Kuumin ammatti?

Hello Nurse

Eli oletteko huomanneet tuntevanne erityistä vetoa tietyissä ammateissa toimiviin naisiin. Itte rakastan sairaanhoitajia lentoemäntiä ja poliiseja :)

63

1804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tärpätti

Rotevat Maalarimimmit !

• piezwalski

Useimmat mua viehättäneet naiset ovat paljastuneet humanistisen tai yhteiskuntatieteellisen tiedekunnan kasvateiksi, joku luonnontieteilijä mahtuu mukaan myös. Vaikka en ole näitä naisia koulutuksen tai aseman perusteella koskaan valinnut, vaan yleensä ensin viehättynyt ja sitten vasta selvinnyt toisen taustat.

• piippuharja

Jep, entäs nokipojat tai pitäisi sanoa nokitytöt tai nokinaiset, vaaroja uhmaten he keikkuvat katoilla saadakseen piippumme puhtaiksi.

• 987123

Puutarhuri, ehdottomasti ;)

• 6877

Poliisit ja vartijat on pahimmat turnoffit. Suosikkia ei ole, i paitsi yleisestkäsityöläisammatit :)

• totally turn off

Vartijat (itsekkin olen aikoinaan nuorempana ollut vartija ja missään nimessä en suosittele ammattia kenellekään, varsinkaan ja kun erityisesti nuorilla on alasta aivan vääränlaiset ja liian ruusuiset käsitykset) ja järjestyksenvalvojat sekä kaikki sairaalaan liittyvät ovat aika turn off.

• käristystä

Ruususia kuvia? Enpä usko. Mutta minäpä taasen suosittelen ja niitä turn on ilmestyksiäkin tullut vastaan ;)
        Ammattien puolelta noin muuten ei ole mikään vaikuttanut "kuumalta".

• 1111_

Haha, kenellä on vartijan hommasta ruusuisia kuvia? Mulla tulee ainakin mieleen lähinnä nistien, juoppojen ja teinien paimentaja.

• käsifetissi

DJ ja englannin opettaja

• zzzzzzzzzzzzz1

kuvanveistäjä

• realisti1.

Valimossa on tosi kuuma, mikään ei ole yhtä seksikästä kuin ryppyjä pitkin valuvat hikipisarat mustaksi pölyyntyneessä naamassa ja ylisuuret turvasaappaat suojelemassa pikkuvarpasia.

• HiirimäenEmäntä

Navetassa on kanssa tosi kuuma, eikä mikään niin seksikästä kun kumikenkän vartta valuva paska-kusivesi. Ammoniakin VAHVA haju pistelee kurkussa, heinänpöly kalvaa pölykeuhkossa, tää on sitä onnea.

• erajaana22

Ensihoitajat! Voisinpa pyörtyä silkasta ilosta ambulanssin vierellä.. *viuh*

täällä maalarityttö, ehkä nauroin maalarityttöfantasialle x)

• Tärpätti

Ei se ole fantasia. Ja aina niin ihanasti mustelmilla kun on tavattu : D ... *miuh*

• se_asuu_kumputiellä

Jos nyt keskimääräisiä celsiusastetilastoja on uskominen, niin leipomon takahuoneessa karjalanpiirakoita sorkkiessa valuu hikinorot kuin viimeistä päivää. Siis, Leipuri. Olkoon vaikka Hiiva.

• täys turn off
        se_asuu_kumputiellä kirjoitti:

Jos nyt keskimääräisiä celsiusastetilastoja on uskominen, niin leipomon takahuoneessa karjalanpiirakoita sorkkiessa valuu hikinorot kuin viimeistä päivää. Siis, Leipuri. Olkoon vaikka Hiiva.

Mikään ei voi olla niin turn off kuin pettävä ja valehteleva leipuri, jolla älyykkys täys nolla. Varsinkin sellainen ryppyinen ämmä, joka seurustelee yhtäaikaa kahden naisen kanssa vähintään kaksi vuotta. Aamulla ollaan toisen naisen kanssa ja illalla toisen. Kumpikaan ei tiedä toisten olemassaolosta. Epätoivoinen ämmä, joka pelkää vimmatusti jäävänsä yksin ja sen takia pitää varalla montaa ämmää sormella on täys turn off. Leipuri Hiivalla on myös usein hiiva, sillä hän makaa niin monen naisen kanssa kuin vain voi pönkittääkseen äärettömän huonoa itsetuntoa.

Palstan taso on aina sattumoisin tähän aikaan aamusta todella järkyttävän alhainen. Miksiköhän?

• erajaana22

Ai, anteeksi :D mustelmilla..!? :DD

• erajaana22

• Tärpätti
        erajaana22 kirjoitti:

Jeps!Tippuilen tellingeiltä kun hän kouluttaa.
        Ensihoitajaa ei ole vielä tarvittu.

• Ai jumankekka
        täys turn off kirjoitti:

Mikään ei voi olla niin turn off kuin pettävä ja valehteleva leipuri, jolla älyykkys täys nolla. Varsinkin sellainen ryppyinen ämmä, joka seurustelee yhtäaikaa kahden naisen kanssa vähintään kaksi vuotta. Aamulla ollaan toisen naisen kanssa ja illalla toisen. Kumpikaan ei tiedä toisten olemassaolosta. Epätoivoinen ämmä, joka pelkää vimmatusti jäävänsä yksin ja sen takia pitää varalla montaa ämmää sormella on täys turn off. Leipuri Hiivalla on myös usein hiiva, sillä hän makaa niin monen naisen kanssa kuin vain voi pönkittääkseen äärettömän huonoa itsetuntoa.

Palstan taso on aina sattumoisin tähän aikaan aamusta todella järkyttävän alhainen. Miksiköhän?

Se joka vanhoja muistelee, sitä tikulla laitetaan silmään sitten.

Jos haukkuu toisten , niin on suuremmat mahdollisuudet tulla itse pilkatuksi. Anteeks nyt vaan mutta.Vihaa tuottaa vihaa.

• ei hiivaa, kiitos
        Ai jumankekka kirjoitti:

Se joka vanhoja muistelee, sitä tikulla laitetaan silmään sitten.

Jos haukkuu toisten , niin on suuremmat mahdollisuudet tulla itse pilkatuksi. Anteeks nyt vaan mutta.Vihaa tuottaa vihaa.

Ilmeisesti osu sitten arkaan kohtaan =)

Jos viestejä selailee aikaisemmaksi, niin huomaa, että kuka täällä ensimmäiseksi on ollut pilkkaamassa ja ketä=) En minä ainakaan=)Itseäni ei voi paskan vertaa kiinnostaa kukaan exä, tiedätkö ei ole minkäänlaisia intressejä tuollaiseen liero kiero valehtelija pettäjä allkkis hiivaan=) Tämä alkkis ämmä on muutenkin ite se, joka elää iha menneisyydessä. Todellakin, se, joka ensimmäiseksi pilkkaa, niin pillkka osuukin hänen jalkaan ja sattumoisin en ollut se aloittaja, ei vois vähempää kiinnostaa noin vähä-älyiset ämmät=)

• Phil Collins -darra
        ei hiivaa, kiitos kirjoitti:

Ilmeisesti osu sitten arkaan kohtaan =)

Jos viestejä selailee aikaisemmaksi, niin huomaa, että kuka täällä ensimmäiseksi on ollut pilkkaamassa ja ketä=) En minä ainakaan=)Itseäni ei voi paskan vertaa kiinnostaa kukaan exä, tiedätkö ei ole minkäänlaisia intressejä tuollaiseen liero kiero valehtelija pettäjä allkkis hiivaan=) Tämä alkkis ämmä on muutenkin ite se, joka elää iha menneisyydessä. Todellakin, se, joka ensimmäiseksi pilkkaa, niin pillkka osuukin hänen jalkaan ja sattumoisin en ollut se aloittaja, ei vois vähempää kiinnostaa noin vähä-älyiset ämmät=)

Hmm. Asiaan.
        Edellytän kuitenkin lukijoilta ja ihmisiltä jotka seuraavat tätä, tietynlaista tervettä järkeä.Ja toivon tosiaankin, että tää nyt olisi viimeinen kerta kun tarvitsee näistä jutuista muistuttaa.Jos tulee kuitenkin olo että olet henkilökohtaisesti loukannut, niin mahdat olla sellainen henkilö joka minut tuntee .
        Ole siis hyvä ja tule juttelemaan asiasta, niin voin hyvin kertoa sinun olevan väärässä.

• enskari

itse olen ensihoitaja, kyllä nuo poliisit on vaan aika hottiksia;)

• SiniMaaria!

Itse sairaanhoitaja ja pidän kyllä kovasti ensihoitajista ja poliiseista jotka välillä tulee vastaan duunissa! ;)

• nurse b3tty

Hoitajien kokoontumiajot täällä :b? Itsekin sairaanhoitaja. Muistankohan ihan väärin, että on joku yhdistys kaltaisillemme hoitajille - kellään tietoa?

• Mmm...

Tiettyjen alojen ammattilaiset kyllä kääntävät päät... Erityisesti poliisit ja palonaiset (vaikken ole toistaiseksi palonaiseen törmännytkään). Rajavartijat, sotilaat, vartijat ja ensihoitajatkaan eivät ole päätäkääntämättömiä vaihtoehtoja. ;) Myös lentokapteenit hyväksytään joukkoon mukaan.

Osittain kysymys on kaiketi virkapukufiksaatiosta. Nimittäin liituraita ja piikkikorot oikein käytettynä tehoavat myös mainiolla tavalla.

Kaiketi kysymys on myös siitä, että nainen, valta ja vastuu ovat puoleensavetävä yhdistelmä.

• silmänilo

Juup poliisit ja hameelliset esim pankin tai vakuutuskonttorin naiset.

• söpö on
        silmänilo kirjoitti:

Juup poliisit ja hameelliset esim pankin tai vakuutuskonttorin naiset.

Hameelliset kaupan myyjät tai oikeastaan vain yksi tietty myyjä

• myyty
        söpö on kirjoitti:

Hameelliset kaupan myyjät tai oikeastaan vain yksi tietty myyjä

Mun vieressä nukkuu yx söpö myyjä.ammattina ei nyt kuumin mut maailman paras ja söpöin ja sulosin nainen,mun mielestä.

• Rouva Kipsi

Alastonmalli, taulujen piirtäjien mallina, jos sattuu oikein tyylikäs, muodokas nainen.

• Smile:)

Oma rakas hammalääkärini.

• 16+16

DJ, baarimikko, maalari, kaikki korkeakoulutetut, psykologi

• makoi

MUUSIKOT! olen sulaa vahaa, kun soitat. Esiintyvät taiteilijat erityisesti.

• ojduijeiij

Voi olla vähän klisee, mutta kyllä vaan monesti leuka loksahtaa auki kun näkee kauniin lentoemänmän, poliisin, vartijan/turvamiehen/tullinaisen jne. Löytyyhän noita varmasti muitakin, mut noi nyt tuli ekana mieleen. Niin ja pakko kyllä viellä lisätä opettajat! :D Kaunis opettaja...mikäs sen parempaa kuin sellaisen tunneilla istua :)

• ghjklä

Poliisit, opettajat, lentoemännät :D

• :))))))

Mä niin tykkään taiteilijoista :))
      Onnex nekin musta...Oon muutaman kanssa seurustellut.

• huhuuhuhhuu

Kuuma ammatti oli varppiin Horolan Elinalla hän oli kylvettäjänä miesten saunassa.

kertoi Martti "Huuhaa" Innanen

• 4321

Puusepät! Ei oo seksikkäämpää, ku puuseppänainen!

• Kuumia....

Mitä tyhmempi sitä helpompi, eli kaikki ruumiillista työtä tekevät, duunipaikalla ei niin väliä.

• 6+14

Smurffit!

• kyl

kylddyyrialan työläiset

• rtghkll

keski-ikäiset parkkipirkot

• vaikeaihminen1

Kokkina työtään tekevät ovat enemmistönä.

• qfgkölö

Kanatalous kolhoosin hoitaja

• tarve olla

Tyypit postaa vain omia ammattejaan.. Tarve vissiin saada näyttämään itsensä suosittuna?

• 007+69

salainen agentti

• firi

Puheterapeutti,jumalaisen kaunis nainen ja myyjä,aivan huikeet silmät ;D

• järjen vei

Oi ,oi... mistäpäin tuollaisia löytyy.

• mindfuck1

Niin mielettömän epäseksikäs ammatti kun taksikuski onkaan, niin eräs tällainen vei helsingissä jalat alta. huh

• Ratikkakuskit <3

on ehdottomasti seksikkäimpiä!! ;D

• firi

Savossa ollaan..;D

• Nyt oli ihan

pakko oli kaivaa tämä ketju esiin, kun aikoinaan ihmettelin aloittajan tuntemaa vetoa lentoemäntiä kohtaan. Aika paljon olen lennellyt, mutta nyt ensimmäisen kerran kohtasin mielenkiintoisen lentoemännän.Tällä upealla naisella oli yllään poikkeuksellisesti hameen sijasta hyvin istuvat housut, joten nätti pylly pääsi oikeuksiinsa. Viimeisellä rivillä istuen matka taittuikin mukavasti lähellä tätä ihanuutta. :)

• savolax1

Tuntisin niin selvästi,että bussikuljettajasta,myyjistä ja hoitajista.Itse olen ammatiltani saanut datanomia.Ehkä opiskelen syksyllä lähihoitajaksi tai asiakas-ja myynnin puolelle..En ole vielä päättänyt :D.Toki voin sanoa,että myös opettajista uuh.

• Armeijan likat taitaa olla ainoa tietty mikä miuun on ikinä varsinaisesti tekemisien/ alan puolesta vedonnut.. Oli se sitten palvelusajan suoritus tai pidempikestoinen työ siellä.

• 02392+49

Kuvataiteilijat, muusikot, näyttelijät, kirjailijat, tanssijat, koreografit, käsikirjoittajat ... melkein kaikki ammatit, jotka liittyvät taiteisiin.

• kiinniottaja

Vartijat ja poliisit. Ja lentokenttien turvatarkastajat, tahallani joskus vaikutan epäilyttävältä että pääsen 'käsittelyyn'. Olen itse vartija joten silmänruokaa riittää ammatin puolesta. Minulla ei ole mitään tekemistä nistien tai alkoholistien kanssa, olen ns. paremmissa hommissa :)

• perässä hiihtäjä

Sitten kun luulee pääsevänsä käsittelyyn edessä olevan hemaisevan tarkastajan luo, kulman takaa tuleekin hemaisevan typyn tilalle Pena 50v, pälvikaljuineen ja ylipainavan mahansa kanssa hikeä puskien. Laittaa työhönsä kyllästyneenä hanskoja käteen ja tokasee samalla tylysti, että mennääs ny tonne koppiin tarkastaan sut läpikotaisin ku siihen malliin piippas.
        Sinä: "Voi pask....".

(Vaikka tuossa tapauksessa se olisi ehkä naispuolinen "Pena", koska sellaista tarkastusta ei kaiketi voi suorittaa vastakkaisen sukupuolen edustaja)

• namnomnam

Olen kuumana vapaisiin taiteilijasieluihin ja ensihoitajiin. Armeijanaisia en ole pystynyt katselemaan sillä silmällä intin jälkeen.

• sarap1

Itse olen toiminut lentäjänä muutaman vuoden ja täytyy myöntää, että lentoemännät todellakin ovat "kuumiksia".

• MissImmortal

Se upee opettaja korollisissa saapikkaissa, joka istuu pöydällä ja huseeraa karttakepin kanssa. Voisin sulaa lattialle.

• enerkiapakkaus

Jaa a, kuumin ammatti. Mielestäni se on, rautasulattamon prosessityöntekijä.

• 11+8

Muusikot ja baarimikot nyt ainaki. Oonpa sattunut muutaman oikein kivannäköisen kampaajankin käsittelyyn!

• sportttia

Kuumimpia on ehdottomasti Personal Trainerit!

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      69
      3120
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      34
      1992
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      285
      1619
    4. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      112
      1606
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      263
      1218
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      27
      1144
    7. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1130
    8. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1064
    9. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1050
    10. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      98
      1033
    Aihe