Eli ekaksi: Intti alkaa nyt heinäkuussa ja en jostain syystä hakenut viime vuoden haussa valmiusjoukkokoulutukseen (Poriin?). Miten tämä vaikuttaa siihen? Toiseksi: Näköni ei ole mikään paras mahdollinen, vaan se on siinä rajamailla, eli minulla on silmälasit, vaikken ihan välttämättä niitä tarvitsekkaan. Sain kuitenkin A-paperit inttiin lasien kanssa. Vaikuttaako tämä näköasia siihen? Osaan puhua englantia sujuvasti, ei ole mitään sairauksia, sekä kuntotestit pitäisi mennä heittämällä läpi. Eli olisiko minulla mahiksia päästä kentälle joku kaunis päivä?
saumoja rauhanturvaajaksi?
worried kv-joukoista
2
1267
Vastaukset
- kssjsm
Noita juttuja kannattaa kattoa vaikka aamukammasta.
Näkö ei luultavasti ole ongelma. Ainakin rauhanturvaajista kertovassa dokumentissa näin silmälaseja - Näkö vai ulkonäkö
Jos näkö on huono niin sovit hyvin tunnustelijaksi, eli voit Miina-alueilla kolpotella osoitettiin suuntaan ja toimia samalla raivaajana, tosin vain kerran jos on hyvä tuuri. Saahan sillä mitalin arkun kanteen ja paljon tuntemattomia hautajaisiin. Puolestaan jos vika on ulkonäössä, niin kannattaa hakeutua inttiin töihin johonkin esikunnan luolaan märköilemään.. ;D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627