Saako Kosmoskukista otettua siemeniä talteen syksyllä seuraavaa kesää varten? Jos voi, niin missä vaiheessa?
Olen hurahtanut nyt Kosmoksiin, kun viime kesänä törmäsin yhteen kauniiseen lajikkeeseen tuttuni kukkapenkissä, mutta siemenet tuntuvat olevan aika kalliita, varsinkin näiden erikoisempien lajikkeiden. Olisi myös kiva sitten vaihdella ja lahjoitella siemeniä kavereille ja tutuille kukkapenkkien ja niittyjen piristykseksi. Nyt raaskin ostaa vain itselle :D
Kosmoskukkia
Snow Puff
1
152
Vastaukset
- nullikkalippi
sitten kun ovat kukkineet niihin tulee siemenet, ne on semmosia matomaisia ja ne kun kerää niin pitäisi kasvaa seur. kesänä.... jollei satu olemaan niitä uudenlaisia siemeniä jotka on tyhty jalostuksella sellaisiksi etteivät idä..... siemenpussissa on jossakin kohdassa F-kirjain niissä siemenissä jotka ei seuraavana kesänä idä.... bisnes se on näissäkin asioissa näköjään vallalla, tarkoituksella tuotetaan jajikkeita jotka ei uudelleen idä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 846432
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524606- 764337
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?573517Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263098Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82778- 382394
- 2052208
- 462066