Eli ekaksi: Intti alkaa nyt heinäkuussa ja en jostain syystä hakenut viime vuoden haussa valmiusjoukkokoulutukseen (Poriin?). Miten tämä vaikuttaa siihen? Toiseksi: Näköni ei ole mikään paras mahdollinen, vaan se on siinä rajamailla, eli minulla on silmälasit, vaikken ihan välttämättä niitä tarvitsekkaan. Sain kuitenkin A-paperit inttiin lasien kanssa. Vaikuttaako tämä näköasia siihen? Osaan puhua englantia sujuvasti, ei ole mitään sairauksia, sekä kuntotestit pitäisi mennä heittämällä läpi. Eli olisiko minulla mahiksia päästä kentälle joku kaunis päivä?
saumoja rauhanturvaajaksi?
worried kv-joukoista
2
1169
Vastaukset
- kssjsm
Noita juttuja kannattaa kattoa vaikka aamukammasta.
Näkö ei luultavasti ole ongelma. Ainakin rauhanturvaajista kertovassa dokumentissa näin silmälaseja - Näkö vai ulkonäkö
Jos näkö on huono niin sovit hyvin tunnustelijaksi, eli voit Miina-alueilla kolpotella osoitettiin suuntaan ja toimia samalla raivaajana, tosin vain kerran jos on hyvä tuuri. Saahan sillä mitalin arkun kanteen ja paljon tuntemattomia hautajaisiin. Puolestaan jos vika on ulkonäössä, niin kannattaa hakeutua inttiin töihin johonkin esikunnan luolaan märköilemään.. ;D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882