Jälki-istunto

JarkkoZ

-Kotona sain taas kerran kunnon huudot kun oli jälkiistunto lappu allekirjoitettavana. Olin mennyt sanomaan kaverille väärään aikaan että "Ei vittu ku tää on perseest olla tälläsen vanhan mummon tunnil " ja tuntihan siitä tuli istuttavaa. Seuraavana päivänä jälki-istunto olisi ja kysyin et onko muita tulossa sinne. Ensimmäistä kertaa jäin yksin jälki-istuntoon. Ajattelin että menisin sinne ensi viikolla mutta viimeisellä tunnilla joka oli äidinkieltä Liisa (meidän opettajamme) sanoi minulle että " Jää tähän luokkaan, jälkkä on tänään poikkeuksellisesti täällä."
Muut pääsivät viettämään viikonloppua ja minä 16-vuotias jannu jään istumaan jälkkään. Katselin n.35-vuotiaan Liisan persettä kun hän järjesteli hyllyjä. Tunsin kuinka kalu alkoi kasvaa housuissa. Hänellä oli kaunis,pyöreä peppu ja kauniit rinnat. Hän kääntyi ja pyysi minua apuun viemään turhat kirjat hyllystä varastoon. "Ei helvetti" oli ensimmäinen ajatus kun tajusin sen. Miksi juuri nyt kun kunnon stondis päällä. No, koitin peitellä stondista parhaani mukaan ja hain kirjat. "Seuraa mua varastolle niin saadaan kirjat oikeaan paikkaan" Liisa selosti. Hän avasi lukitun oven ja astuin sisälle. Hän kertoi minne laittaa kirjat ja huomasin hänen katsovan tiettyä kohtaa minussa jolloin punastuin. Silloin Liisa sanoi : Minäkös tuon aiheutin?" ja en saannut sanottua vastausta. "Eikai tässä muu auta kuin hoitaa se pois" Liisa sanoi ja lukitsi oven. Hän tuli eteeni ja avasi vyöni ja laski housuni ales. Tunsin hänen kylmät sormensa kalussani kun hän tarttui siihen ja alkoi vatkata sitä. Se tuntui aivan uskomattomalta. Hän otti kullin suuhunsa ja aloitta taidokkaan munan imemisin hän sai kokonaan 15cm pitkän kalun suuhunsa. Hänen kieli tuntui ihanalta terskaani vasten.Silloin sain sanotuksi että " Laukeen kohta", jolloin hän päästi kaluni ulos suustaan.
Hän sanoi "Kalle nyt sun vuoro hoidella mua" ja hän kävi suutelemaan mua ja vastasin siihen innokkaasti. Riisuimme toisemme ja hänen kauniit rinnat pulpahtivat esille.Hieroin hänen nännejään ja nuolin niitä. Hän käski minun nuolla hänen pilluaan joka valui kiimasta kosteana. Se oli ihanaa hän sanoi ja käski minun jatkaa. Pian sanoin " No voisinko panna sua kohta?" ja vastaus kuului nopeasti. Ja sehän oli kyllä! Hän kääntyi kontinleen ja käski minun alkaa panemaan häntä. Aloitin panemaan hänen pilluaan." Kuinka ihanalta se voikaan tuntua" mietin työnnellessän kaluani häneen. Hänellä oli kova homma olla tarpeeksi hiljaa kun jynssäsin häntä takaa päin. Ja yhtäkkiä tunsin kuinka lasti lähti liikkeelle ja samaa aikaa huomasimme että joku yritti avata ovea. Laukesin hänen sisään ja hän sai myös orkun.Sitten huomasin että oven lukko alkoi kääntymään ja kahva painui ales ja ovi alkoi aueta...

Eli tässä ois mun eka novelli (Joo on varmaan huono nopeesti tehty ja aika nopeesti etenee mut teen paremman myöhemmin) ja olis kiva saada kommentteja ja neuvoja jos joku niitä keksii.

4

3750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6999

      uh sain vittu orgasmin ja näyttö on iha mällis

    • cgyk

      Iha hyvä ekaksi novelliksi, vielä ku sitä tarinan pituutta saa lisää ja enemmän tunteiden ja ympäristön kuvailua niin hyvä tulee.

    • sexman3

      hyvä oikein HYVÄ

    • aevggty

      jatkoa.. O.O

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe