Tunnetteko häpeää ?

pyytäkää anteeksi.

Häpeä on terve tunne kun on tehnyt väärin toisille ihmisille.
Moukkamaiset tyypit eivät edes osaa katua saati pyytää anteeksi.

Raukkikset, -prkl- !!!

6

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painu jo

      vihaan ihmisiä sen verran paljon, etten vaivaudu moiseen turhuuteen.

    • anteeks suokaa

      Mä voin pyytää täällä anteeksi kaikilta niiltä jotka pakosta ovat joutuneet olemaan munlaisen kuvatuksen kans tekemisissä, anteeksi että olen edes olemassa

      • molkko

        samoin myös.olen katkera ja ruma.menny elämältä pohja.paska eläke pilannu kaiken.eläke 35v.täysin järjetöntå.psykiatri työllistyi.ilkeä ihminen.nyt saa lopunikáäsä hävetä itteesä


      • Häpeäviitta
        molkko kirjoitti:

        samoin myös.olen katkera ja ruma.menny elämältä pohja.paska eläke pilannu kaiken.eläke 35v.täysin järjetöntå.psykiatri työllistyi.ilkeä ihminen.nyt saa lopunikáäsä hävetä itteesä

        Jos minä en olisi ottanut elämääni omaan hallintaan, olisin psykiatrin määräämällä eläkkeellä mielenterveyssyistä.

        Jätin jutut omaan arvoon ja lähdin töihin psykiatrin vastusteluista huolimatta.

        Helppoa se ei ollut, koska mielenterveystoimiston tädit lähetteli mulle postia joissa vaadittiin vastaanotolle tulemista (keskustelemaan miten olen nukkunut ja olenko muistanut syödä neuroleptini)

        Lopuksi oli pakko myydä koti pilkkahintaan jotta pääsi muuttamaan toiselle puolelle Suomea ja aloittamaan siellä elämän terveenä ihmisenä. Lopulta huomasin etten ollut sen hullumpi kuin muutkaan.

        Hyvin on mennyt. Oppirahat maksettu siitä ettei koskaan ja missään vaiheessa saa sanoa missään, että masentaa tai elämä ei ollutkaan niin kivaa kuin lapsena kuvitteli.


    • en toisten tee

      Oikeasti mua hävettää se, ett joskus kuvittelin jonkun voivan pitää näinkin rumasta naisesta kuin mä olen. Melkein pitäis pyytää anteeksi niiltä tyypeiltä, joihin olin joskus nuorempana ykspuolisesti ihastunut. Mikä lie hapen puute aivoissa silloin ollut, kun sain veriarvot kohdilleen, tajusin oikeasti sen tosiasian ettei kukaan mies voi näin rumasta naisesta missään vaiheessa kiinnostua. Eihän aikaisemminkaan kukaan mies edes katsellut mua sillä tavalla tai halunnut tutustua muhun. Joten pyydän anteeksi, että jouduitte syyttä kärsimään ruman naisen katseista, kuten sanottua se oli vaan hapen puutteen aiheuttama vaiva, josta olen onneksi päässyt irti. Enää en katsele ketään miestä päinkään, koska tiedostan täysin rumuuteni. Pyydän myös anteeksi niiltä henkilöiltä, joiden kuvittelin pitävän minua ystävänään, ei kukaan ruman kans ystävä oikeasti voi olla, säälistä korkeintaan voi joskus olla tekemisissä. Kaikkia harhoja se hapen puute voikin aiheuttaa, luuloa ett kelpaa muille ihmisille ystäväksi tai ett joku voi muka ihastua munlaiseen kuvatukseen. Sori, oikeasti. Senkin tajusin ettei musta oikeastaan ollut edes töihin tai mihinkään opiskelemaan, joten pyydän anteeksi niiltä työpaikoilta ja oppilaitoksilta joihin erehdyin hapenvajeessa hakemuksianin lähettämään. Järkiini tultuani en ole ensimmäistäkään hakemusta mihinkään laittanut omatoimisesti, enkä jatkossakaan häiritse ketään turhilla hakemuksilla muuta kuin pakosta. Hävettää, kun onneton kuvittelin ett mullekin olis paikka tässä maailmassa, ei sellasta oikeasti ollut olemassakaan :D :D :D

    • eieiei

      Pyydän anteeksi kaikilta ihmisiltä ketä olen loukannut humalassa tai selvinpäin. Kenelle olen valehdellut täyttä p****a ja hakenut huomiota, hakenut syliä ja turhaa lohdutusta, jonka olen kuvitellut parantavan huonon itsetuntoni. Anteeksi että olen huono ja epäonnistunut. Ymmärrän että ansaitsen tämän ikuisen häpeän joka ei petostani ja huonouttani ikinä korvaa. Kiitos te kaikki jotka sain hetkeksi elämääni, olitte tärkeitä ja rakkaita enkä unohda teitä koskaan. Anteeksi äiti ja sukulaiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      290
      3257
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      25
      3034
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      24
      2017
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      132
      1916
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1804
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      119
      1671
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1410
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1233
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1153
    10. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      39
      1122
    Aihe