Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

uroksen penis ulkona

18+11

Eli meidän uroskoiralla (pian 1v) tulee aina penis ulos, siis lähes kokoajan. Tuskin on normaaliakaan.. Lisäksi kun penis on välillä sisällä esinahan päässä on kellertävää(?) töhnää. Ollaan koitettu hoitaa laimennetulla betadinellä, tuloksetta. Saiskohan apua näihin??

30

14099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no jooooh

      Antakaa hyvän tähden olla, nuori uros ja hormonit vie.

    • yh-mama

      semmosta se on poikien kanssa useinkin.ihan normi juttu koirankin mielestä.eiköhän tilanne rauhoitu kun kasvaa.pesee kyllä itse itsensä eli ei betadinea tarvita.

      • Anonyymi

        Olin kolmetoista ja minun kontolle tuli aina koiran pesu, pesinkin mielellään varsinkin kun sen kalu vilkkui aina opin että kun pesin ensin laitoin käsiin äidin öljyä ja otin kalusta kiinni koira alkoi heti nylkyttämään aluksi uskallin vain vähän ja lopetin.
        Kun olin yksin kotona pesi vaikka ei olisi tarvinnut, kun annoin nylkyttää säikähdin kun nahka meni kokonaan pois pidin käsillä kiinni sitten kalu paisui ja iso pallo kasvoi puristin pallosta ja runkkasin koiraa Nalle alkoi vinkumaan ja nestettä lensi pieninä ruiskauksina sitten lensi kunnolla istuin lattialla jalat ristissä kosketin pimppaa oli pakko hieroa nojasin seinään ja katsoin valtavaa kalua sormetin hulluna koira tuli ja nuoli karvatonta pillua kieli kävi sisällä ulisin hyvästä tunteesta ja silloin laukesin oikein olisin tehnyt mitä vaan että se olisi jatkunut.
        Tätä jatkui aina joskus annoin nuolla. Nyt vanhempana mietin joskus sitä ja vieläkin tuntuu että tunnen kielen kosketuksen siellä, hankkisinko koiran ?


    • normaalia taitaa oll

      Itselläni ei ole uroskoiraa, mutta olen nähnyt, että tuttujen koiralla on tuo sama homma, eli eiköhän tuo ole ihan normaalia. Ja tuo töhnä.. Kyllähän ihmiseltäkin erittyy sukupuolielimistä töhnää, ja se on normaalia. Ihmiset hoitaa sen peseytymällä suihkussa, koirat nuolemalla itseään.

    • 4 urosta

      Siellä on tulehdus, mikäli kellertävää / vihertävää töhnöö vuotaa. LÄÄKÄRIIN !

      • 3+12

        Kaveri veikkasi esinahan tulehdusta :p


      • 20+5

        No ei se automaattisesti sitä tarkoita.. Voi olla pieniä pissatippoja, jotka sekoittanut värin kellertäväksi / vihertäväksi..

        Niin sanoi meidän uroksesta lääkäri.


    • kikkelitonttu

      Olen shokissa!

      • jabadabaduu duu

        minäkin olisin jos olisin kaikenaikaa ulkona!


    • rpgofsejkpokg

      jo on taas yhenlaiset tollukat koiran ottanu.. ostakaa koirakirja ennen koiran ostamista!!

    • reiska ja tyttö

      Jos ei nuoren miehen tartte taukoamatta peliään nuoleskella, niin tuskin tulehdusta on. Kyllä se herkästi vähän jököttelee esillä ja jos pitää kuksia pehmolelua, enemmänkin.
      Jos paikat on kipeät, koira nuolee niitä paljon, asia vaivaa ja hajuakin tulee.

      Kysyhän asiasta kun käyt 1 vuotisrokotuksessa.

    • Googletappa

      Esinahkaerite = smegma.

      • -Jatkan...

        Ja tietysti, kun suomessa ollaan niin tostahan ei ole mitään hyötyä....

        Siis ihan normaalistikkin urokselta tulee esinahan aukosta jonkun verran esinahka eritettä. Se on ihan samaa tököttiä mitä ihmisillekin tulee sukupuoli elimiin, jos niitä ei pese päivittäin.

        Koiralta voit pyyhkästä tuon eritteen pois paperilla ja jos haluat niin voit huuhtoa esinahan sisustan ihan, vaikka haalealla vedellä päivittäin.


    • Rakas saapuu kotiin

      Eiköhän se aivan normaalia ole. Meillä ainakin koira on niin onnessaan, kun tulen töistä kotio, että kikkelistä osa pilkottaa ulkona ja kivekset on kivikovat.

      Ihan sama seisokki se saattaa tulla miehillekin, kun ne odottaa rakastaan saapuvaksi pitemmän paussin päätteeksi. Heh, heh, meillä ainakin etenkin silloin kauan sitten mieheni etuosa pullotti söpösti, kun nähtiin seurusteluaikana joskus harvoin.

      • 18+19

        No tuskinpa ne pallit miksikään muuttuu, vai oletko kopeloinut? Eiköhän se ole se paisuvaiskudos joka kovettuu...


      • Anonyymi
        18+19 kirjoitti:

        No tuskinpa ne pallit miksikään muuttuu, vai oletko kopeloinut? Eiköhän se ole se paisuvaiskudos joka kovettuu...

        olen kopeloinut


    • zndxxx

      Alapesu kerran viikossa urokselle .. ihan rohkeasti suihkulla ja puhtaat sormet esinahan sisään suihkun kera. Kyllä miehenkin vehkeet tulehtuu jos niitä ei pestä.

      • ei tulehdu

        Se smegma juurikin pitää ihon kunnossa ja haitalliset bakteerit poissa, mutta ei pesukaan yleensä haittaa. Naisilla on kummallinen himo alkaa pestä urosten vehkeitä, ei ne hevosetkaan luonnossa mitään alapesua tarvitse, saippuat niitä ongelmia aiheuttaa. Ihmisten bakteerit voi aiheuttaakin tulehduksia, että sen jälkeen hyvä pestäkin jos touhuaa eläinten kanssa.


    • luomuhurtta

      istuessa näkyy penistä joskus pikkuse, joskus pitemmästi. Nuorena sitä töhnääkin oli sillon tällön tippa. Nyt vanhemmiten penis roikkuu pitemmällä vaan töhnät on loppuneet. Joten normaalia uroksen elämää se vain on.

    • Anonyymi

      Minun koiralla yhtäkkiä aamulla, kun olin lähdössä töihin penis oli pitkän matkaa ulkon. Vuoti verta tiputellen. Pyyhin paperilla ja vedin esinahan päälle. Lähdettiin ulos pikkulenkille. Juoksi normaalisti. Nosti jalkaa. Ei mitään tullut. Kerran pissasi. Virtsa ei ollut veristä. Tultiin kotiin. Lähdin töihin. Töistä ei voi olla pois koiran takia. Menee palkattomaksi. En voinut jäädä pois, kun osastolla olisi ollut vajetta .

      • Anonyymi

        Soita eläinlääkärille, moni asia ratkeaa puhelimella ja usein saa puhelimeitse reseptinkin, jos on tarvetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soita eläinlääkärille, moni asia ratkeaa puhelimella ja usein saa puhelimeitse reseptinkin, jos on tarvetta

        Kannattaa näyttä samalla myös omaa alapäätään.


    • Anonyymi

      Tarttuu nuo pöpöt molempiin suuntiin kun parittelee rakkinsa kanssa, ei ne siihen kuole, mutta naisille voi käydä huonosti.

      • Anonyymi

        Koiraaktissa kannattaa olla hiukan varovaisempi. Antaa koiran kalun parantua ensin, sitten kun koira kunnossa päästää elukan nylkyttämään.


    • Anonyymi

      sitä koiraa panettaaa

    • Anonyymi

      Koira tietää että emäntä päästää tänäänkin panemaan. Vähemmästkin se penis ulkonee..

      • Anonyymi

        Koiranomistajat yhtyvät koiriinsa? Tuo eläimiinsekaantuminen on maassamme sallittua, joten taitaa ollla aika yleistä toimintaa. Vaihdetaanko koirapuistossa panokokemuksia....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiranomistajat yhtyvät koiriinsa? Tuo eläimiinsekaantuminen on maassamme sallittua, joten taitaa ollla aika yleistä toimintaa. Vaihdetaanko koirapuistossa panokokemuksia....

        Vaihtavatko panijoita?


    • Anonyymi

      Taas sai iso uroskoira ihmispillua. Kiitos koiralle.

      • Anonyymi

        Minä, vanha nahkahomo, annan uroskoiralleni hyvin rasvattua persereikää. Kiitos täältäkin koiralle, nautitaan koirulin ihanuudesta.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe