Viime vuonna aloteltiin kevättä hyvissä ja suht viileissä merkeissä Passionissa, niin ei mennä sinne tällä kertaa, jos sää onkin puolellamme :)
Eli kutsun sinut nimimerkistäsi, sättihistoriastasi, lompakon paksuudesta tai sukupuolestasi riippumatta miittiinn 18.5.2013 Kulma-Aleen, elikkä siihen karaokemestaan, joka on Stockmannin kanssa samassa rakennuksessa Hämeenkadun alussa.
Tervetuloa iloiseen meininkiin (jos meininki onkin huono, olet vain liian vähän humalassa).
Tampere-huoneen Kevään aloitus!
19
835
Vastaukset
Eli tavataan klo 20 siellä siis :)
sinne
Miekii yritän tulla paikalle :)
- vezku32
Kyllähän sitä voisi osallistua. ainakaan lauantai iltana koskaan töitä :)
- vezku32
JA mainostakaa tätä miittiä nyt muutkin :) Ei se vaadi kuin copy&paste :)
The more, the merrier :) Oon erilainen vanhus enkä edes yritä paikalle.Jos sattumalta oon konttaamassa ohitte just sillon,niin se on ihan sattumaa eikä suunniteltua.
Olen paikalla heti 20, kuten lupasin, joten olis kiva kun tulis muitakin ettei tarvii yksin olla :)
Tulossa ollaan =) koitan jopa keretä kasiks
Tulossa mukaan!
voisin vaikka saapua :)
likkojen lenkin jälkee suihkuun ja suoraan miittiin? :P mahdollisesti...
Mietinnässä.
- mr.crowley77
Hmm, kerkeäisiköhän sitä poikkeamaan.
no eiks sitä oo likkojen hyvä lähtee lenkin jälkeen vähä pämppäämään.... ;)
tulossa ollaan.- la_fraise
Voi harmi, Kuopiossa se viikonloppu. Toivottavasti pääsis seuraavaan!
tajusin just että ootte sit euroviisupäivälle miitin laittanu! harmin paikka. saas nähä kumpi kiinnostaa enemmän ;)
Kiitokset kaikille osallistuneille, mainiota oli!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984