.

      Mika, Marianne, Janna, Jesse, Justus ja:

      Maiju ja Juho
      Miila ja Jussi
      Julianna ja Matteus
      Miranna ja Jose
      Jenna ja Mikko
      Moona ja Joonatan
      Jessika ja Matias
      Janika ja Miro
      Johanna ja Mikael
      Jaana ja Miiko
      Marika ja Jesper

    • se1231

      Tytölle:
      Meini, Minja, Meea, Maija, Matleena, Miisa, Matilda, Juulia/Julia, Janina

      Pojalle:
      Joonas, Matias, Miro, Markus, Jere, Jami, Jonne, Juho, Juuso, Mikael, Joel

      Esimerkiksi
      Meini ja Joel
      Jami ja Miro
      Janina ja Juulia
      Meea ja Matias :)

      • Itsekkinolenkaksonen

        Jade & Jami
        Vaikkapa Jade Matilda ja
        Jami Mikael :)


    • Jorma Hirvipaistikas

      TYTTÖ ja POIKA:
      Jorma ja Pirkko

      POIKA JA POIKA:
      Palli ja Kulli

      TYTTÖ JA TYTTÖ:
      Pillu ja Klitoris

    • -ada-

      Minttu ja Matias
      Minttu ja Minja
      Matias ja Manuel

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe