Madeira hotelli Raga

okku 11

Olemme menossa 17.6. kyseiseen hotelliin. Olisin kiinostunut muiten kokemuksista kyseisestä hotellista.

8

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3 kertaa

Ihan hyvä peruspaikka, mitään hienostelua ei ole.

• jokapaikanmatkaaja

Ylimmissä kerroksissa haisee home..mutta upea maisema..

• Kattoallas

Missähän kunnossa katto ja -viemärit on? Tuolta ylhäältä katselin muutama vuosi sitten uudemman naapuritalon katolle, jossa vesi seisoi tasakatolla, eikä kuluneella viikolla edes satanut...

• kasatatto
        Kattoallas kirjoitti:

Missähän kunnossa katto ja -viemärit on? Tuolta ylhäältä katselin muutama vuosi sitten uudemman naapuritalon katolle, jossa vesi seisoi tasakatolla, eikä kuluneella viikolla edes satanut...

Sittenhän se katto oli kunnossa, kun vesi ei sen läpi mihinkään valunut.

• Vietimme viitisen yöta kyseisessä hotellissa vuoden 2011 heinäkuussa. Käytössämme oli kaksi huonetta merinäkymällä eikä meillä ollut mitään valittamista. Aamiaisbuffet oli täysin tyydytttävä ja hotellin respan palvely ystävällistä. Lidon palvelut ovat hotellin välittömässä läheisyydessä.

• madeiran kävijä

Olin marraskuussa kyseisessä hotellissa viikon ja minulla ei ole mitään valittamista. Aamiainen oli mielestäni moniin muihin hotelleihin verrattuna jopa monipuolinen, eikä siihen kyllästynyt viikossa. Ilmainen Wi-fi toimi altaalla ja hotellin aulassa. Jos/kun menen vielä uudemman kerran Madeiralle niin todennäköisesti majoitun Ragassa. Hinta-laatusuhde oli mielestäni kohdallaan.

• Onko viime aikoina käyneitä? Olen lähdössä tammikuussa (2 vkoa) ja valitsin Raga-hotellin erityisesti sijainnin perusteella, lisämaksoin merinäköalan ja keittiönurkkauksen. Retki-, ravintola- ja muista aktiviteettisuosituksiakin ottaisin mielelläni vastaan.

• 4x Ragassa

Viimeksi helmikuussa, ei muutoksia aiempaan.
        Ravintoloita on useita lähietäisyydellä, hotellin omakin on kelpo jos päivän ruokalista sattuu olemaan mieleinen. Hotellin viereisessä talossa on kivijalassa hyvä kahvila, mutta hieman ruuhkainen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      104
      2301
    2. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1430
    3. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1428
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      31
      1424
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1243
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      340
      1094
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      995
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      944
    9. 122
      821
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      806
    Aihe