Moikka vastailehan mulle..huomasin sen sun vastauksen kyllikinrannasta kuukauden myöhässä..
ja tanssit viime viikolla oli viimeiset :( mutta kurssejahan löytyy talvella!
Neito missä oot?
4
362
Vastaukset
- Neito
minä olen sinua odottamassa:)
- Make
no löytyihän se neitokin..mitäs nyt meinasit kun tanssit loppui kyllikistä? ja tuota tuota..niin et ollut vielä 18wee joten baarissa ei sua näe..aatelitko tanssikurseilla käydä talvella?
Ja missä sinä olet minua odottamassa? heh..kävitkö muuten yölintua kattomassa kyllikissä?mä kävin..
- toinen neito
Te käytte jossain Kyllikinrannassa? Kuulemani perusteella se vaikuttaa pieneltä "tuppulavalta", eikä edes tanssinetistä tästä ko lavasta löydy mitään tietoa. Kyllähän täältä savosta parempiakin lavoja varmasti löytyy! Mistäpäin te olette?
- Make
Niin kyllikinrantahan on iisalmessa jossa itsekin asun..on toki muitakin lavapaikkoja kuten ilvescasino kuopiossa ja naapurivaara siellä sotkamon suunnalla..mutta ei ole tullu muissa vaan käytyä..kyllikissä käy paljon kaiken ikäistä porukkaa eikä ainoastaan mitään "vanhoja"niinkun monet luulee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251218
- 1181048
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97894- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270754- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49589
- 25555