Miesten seksiturismi

Uljas Karvarinta

Sitä on yhtälailla Gambiassa.Ja se on oikein!

17

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+17=...

      Ooksää Tauski?

    • Uljas Karvarinta

      En ole Tauski.

    • viksuuu

      mut hei, tosi hyvän, mielenkiintoisen ja vilkkaan keskustelun sait ainakin aikaiseksi vaikket Tauski olekaan !

    • Uljas Karvarinta

      Miehet,Gambia on täynnä ihania naisia. Eikä tuo satumaa ole kaukana,lento kestää " vaan" alle 9 h ,aamuseiskalta koneeseen ja perillä iltapäivällä neljän aikoihin.KOKEKAA GAMBIA JA IHANAT MUSTAT NEITOSET!

    • viksuu1

      Tsemppiä Uljas, yritä vielä vaan, kyl joku varmaan vielä innostuu tosta sun aloituksesta ja saat aikaiseksi oikein vilkkaan mielipiteiden vaihdon !

    • Uljas Karvarinta

      Siellä on muodokkaita kaunottaria kadut täynnä,he ovat erittäin ystävällisiä myös,eivät ylpeitä nirppanokkia..

    • Uljas Karvarinta

      Mä löysin Gambian paljon ennen Tauskia.

    • mirkku maitorinta

      uljas karvarinta vielä kun löydät heppisi sieltä uljaan ihrakasan alta :)

    • Uljas Karvarinta

      Ai ai Mirkku... Suonet pinnassa kropassani,sixpack ja ..tun kova kunto,oon kova paneen(hyvä ja hellä myös jos niin haluat)Koklaa mua.Et pety.

    • viksuu1

      jaksaa, jaksaa Uljas !

      Kuten huomaat hyvillä argumenteilla saa aina vilkkaan keskustelun aikaan !

      Noloo........

    • Uljas Karvarinta

      Ristiriitaista,kehut argumenttejani samaan aikaan todeten-Noloo...

    • Uljas Karvarinta

      No onkos Gambiaan lähössä miehiä lempeä etsimään?Minkä hintaista sinnen olis nyt lähteä sextaamaan muutamien ihanien misujen kanssa?

    • sjhdgfkjdssl

      Muslimimaissa saat vain miestä tai seipään persuuksiin. Jos naista tahhot niin otat lennon thaimaahan.

      • kimmoKeravalta

        Käyn kaksi kertaa vuodessa Gambiassa lomalla ja voin sanoa, että jos mustista naisista tykkää, niin sitten sinne vaan, ovat ainakin minun makuuni. Miespareja siellä ei siedetä, sitä ei ainakaan sovi näyttää julkisesti, voi tulla neniin, näin kävi yhdelle hollantilaiselle miesparille, kun kulkivat käsikädessä.


      • Gambia mielessäin
        kimmoKeravalta kirjoitti:

        Käyn kaksi kertaa vuodessa Gambiassa lomalla ja voin sanoa, että jos mustista naisista tykkää, niin sitten sinne vaan, ovat ainakin minun makuuni. Miespareja siellä ei siedetä, sitä ei ainakaan sovi näyttää julkisesti, voi tulla neniin, näin kävi yhdelle hollantilaiselle miesparille, kun kulkivat käsikädessä.

        On siellä useimmilla naisilla tosi solakat vyötäröt, ei voi kuin ihailla, ja peppupuoli todella näpsäkän näköinen. Naisellisia naisia, voi kehveli sentään. Tjäreborgilta taas matka varattu kolmeksi viikoksi joulukuussa, nam.


      • kimmoKeravalta
        kimmoKeravalta kirjoitti:

        Käyn kaksi kertaa vuodessa Gambiassa lomalla ja voin sanoa, että jos mustista naisista tykkää, niin sitten sinne vaan, ovat ainakin minun makuuni. Miespareja siellä ei siedetä, sitä ei ainakaan sovi näyttää julkisesti, voi tulla neniin, näin kävi yhdelle hollantilaiselle miesparille, kun kulkivat käsikädessä.

        Tuo toinen kimmoKeravalta, joka kirjoittaa HIV lääkkeistä, en ole minä, joku on ottanut saman nimimerkin.


    • kimmoKeravalta

      Ai niin ja se piti vielä kertoa että Gambiassa HIV lääkkeet on halvempia kuin Suomessa. Tuon niitä aina repullisen tullessani. On muilla ollut munassa tuhkarokkoa tai visvasyylää? lähtee hyvin zithromax antibiottikuurilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe