DVD levyn monistus?

vänkää hommaa

Olen väkästellyt elokuvia kuvauksistani DVD:lle ja haluaisin monistaa niitä sen kopioimalla sijaan että ajaisin niitä uudestaan ja uudestaan editointiohjelmalla hitaasti. Nykyisestä windowsista vaan ei löydy valmiita poltto-ohjelmia ja drag and drop ei pelaa (levyn päättämisessäkö ongelma?)!

Kuinka omia levyjä voi monistaa tänä päivänä fiksusti?

Editointikärpäsen purema kiittää.

23

908

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yleensä samalla ohjelmalla millä olet alunperinkin polttanut dvd levyn pystyy myös kopioimaan levyjä, kun tallentaa alkuperäisestä levystä ts- tiedoston.
      Jos alkuperäisestä levystä ei ole ts- toedostoa, on olemassa useita ohjelmia joilla voi kopioida dvd levyjä, esimerkiksi Clone dvd.

http://finnish.feedburner.es/lv/group/view/kl28863/CloneDVD.htm

• Kysyppä tuolta:

http://www.thunderlightning.fi/index.php?id=66

...ja laske kannattaako kovin montaa kappaletta tuhertaa hitaasti.

Tämä ei ole maksettu mainos, itsekään en enää juuri viitsi noita kotonani poltella masteria enempää ... :-)

-Pena

• No tuota juu....

Eikö ohjelmassa voi säätää montako kopiota tehdään?

Yksi tapa on tehdä ns. levykuva. Jonka voi sitten poltto ohjelmalla polttaa levylle suoraan.

Toinen tapa on ottaa video videotiedostona ulos editointiohjelmasta, ja polttaa DVD:ksi jollakin muulla ohejlmalla.

Kerro toki editointiohjelman nimi, kenties joku voi neuvoa sen toiminnoista.

• Kannattaa käyttää tätä hyvää kopio-ohjelmaa jolla voi kopioida minkä tahansa elokuvan,ohjelma osaa sovittaa levyn pituuden tyhjään sopivaksi.

DVD Shrink

Sen voi ladata verkosta.

• sopivat asetukset

Kopiokoneessa onnistuu.

• ghghghghg

• dfdfdfdsaa

• CDBURNERXP
    • bast_

Miks et vaan tee siitä yhdestä valmiista levystä kopioita?

• lakimiesasia

DVD -levyjen monistaminen on tekijänoikeusrikkomus.

Kannattaa harkita tarkoin haluaako useamman vuoden linnatuomiota ja satoihin tuhansiin nousevia korvausvaatimuksia kontolleen.

• Joo .

Lue aloittajan viesti ennenkuin alat uhoomaan.

• olet väärässä

Omista kuvauksistaan SAA tehdä useita kopioita! Aloittajahan omistaa niiden tekijänoikeudet joten suuta supummalle ja ole siis hiljaa!

• Ilmainen
      • Nuo pari alimmaista viestiä ei liity mitenkään ketjun aiheeseen.

• näin mulla on

Laita koneeseen toinenkin DVD asema, sitten vaan kopiotava ja tyhjä levy asemiin ja valinta "kopioi levy"

• näin mulla niin

Tuo onnistuu yhdelläkin asemalla.

• Ilmainen ja thyvä

Olen kopioinut parhaimmillaan sadan levyn eriä ilmaisella ImgBurn ohjelmalla. http://www.imgburn.com/ Ohjelmassa voit luoda levystäsi "levykuvan" (.iso-tiedoston) koneen muistiin. Tätä levykuvaa voit sitten poltella tyhjille dvd-aihioille mielin määrin.

• haista4

haista vitttu en kerro

• nauran

Ennen käytin http://cdburnerxp.se/

Ihan ok ohjelma, mutta jossain vaiheessa poltti viallisia levyjä, joten siirryin käyttämään

http://www.imgburn.com/

En tiedä millaisia kummankaan ohjelman nykyversiot ovat, kun optisen median käyttö on jääny tminulta lähes kokonaan pois.

• fasdfasdfas
    • Pallin kuskaaja

Mä oon skannerilla scannannu levyn high resolution asetuksilla, ja sitte tiedoston polttanu levylle, riittää iha perus monitoimilaite.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      159
      1394
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1205
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1159
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1090
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1051
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      957
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      929
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      895
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      879
    Aihe