Auttakaas vähäsen..

Tahtoo tietää

Haluaisin nyt tietää mielipiteitä yhdistelmävaunuista.Mitkä vaunut sinulla ovat? Mitä hyvää kovassa kantokopassa, entä pehmeässä, mitä huonoa? Mitä muita hyviä/huonoja puolia vaunuissa? Voisin laittaa n.500€ yhdistelmiin, mutta en paljoakaan enempää, joten mikä merkki olisi hyvä ja kestävä? Useammalle lapselle siis menevät. Ilmakumipyörät vai ne, joita ei tarvitse täyttää? Olisin erittäin kiitollinen vastauksista.

4

465

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

En nyt ole oikea henkilö vastaamaan viestiin, vaan enemmänkin kaipaan lisätietoa ja viisaampien kommentteja ja kokemuksia, koska vaunujen hankinta on myös minulla edessä.

Itse olen yrittänyt metsästää käytettyjä brion tai emmaljungan yhdistelmiä kovalla kantokopalla... Kovalla ehkä sen takia, että pehmeitä ei juuri ole edes silmiini osunut.

• kukka

mulla oli simo bertinin yhdistelmät pehmeällä kopalla. Tykkäsin pehmeästä kopasta koska lapsen kasvaessa siitä sai makuupussin vaunuihin. liäsksi vaunuissa oli ilmakumipyörät ja säädettävä työntöaisa ja tilava tavarakori. Näissä oli vielä sekin plussa että vaunujen kuomu oli tosi korkea ja vaikka poika oli jo aika iso mahtui hyvin istumaan siellä kuomun alla.

• äiskä

Suosittelen ehdottomasti ilmakumipyöriä ja säädettävää työntöaisaa.Itse olen ostanut kahdet vaunut käytettynä,ensimmäisissä ei em.varusteita ollut,jälkimmäisissä molemmat ja muutenkin olivat kuin uudet ja vain 200e.Vaunujen käyttöaika on kuitenkin aika lyhyt,joten hirveitä summia ei kannata maksaa merkin tai värin takia.Talvivauvalle suosittelen kovaa koppaa.

• Teutonia

Meillä oli aluksi vanhat perusyhdistelmät, mutta nyt kun nappula osaa jo istua ja vaunuja käytetään rattaina, vaihdoimme ne Teutonian Mistraleihin.
      Meidän makuun Teutoniat oli parhaat, ja Mistraleihin päädyimme käännettävän aisan vuoksi. Se on kätevä, koska suunnan voi vaihtaa lennossa, jolloin aurinko ei häikäise lapsen silmiin. Meilläpäin ainaskin tiet on niin mutkaisia, että aisaa tulee käännettyä keskim. 5 kertaa joka ulkoilukerralla.
      Osta ihmeessä ilmarenkailla, ne on paljon mukavammat kuin täyskumirenkaat. Eikä ehjät renkaat tyhjene, meillä ollut vuoden, eikä oo kertaakaan joutunut ilmaa lisäämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2232
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      215
      2090
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1418
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      13
      1148
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      103
      1041
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      71
      913
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      865
    Aihe