Kerrostalopalo Hattulassa

jos oikeen sanotaan

10

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo joo mies

K-Kaupan takana joo....

• Yks vaan

Paloko hamput ?

• Hämmästynyt

Hämeenlinnassa jotkut vuokrataloyhtiöt on jotenkin säälittäviä, kun joutuvat antamaan kaikista kiinteistöistään asuntoja näiden huumehörhöjen biletyspaikoiksija hajoitettaviksi.Jos tekee näistä asukkaista valituksia, niin isännöitsijän toimistoissa vaan vihellellään ja virnuillaan.
      Muiden asukkaiden pikkurikkeitä järjestyssääntöjen suhteen kyllä valvotaan, hyvinkin innokkaasti.Mutta todella pahat järjestyshäiriöt kuitataan tälläisellä veemäisellä virnuilulla ja viheltelyllä.Mistähän on kysymys?
      Joku tuottoisa mafiako, johon kuuluu yhtiön osakkaitakin?
      Ilmeisesti...
      Koska tälläisille asukkaille ei löydy enää häätöperuseita millään.
      Miksi kunnolliset vuokralaiset, jotka maksaa itse vuokransa eivät saa asua enää rauhassa?Vuokrarahat kelpaa näille vuokranantajille, mutta joidenkin asukkaiden asumisviihtyisyydestä ja turvallisuudesta he eivät näy välittävän enää lainkaan.

• Kinnalan slummi

Kinnalan slummialueella sattuu ja tapahtuu.

• kommunisti32

mannetko asialla?

• huhhuhhhhh
        kommunisti32 kirjoitti:

mannetko asialla?

Mitäpä luulet!!! Kutosessa tapahtu ja et näytä olevan perillä asioista!!... valkolainen se o..

• sneeger

Kinnala on Parolan Westendi, oikee snoppailijoiden ja juppien tyyssijä. Sellaista hienosto seutuuhan se on. Aikoinaanhan Hämeenlinnasta kaikki porhot tuli Kinnalaan, verotus syistä luonnollisesti.

• sneeger

Kinnalassa ei kuulema kauheesti tosta verottajasta perusteta eikä tueta?? Valmisteverookin on helppo kiertää, Viron kautta jne...

• 1231231232

Kinnalassa on vain kaksi kerrostaloa joissa asuu juoppoja, toisessakin niistä vain muutama, tämä kyseinen talo nro.6 on se alkoholin, huumeiden, riehumisen ja suomalaisen kliseisen ja melankolisen huonosti menneen elämän päätepiste.
      Muut kerrostalot on hyvin hoidettuja.

• Silmät käteen nyt!

Parasta olisikin tunkea kaikki samanlaiset nistit ja muut hörhöt samoihin taloihin, johonkin kauas metsänlaitaan.Ketään ei häiritse, koska kaikki asuisivat yhtä levotonta elämää.
      Mutta kun käytäntö on se, että näitä hunsvottivuokralaisia ripotellaan ympäriinsä kaupungin vuokrakämppiin.Näin kaikilta vuokrataloilta ja vuokrataloalueilta menee maine ja kunnolliset ihmiset alkaa välttämään näille alueille muuttamista.Kun tietää siellä asuvan tälläistä laitapuolensakkia.
      Parannusta kaipaisi tämä vuokralaisten sijoittelu ja tarkempaa silmää siellä missä vuokrasoppareita vastaanotetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe