Olen menossa vaihtooppilaaksi puolaan kahdenkuukauden päästä. Vaihtoparini on poika ja itse olen tyttö, äitini ei katso asiaa hyvillä mielin muttei sano ei koska vaihtopari oli hankala saada. Vaihdoimme Skype- osoitteet ja otan aina "keskustelu-päivinä" oman läppärini mukaan ja laitamme videopuhelun ja juttelemme vapaa-aikanakin.
Asia meni kuin leffoissa ja aloin ihastua kyseiseen tyyppiin koska olemme samanlaisia huligaaneja kumpikin mutta englannin kieli minulla on pelkkää sanakirja-kääntäjää ja panostan tällä hetkellä koko ajan kielioppiin yms. Vaikkei parini englanti ole mitenkään kymppiä mutta silti. Mitä jos rakastun kyseiseen tyyppiin?
Vaihto-oppilaaksi Puolaan.
5
332
Vastaukset
- 10+10
Wtedy łatwiej poznasz język polski a on trochę fińskiego.
(käännä jos pystyt) ;)
...vai oletko jo nyt rakastunut?- Koulujärjestely -.-
En opiskele Puolaa. Puhumme vaihdon aikana ENGLANTIA.
- Luokiolainen :D
Koulujärjestely -.- kirjoitti:
En opiskele Puolaa. Puhumme vaihdon aikana ENGLANTIA.
Ymmärsin tuon "Wtedy łatwiej poznasz język polski a on trochę fińskiego":n
- Lukiolainen :D
Luokiolainen :D kirjoitti:
Ymmärsin tuon "Wtedy łatwiej poznasz język polski a on trochę fińskiego":n
"Ja sitten opit vähän puolaa ja hän suomea" tai vastaavasti :D
- 10+10
Lukiolainen :D kirjoitti:
"Ja sitten opit vähän puolaa ja hän suomea" tai vastaavasti :D
Tässähän se hyöty on. Tutustut maahan ja ihmisiin, parannat englannin kielitaitoa ja kylkijäiseksi opit maan kieltäkin vähän. Win-win -tilanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509