Rv 25 alkoi tänään ja yöllä joskus herään kun vauva potkii oikein kunnolla.
Yleensä kun käyn nukkumaan niin vauva alkaa liikkumaan ja potkimaan ja aamuisin kun herään ja makoilen vielä sängyssä niin potkii ja lujaa.
Yleensä kun seison päivisin tai istun niin en tunne potkuja yhtään,vain muljahteluja ja joskus liikkeitäkin.
Mistäköhän tämä johtuu?
Mahakaan ei ole vielä kovin suuri.Aika pieni oikeastaan vaikka syön terveellisesti.Vihanneksia,hedelmiä ja kotiruokaa=)..Joskus kyllä sorrun pitsaan ja hampurilaiseen mutta neuvolassa sanoivat ettei kuulemma ole mitään haittaa jos joskus syö.
Minze
1
220
Vastaukset
- rv28
vauva taitaa nukkua kun olet liikkeessä ja herätä kun makoilet, näin olen jostain lukenut ja noin se minullakin on.. aamuisin saan katsoa vatsaani kun se kauhuelokuvista tutuin kuvin nousee ja möykkyilee, möykyt siirtyy ja kohoilee, joskus yksi kohta vain joskus monta kohtaa kerrallaan:), iltaisin ei aina saa unen päästä kiinni kun vauva tuntuu heräävän juuri kun tekisi itsellä mieli nukkua. päivisin todella harvoin kaupanjonossa tai muualla tunnen potkuja, jos istahdan hetkeksi niin saattaa tulla muutama.. minullakin on maha vielä todella pieni, ja viikot on 28, odotin ainakin olevan jo isompi, uskon ettei oikeastaan kukaan tajuaisi että olen raskaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01080- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137843- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827