Tunnetteko häpeää ?

pyytäkää anteeksi.

Häpeä on terve tunne kun on tehnyt väärin toisille ihmisille.
Moukkamaiset tyypit eivät edes osaa katua saati pyytää anteeksi.

Raukkikset, -prkl- !!!

6

537

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painu jo

vihaan ihmisiä sen verran paljon, etten vaivaudu moiseen turhuuteen.

• anteeks suokaa

Mä voin pyytää täällä anteeksi kaikilta niiltä jotka pakosta ovat joutuneet olemaan munlaisen kuvatuksen kans tekemisissä, anteeksi että olen edes olemassa

• molkko

samoin myös.olen katkera ja ruma.menny elämältä pohja.paska eläke pilannu kaiken.eläke 35v.täysin järjetöntå.psykiatri työllistyi.ilkeä ihminen.nyt saa lopunikáäsä hävetä itteesä

• Häpeäviitta
        molkko kirjoitti:

samoin myös.olen katkera ja ruma.menny elämältä pohja.paska eläke pilannu kaiken.eläke 35v.täysin järjetöntå.psykiatri työllistyi.ilkeä ihminen.nyt saa lopunikáäsä hävetä itteesä

Jos minä en olisi ottanut elämääni omaan hallintaan, olisin psykiatrin määräämällä eläkkeellä mielenterveyssyistä.

Jätin jutut omaan arvoon ja lähdin töihin psykiatrin vastusteluista huolimatta.

Helppoa se ei ollut, koska mielenterveystoimiston tädit lähetteli mulle postia joissa vaadittiin vastaanotolle tulemista (keskustelemaan miten olen nukkunut ja olenko muistanut syödä neuroleptini)

Lopuksi oli pakko myydä koti pilkkahintaan jotta pääsi muuttamaan toiselle puolelle Suomea ja aloittamaan siellä elämän terveenä ihmisenä. Lopulta huomasin etten ollut sen hullumpi kuin muutkaan.

Hyvin on mennyt. Oppirahat maksettu siitä ettei koskaan ja missään vaiheessa saa sanoa missään, että masentaa tai elämä ei ollutkaan niin kivaa kuin lapsena kuvitteli.

• en toisten tee

Oikeasti mua hävettää se, ett joskus kuvittelin jonkun voivan pitää näinkin rumasta naisesta kuin mä olen. Melkein pitäis pyytää anteeksi niiltä tyypeiltä, joihin olin joskus nuorempana ykspuolisesti ihastunut. Mikä lie hapen puute aivoissa silloin ollut, kun sain veriarvot kohdilleen, tajusin oikeasti sen tosiasian ettei kukaan mies voi näin rumasta naisesta missään vaiheessa kiinnostua. Eihän aikaisemminkaan kukaan mies edes katsellut mua sillä tavalla tai halunnut tutustua muhun. Joten pyydän anteeksi, että jouduitte syyttä kärsimään ruman naisen katseista, kuten sanottua se oli vaan hapen puutteen aiheuttama vaiva, josta olen onneksi päässyt irti. Enää en katsele ketään miestä päinkään, koska tiedostan täysin rumuuteni. Pyydän myös anteeksi niiltä henkilöiltä, joiden kuvittelin pitävän minua ystävänään, ei kukaan ruman kans ystävä oikeasti voi olla, säälistä korkeintaan voi joskus olla tekemisissä. Kaikkia harhoja se hapen puute voikin aiheuttaa, luuloa ett kelpaa muille ihmisille ystäväksi tai ett joku voi muka ihastua munlaiseen kuvatukseen. Sori, oikeasti. Senkin tajusin ettei musta oikeastaan ollut edes töihin tai mihinkään opiskelemaan, joten pyydän anteeksi niiltä työpaikoilta ja oppilaitoksilta joihin erehdyin hapenvajeessa hakemuksianin lähettämään. Järkiini tultuani en ole ensimmäistäkään hakemusta mihinkään laittanut omatoimisesti, enkä jatkossakaan häiritse ketään turhilla hakemuksilla muuta kuin pakosta. Hävettää, kun onneton kuvittelin ett mullekin olis paikka tässä maailmassa, ei sellasta oikeasti ollut olemassakaan :D :D :D

• eieiei

Pyydän anteeksi kaikilta ihmisiltä ketä olen loukannut humalassa tai selvinpäin. Kenelle olen valehdellut täyttä p****a ja hakenut huomiota, hakenut syliä ja turhaa lohdutusta, jonka olen kuvitellut parantavan huonon itsetuntoni. Anteeksi että olen huono ja epäonnistunut. Ymmärrän että ansaitsen tämän ikuisen häpeän joka ei petostani ja huonouttani ikinä korvaa. Kiitos te kaikki jotka sain hetkeksi elämääni, olitte tärkeitä ja rakkaita enkä unohda teitä koskaan. Anteeksi äiti ja sukulaiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      74
      1216
    2. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      81
      1109
    3. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      24
      1075
    4. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      129
      955
    5. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      6
      908
    6. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      60
      844
    7. Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???

LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.
      Ähtäri
      73
      714
    8. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      132
      672
    9. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      50
      652
    10. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      80
      632
    11. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      48
      537
    12. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      90
      530
    13. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      512
    14. Minulla on ikävä Sinua kulta, rakas

Olisitpa lähelläni, tarvitsen sinua ❤️
      Ikävä
      36
      495
    15. Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen

Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t
      Suomalaiset julkkikset
      11
      480
    16. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      109
      470
    17. 43
      467
    18. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      19
      436
    19. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      38
      425
    20. On kyllä tosi surullista

jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais
      Ikävä
      68
      397
    Aihe