Tunnetteko häpeää ?

pyytäkää anteeksi.

Häpeä on terve tunne kun on tehnyt väärin toisille ihmisille.
Moukkamaiset tyypit eivät edes osaa katua saati pyytää anteeksi.

Raukkikset, -prkl- !!!

6

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painu jo

      vihaan ihmisiä sen verran paljon, etten vaivaudu moiseen turhuuteen.

    • anteeks suokaa

      Mä voin pyytää täällä anteeksi kaikilta niiltä jotka pakosta ovat joutuneet olemaan munlaisen kuvatuksen kans tekemisissä, anteeksi että olen edes olemassa

      • molkko

        samoin myös.olen katkera ja ruma.menny elämältä pohja.paska eläke pilannu kaiken.eläke 35v.täysin järjetöntå.psykiatri työllistyi.ilkeä ihminen.nyt saa lopunikáäsä hävetä itteesä


      • Häpeäviitta
        molkko kirjoitti:

        samoin myös.olen katkera ja ruma.menny elämältä pohja.paska eläke pilannu kaiken.eläke 35v.täysin järjetöntå.psykiatri työllistyi.ilkeä ihminen.nyt saa lopunikáäsä hävetä itteesä

        Jos minä en olisi ottanut elämääni omaan hallintaan, olisin psykiatrin määräämällä eläkkeellä mielenterveyssyistä.

        Jätin jutut omaan arvoon ja lähdin töihin psykiatrin vastusteluista huolimatta.

        Helppoa se ei ollut, koska mielenterveystoimiston tädit lähetteli mulle postia joissa vaadittiin vastaanotolle tulemista (keskustelemaan miten olen nukkunut ja olenko muistanut syödä neuroleptini)

        Lopuksi oli pakko myydä koti pilkkahintaan jotta pääsi muuttamaan toiselle puolelle Suomea ja aloittamaan siellä elämän terveenä ihmisenä. Lopulta huomasin etten ollut sen hullumpi kuin muutkaan.

        Hyvin on mennyt. Oppirahat maksettu siitä ettei koskaan ja missään vaiheessa saa sanoa missään, että masentaa tai elämä ei ollutkaan niin kivaa kuin lapsena kuvitteli.


    • en toisten tee

      Oikeasti mua hävettää se, ett joskus kuvittelin jonkun voivan pitää näinkin rumasta naisesta kuin mä olen. Melkein pitäis pyytää anteeksi niiltä tyypeiltä, joihin olin joskus nuorempana ykspuolisesti ihastunut. Mikä lie hapen puute aivoissa silloin ollut, kun sain veriarvot kohdilleen, tajusin oikeasti sen tosiasian ettei kukaan mies voi näin rumasta naisesta missään vaiheessa kiinnostua. Eihän aikaisemminkaan kukaan mies edes katsellut mua sillä tavalla tai halunnut tutustua muhun. Joten pyydän anteeksi, että jouduitte syyttä kärsimään ruman naisen katseista, kuten sanottua se oli vaan hapen puutteen aiheuttama vaiva, josta olen onneksi päässyt irti. Enää en katsele ketään miestä päinkään, koska tiedostan täysin rumuuteni. Pyydän myös anteeksi niiltä henkilöiltä, joiden kuvittelin pitävän minua ystävänään, ei kukaan ruman kans ystävä oikeasti voi olla, säälistä korkeintaan voi joskus olla tekemisissä. Kaikkia harhoja se hapen puute voikin aiheuttaa, luuloa ett kelpaa muille ihmisille ystäväksi tai ett joku voi muka ihastua munlaiseen kuvatukseen. Sori, oikeasti. Senkin tajusin ettei musta oikeastaan ollut edes töihin tai mihinkään opiskelemaan, joten pyydän anteeksi niiltä työpaikoilta ja oppilaitoksilta joihin erehdyin hapenvajeessa hakemuksianin lähettämään. Järkiini tultuani en ole ensimmäistäkään hakemusta mihinkään laittanut omatoimisesti, enkä jatkossakaan häiritse ketään turhilla hakemuksilla muuta kuin pakosta. Hävettää, kun onneton kuvittelin ett mullekin olis paikka tässä maailmassa, ei sellasta oikeasti ollut olemassakaan :D :D :D

    • eieiei

      Pyydän anteeksi kaikilta ihmisiltä ketä olen loukannut humalassa tai selvinpäin. Kenelle olen valehdellut täyttä p****a ja hakenut huomiota, hakenut syliä ja turhaa lohdutusta, jonka olen kuvitellut parantavan huonon itsetuntoni. Anteeksi että olen huono ja epäonnistunut. Ymmärrän että ansaitsen tämän ikuisen häpeän joka ei petostani ja huonouttani ikinä korvaa. Kiitos te kaikki jotka sain hetkeksi elämääni, olitte tärkeitä ja rakkaita enkä unohda teitä koskaan. Anteeksi äiti ja sukulaiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      118
      1157
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      674
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      102
      473
    Aihe