Millainen paikka on Turussa Galaxy? Käykö minkä ikäistä porukkaa ja millaista musaa siellä soi?
Olemme kaverin kanssa tulossa Turkuun parin viikon päästä viikonloppuna ja joku hyvä menopaikka olisi haussa.. Kolmevitosia kun ollaan ei ihan teinien paikat kiinnosta.
Galaxy?
13
6773
Vastaukset
- Duoda duoda
Galax on tanssiravintola, ylhäällä ns.perinteistä, alhaalla soi nopeampi musa / rokahtava livebändi. Galaxy puolestaan on kebab-kioski Itäharjulla... mutta mee vaan Galaxyyn, siellä ei kyllä mahdu tanssimaan :)
- turutar
Hyvä ja paras paikka Turussa, missä on aina porukkaa.
itse olen 38 ja galax on mun paikkani!!!
alhaalla rytmikkäämpi meno,sekamusiikkia ja diskoa.
Ylhäällä joku tunnettu artisti soittaa perinteistä tanssimusiikkia.
Ikähaarukka 25-50. joten sinne vaan!
Takaan ,että tuon ikäsillä on menoa.
-toinen paikka on Börssi, missä on sitten yökerho.
siellä on nuorempaa poppoota, mutta meno kovaa myös siellä. - Jussi
Galax-> juppipaikka, kallis(sis pääsy 12e narikka) Mutta jos vaatevarastosi on täynnä "litteitä vaatteita" ni menkää sinne.
- turutar
joopajooo..taas yksi morkkaaja!
ei ole turussa paljon "tasokkaita" ravintoloita,jossa on fiksua porukkaa.Taitaa olla Turun ainut tanssipaikka tällä hetkellä1
Ihan hyvä paikka toi on,kallis tosin,mutta nykyään jokapaikkaan maksaa!
Mihin Jussi itse Turussa menet,Marilyniin kattoo pikku typyjä?! - Jussi
turutar kirjoitti:
joopajooo..taas yksi morkkaaja!
ei ole turussa paljon "tasokkaita" ravintoloita,jossa on fiksua porukkaa.Taitaa olla Turun ainut tanssipaikka tällä hetkellä1
Ihan hyvä paikka toi on,kallis tosin,mutta nykyään jokapaikkaan maksaa!
Mihin Jussi itse Turussa menet,Marilyniin kattoo pikku typyjä?!Shadows, Kippari, Olkku...joskus hurjalla tuulella voin pyörähtää börssissä.
En oo Marilynissä käyny ikinä enkä käy. - Tanja..
että Galaxissa on aina pe-la iltaisin sekä alakerrassa että yläkerrassa livemusiikkia (musan tasosta voi jokainen toki olla eri mieltä..) ja yläkerrassa livemusiikkia tiistaista lauantaihin. Onhan se toki kallis paikka, mutta mielestäni tasokas eikä ne bänditkään Galaxissa kuitenkaan ilmaiseksi soita...Mutta joku tykkää äidistä, toinen tyttärestä, ei makuasioista viitsitä kiistellä..
- Jussi
Tanja.. kirjoitti:
että Galaxissa on aina pe-la iltaisin sekä alakerrassa että yläkerrassa livemusiikkia (musan tasosta voi jokainen toki olla eri mieltä..) ja yläkerrassa livemusiikkia tiistaista lauantaihin. Onhan se toki kallis paikka, mutta mielestäni tasokas eikä ne bänditkään Galaxissa kuitenkaan ilmaiseksi soita...Mutta joku tykkää äidistä, toinen tyttärestä, ei makuasioista viitsitä kiistellä..
Olet Tanja oikeassa, toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä. Mutta mitä yhteistä niillä on?
V: No kumpaakin naidaan.
Ja Galaxixta löydät enimmäkseen mäitä äitejä. - Tanja
Jussi kirjoitti:
Olet Tanja oikeassa, toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä. Mutta mitä yhteistä niillä on?
V: No kumpaakin naidaan.
Ja Galaxixta löydät enimmäkseen mäitä äitejä.ei kuitenkaan yhtä aikaa...Totta että Galaxin yläkerrasta löytyy niitä äitejä, ne tyttäret löytyvät sitten sieltä alakerrasta.
- NoGo
Tanja kirjoitti:
ei kuitenkaan yhtä aikaa...Totta että Galaxin yläkerrasta löytyy niitä äitejä, ne tyttäret löytyvät sitten sieltä alakerrasta.
Galax ahnehtii rahaa ovella, narikassa ja juomissa. Kas kun ei vessassa käynti maksa erikseen. On luonteeltaan tyylitön massamesta täynnä juopuneita reiskoja.
Parempia illanviettopaikkoja löytyy. - Tuun sun junttilaan
NoGo kirjoitti:
Galax ahnehtii rahaa ovella, narikassa ja juomissa. Kas kun ei vessassa käynti maksa erikseen. On luonteeltaan tyylitön massamesta täynnä juopuneita reiskoja.
Parempia illanviettopaikkoja löytyy.No kerro mitä parempia illanviettopaikkoja löytyy!
- Hah Haa!
Tuun sun junttilaan kirjoitti:
No kerro mitä parempia illanviettopaikkoja löytyy!
Tyyppi hautoo asiaa 2 vuotta pohtien ankarasti nasevaa vastausta!
Taidat olla niitä hitaita hämäläisiä vai? :-)
- Jenna19
kuinka tarkkoja tosta ikärajasta ollaan?
- Sinneonpäästävätaas
Ite en ole tosin vkl koskaan käyny, vaan torstain naistentansseissa pari kertaa, kun olen paikkakunnalle osunut. En edes harkitsisi muualle menoa. Tanssia saa (no tietty naistentansseissa, heh) ja on tanssitaitoisia miehiä!! Eikä siellä rahaa kulu, kun ei siellä ehdi mitään juoda, kun koko ajan on tanssimassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2575720Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353311Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1382589"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2202082Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol691603- 641027
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77961Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9825Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123823Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10768