Eli noista kahdesta pitäis valita. Sen tiedän että molemmissa sama yamahan 4tahti moottori, eroina on ainakin se että yamahassa elektroninen bensan syöttö ja riejussa ihan normi kaasari. Paljonkohan tuo vaikuttaa kulutukseen? Normi kaasarilla vissiin ainakin irtoaa enemmän tehoja...
Yamaha yzf r125 vs rieju rs3 125
5
1216
Vastaukset
- Rieju RS3
Ei siinä kulutuksessa hirviä ero ole,veikkaisin,että siinä 3-5 litran paikkeilla olisi kummankin kulutus.YZF-R:ssä tietenkin alhaisempi kulutus,koska siinä on ruiskukone.
Suosittelen itse ehkä Riejua se on hienompi,kuin Yamaha,nopeampi,kuin yamaha ja sitä on helpompi virittää.Ja uutena yzf-r maksaa 100€ enemmän kuin Rieju uutena.Tosin omasta mielestäni hyvän pyörän voi saada käytettynäkin.- Rieju RS3
Siis 1000€ enemmän :D
- ...
Itse en ole riejusta paljoa viritysohjeita löytänyt
- RIIEJU
rieju rs3 on todella pirteä 4-tahdiksi.hienon näköinen myöss..
on kaverillani ollut tämä kevari ja itse myös kokeillut :D tuossa vähä yzäri kiihdytystä. Ainaki iha pirtee on
https://www.youtube.com/watch?v=tK0SULWOIhA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253760
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402732Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532290Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122261Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131749Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191540Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip531512- 971399
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621251Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951204