Häpeä on terve tunne kun on tehnyt väärin toisille ihmisille.
Moukkamaiset tyypit eivät edes osaa katua saati pyytää anteeksi.
Raukkikset, -prkl- !!!
Tunnetteko häpeää ?
6
381
Vastaukset
- painu jo
vihaan ihmisiä sen verran paljon, etten vaivaudu moiseen turhuuteen.
- anteeks suokaa
Mä voin pyytää täällä anteeksi kaikilta niiltä jotka pakosta ovat joutuneet olemaan munlaisen kuvatuksen kans tekemisissä, anteeksi että olen edes olemassa
- molkko
samoin myös.olen katkera ja ruma.menny elämältä pohja.paska eläke pilannu kaiken.eläke 35v.täysin järjetöntå.psykiatri työllistyi.ilkeä ihminen.nyt saa lopunikáäsä hävetä itteesä
- Häpeäviitta
molkko kirjoitti:
samoin myös.olen katkera ja ruma.menny elämältä pohja.paska eläke pilannu kaiken.eläke 35v.täysin järjetöntå.psykiatri työllistyi.ilkeä ihminen.nyt saa lopunikáäsä hävetä itteesä
Jos minä en olisi ottanut elämääni omaan hallintaan, olisin psykiatrin määräämällä eläkkeellä mielenterveyssyistä.
Jätin jutut omaan arvoon ja lähdin töihin psykiatrin vastusteluista huolimatta.
Helppoa se ei ollut, koska mielenterveystoimiston tädit lähetteli mulle postia joissa vaadittiin vastaanotolle tulemista (keskustelemaan miten olen nukkunut ja olenko muistanut syödä neuroleptini)
Lopuksi oli pakko myydä koti pilkkahintaan jotta pääsi muuttamaan toiselle puolelle Suomea ja aloittamaan siellä elämän terveenä ihmisenä. Lopulta huomasin etten ollut sen hullumpi kuin muutkaan.
Hyvin on mennyt. Oppirahat maksettu siitä ettei koskaan ja missään vaiheessa saa sanoa missään, että masentaa tai elämä ei ollutkaan niin kivaa kuin lapsena kuvitteli.
- en toisten tee
Oikeasti mua hävettää se, ett joskus kuvittelin jonkun voivan pitää näinkin rumasta naisesta kuin mä olen. Melkein pitäis pyytää anteeksi niiltä tyypeiltä, joihin olin joskus nuorempana ykspuolisesti ihastunut. Mikä lie hapen puute aivoissa silloin ollut, kun sain veriarvot kohdilleen, tajusin oikeasti sen tosiasian ettei kukaan mies voi näin rumasta naisesta missään vaiheessa kiinnostua. Eihän aikaisemminkaan kukaan mies edes katsellut mua sillä tavalla tai halunnut tutustua muhun. Joten pyydän anteeksi, että jouduitte syyttä kärsimään ruman naisen katseista, kuten sanottua se oli vaan hapen puutteen aiheuttama vaiva, josta olen onneksi päässyt irti. Enää en katsele ketään miestä päinkään, koska tiedostan täysin rumuuteni. Pyydän myös anteeksi niiltä henkilöiltä, joiden kuvittelin pitävän minua ystävänään, ei kukaan ruman kans ystävä oikeasti voi olla, säälistä korkeintaan voi joskus olla tekemisissä. Kaikkia harhoja se hapen puute voikin aiheuttaa, luuloa ett kelpaa muille ihmisille ystäväksi tai ett joku voi muka ihastua munlaiseen kuvatukseen. Sori, oikeasti. Senkin tajusin ettei musta oikeastaan ollut edes töihin tai mihinkään opiskelemaan, joten pyydän anteeksi niiltä työpaikoilta ja oppilaitoksilta joihin erehdyin hapenvajeessa hakemuksianin lähettämään. Järkiini tultuani en ole ensimmäistäkään hakemusta mihinkään laittanut omatoimisesti, enkä jatkossakaan häiritse ketään turhilla hakemuksilla muuta kuin pakosta. Hävettää, kun onneton kuvittelin ett mullekin olis paikka tässä maailmassa, ei sellasta oikeasti ollut olemassakaan :D :D :D
- eieiei
Pyydän anteeksi kaikilta ihmisiltä ketä olen loukannut humalassa tai selvinpäin. Kenelle olen valehdellut täyttä p****a ja hakenut huomiota, hakenut syliä ja turhaa lohdutusta, jonka olen kuvitellut parantavan huonon itsetuntoni. Anteeksi että olen huono ja epäonnistunut. Ymmärrän että ansaitsen tämän ikuisen häpeän joka ei petostani ja huonouttani ikinä korvaa. Kiitos te kaikki jotka sain hetkeksi elämääni, olitte tärkeitä ja rakkaita enkä unohda teitä koskaan. Anteeksi äiti ja sukulaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436