Miesten seksiturismi

Uljas Karvarinta

Sitä on yhtälailla Gambiassa.Ja se on oikein!

17

645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+17=...

Ooksää Tauski?

• Uljas Karvarinta

En ole Tauski.

• viksuuu

mut hei, tosi hyvän, mielenkiintoisen ja vilkkaan keskustelun sait ainakin aikaiseksi vaikket Tauski olekaan !

• Uljas Karvarinta

Miehet,Gambia on täynnä ihania naisia. Eikä tuo satumaa ole kaukana,lento kestää " vaan" alle 9 h ,aamuseiskalta koneeseen ja perillä iltapäivällä neljän aikoihin.KOKEKAA GAMBIA JA IHANAT MUSTAT NEITOSET!

• viksuu1

Tsemppiä Uljas, yritä vielä vaan, kyl joku varmaan vielä innostuu tosta sun aloituksesta ja saat aikaiseksi oikein vilkkaan mielipiteiden vaihdon !

• Uljas Karvarinta

Siellä on muodokkaita kaunottaria kadut täynnä,he ovat erittäin ystävällisiä myös,eivät ylpeitä nirppanokkia..

• Uljas Karvarinta

Mä löysin Gambian paljon ennen Tauskia.

• mirkku maitorinta

uljas karvarinta vielä kun löydät heppisi sieltä uljaan ihrakasan alta :)

• Uljas Karvarinta

Ai ai Mirkku... Suonet pinnassa kropassani,sixpack ja ..tun kova kunto,oon kova paneen(hyvä ja hellä myös jos niin haluat)Koklaa mua.Et pety.

• viksuu1

jaksaa, jaksaa Uljas !

Kuten huomaat hyvillä argumenteilla saa aina vilkkaan keskustelun aikaan !

Noloo........

• Uljas Karvarinta

Ristiriitaista,kehut argumenttejani samaan aikaan todeten-Noloo...

• Uljas Karvarinta

No onkos Gambiaan lähössä miehiä lempeä etsimään?Minkä hintaista sinnen olis nyt lähteä sextaamaan muutamien ihanien misujen kanssa?

• sjhdgfkjdssl

Muslimimaissa saat vain miestä tai seipään persuuksiin. Jos naista tahhot niin otat lennon thaimaahan.

• kimmoKeravalta

Käyn kaksi kertaa vuodessa Gambiassa lomalla ja voin sanoa, että jos mustista naisista tykkää, niin sitten sinne vaan, ovat ainakin minun makuuni. Miespareja siellä ei siedetä, sitä ei ainakaan sovi näyttää julkisesti, voi tulla neniin, näin kävi yhdelle hollantilaiselle miesparille, kun kulkivat käsikädessä.

• Gambia mielessäin
        kimmoKeravalta kirjoitti:

Käyn kaksi kertaa vuodessa Gambiassa lomalla ja voin sanoa, että jos mustista naisista tykkää, niin sitten sinne vaan, ovat ainakin minun makuuni. Miespareja siellä ei siedetä, sitä ei ainakaan sovi näyttää julkisesti, voi tulla neniin, näin kävi yhdelle hollantilaiselle miesparille, kun kulkivat käsikädessä.

On siellä useimmilla naisilla tosi solakat vyötäröt, ei voi kuin ihailla, ja peppupuoli todella näpsäkän näköinen. Naisellisia naisia, voi kehveli sentään. Tjäreborgilta taas matka varattu kolmeksi viikoksi joulukuussa, nam.

• kimmoKeravalta
        kimmoKeravalta kirjoitti:

Tuo toinen kimmoKeravalta, joka kirjoittaa HIV lääkkeistä, en ole minä, joku on ottanut saman nimimerkin.

• kimmoKeravalta

Ai niin ja se piti vielä kertoa että Gambiassa HIV lääkkeet on halvempia kuin Suomessa. Tuon niitä aina repullisen tullessani. On muilla ollut munassa tuhkarokkoa tai visvasyylää? lähtee hyvin zithromax antibiottikuurilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2472
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1792
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1457
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      259
      1446
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1272
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      390
      1245
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1225
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      358
      1197
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe