Tärkeä laiva

...

Suomi24:n keskustelut ovat jumineet viime aikoina vähän väliä. Samaan aikaan erityisesti Suomalaiset julkkikset -palstalla ja tietyillä Tietotekniikka -palstoilla on tehty avauksia, joihin on avaajan toimesta välittömästi rukattu ohjelmateknisesti tuhansittain käyntejä, jotta avaus on saatu nousemaan Viikkolistalle.

Usein Viikkolistan 15 avauksesta yli puolet on tällaisia teinipoikien tai vastaavien temppuavauksia. Seurailehan jatkossa Viikkolistaa. Viikkolistan idea on, että sinne nousee eri palstoilta todella suosituimmat keskustelunaiheet kaikkien muidenkin mahdollisesti luettavaksi. Tällä hetkellä Viikkolista toimii pelkästään it-nörttien leikkikenttänä.

Olen varma, että tämä kymmenien tuhansien käyntien temppuilu tukkii myöskin koko Suomi24:n keskustelusysteemin ja siksi homma on jatkuvasti täynnä erilaisia häiriöitä.

Asiasta on useaan otteeseen valitettu ylläpidolle, mutta ylläpito ei pyynnöistä huolimatta poista temppuavauksia. Niinpä Viikkolista on nykyisin täysin jotakin muuta mitä sen pitäisi lukijoiden kannalta olla ja häiriöt toiminnassa jatkuvat.

Miksi ylläpito jätit järjen narikkaan?

Lähetä sinäkin oheisen linkin kautta palautetta asiasta ylläpidolle:

http://www.suomi24.fi/palaute/kirjoita.shtml

5

539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teinipoika minä

Laittakaapa vaikkaminulle vinkiksi ne laajat nimimerkki kirjoitukset. Olen samanlainen Suomi24 kirjoittaja, kuin muutkin en harrasta laajaa nimi merkki kirjoittelua. Enkä tee asioilla robakantaa

• Jartzsu

Suoli24 tarjoaa maksuttoman kanavan julkiseensuomalaisten heikkouksien herjaamiseenValitse palsta aiheellesi. Jos haluat kirjoittaa esim. uskonnosta, käytä uskonnon vastaisten palstaa. Viestit jotka eivät mitenkään liity rikollisuuteen poistetaan tai pakkosyötetään kirjoittajalle hänen nukkuessaan.

Palstan ongelma onkin pääosin poliittinen mainonta. Joillekin ei vaan uppoa kaaliin, että poliittista mainostilaa saa maksua vastaan. Tällä palstalla sitten kehdataan vaahdota milloin mistäkin ja hyökätä suunnilleen jokaista eri mieltä olevaa vastaan omalla poliittisella vuodatuksella.

Onhan se säästöä, kun mainostilakin pitää "varastaa." Mutta eipä pitäisi muitakaan arvostella ennenkuin itse oppii toimimaan sääntöjen puitteissa.

• Timon säätiöt

Onhan se säästöä, kun mainostilakin pitää "varastaa." Mutta eipä pitäisi muitakaan arvostella ennenkuin itse oppii toimimaan sääntöjen puitteissa.

• Heinolan Halko Oy

Olen varma, että tämä kymmenien tuhansien käyntien temppuavauksista tukkii myöskin koko Suomi24Kotka keskustelusysteemin ja siksi homma on jatkuvasti täynnä erilaisia häiriöitä.

• poliittinen mainos

Tällä hetkellä Viikkolista toimii pelkästään tunnetun vanhuksen leikkikenttänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      24
      2242
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      28
      1616
    3. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      89
      1402
    4. Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle

Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t
      Koirat
      23
      1385
    5. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      417
      1072
    6. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      119
      1005
    7. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      906
    8. Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet

Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa
      Sinkut
      234
      856
    9. kamera hakokylässä

kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!
      Hyrynsalmi
      13
      704
    10. Suomuksen kuumin kaupan kassa?

Missä kaupassa on, siellä minäkin alan käymään.
      Suomussalmi
      10
      690
    Aihe