Ne kysyy, mitä annettavaa 19v likalla on 26v miehelle. Enemmän ku te ikinä voitte edes kuvitella...!
Eikös se ikä ollutkaan vain numeroita, vai voiko kaikki todella kaatua pelkästään siihen ikään? Nyt harmittaa. .__.
Ikäerosta
49
2684
Vastaukset
- elä nuoruus!
olet lähes lapsi et tiedä mitä edee haluat ja mies kyntää useaa vakoa muualla
unohda se mies ja elä elämää omiesi joukossa, et pärjää vanhemmalle miehelle
se mies on sulle vain illuusio, josta haluat pitää kiinni, kukan ei halua että lapsen uskosi kärsii jo noin nuorena.- myli40v
otetaas vielä yks kanta.
Jos ikäeroa on paljon... siis liki 10v tai paljon enemmän.... jopa 20
1. Kaksi epätoivoista lyö kipinää keskenään.... joku vika nuoressa ja se vanhempi on epätoivoinen.
2. yhden kuulemani lausahduksen joka sopii tähänkin... elämys ja kokemus....
3. tää on mielipide.... jos kahden ihmisen ikäero on likimain, että toinen vois sopiia toisen isäksi tai äidiksi, nii sillon jutussa on joku vika....
Itse ainakaa yli 40v ikäsenä en alkas leikkiin jonkun 80-luvulla syntynyyn kanssa.... - ruori'
myli40v kirjoitti:
otetaas vielä yks kanta.
Jos ikäeroa on paljon... siis liki 10v tai paljon enemmän.... jopa 20
1. Kaksi epätoivoista lyö kipinää keskenään.... joku vika nuoressa ja se vanhempi on epätoivoinen.
2. yhden kuulemani lausahduksen joka sopii tähänkin... elämys ja kokemus....
3. tää on mielipide.... jos kahden ihmisen ikäero on likimain, että toinen vois sopiia toisen isäksi tai äidiksi, nii sillon jutussa on joku vika....
Itse ainakaa yli 40v ikäsenä en alkas leikkiin jonkun 80-luvulla syntynyyn kanssa....entäpä jos nuorempi ei koe olevansa epätoivoinen? ja tuskinpa vanhempikaan kokee olevansa epätoivoinen, mikäli kemiat vain syystä ja toisesta pelaavat yhteen?
tarkoitatko "lyhyttä" elämystä ja kokemusta, vai ylipäänsä elämänvarrella kerääntynyttä kokemusta, kypsyyttä ja elämänviisautta?
ja millä tavoin näet suuren ikäeron vialliseksi? kun ottaa huomioon että ihmisiä on niin erilaisia ja luontoisia.
esim. samat elämänarvot, avoimuus, elämänmyönteisyys, huumori, hauskanpito, yhteiset mielenkiinnot, kemiat pelaa yhteen, fyysinen vetovoima olemassa, saavat toisiltaan sen, mitä elämältä toivovat.
niin mikä tekee tilanteesta viallisen tai epätoivoisen? esim. 25 ja 40? ihan mahdoton yhtälö(kö)?
- yli 40vm
Jos nyt 19v tyttö ja 26v "mies" odottaa elämässä vaikka pari vuotta, niin mitää ongelmaa ei ole. Jos vaikka 23 vuotias ja 30v ikänen tutustuu, niin tilanne ja asenne on aivan eri.
Mutta toisaaltaan... joku yli 5v ikäero on aivan hirvee! Se on jo liikaa!- nainen täältä
Itse olen 32v. Nainen ja mieheni on 42v. olemme olleet yhdessä muutaman vuoden ilman mitään ikään liittyviä ongelmia. Eli tulee sellainen raja jossain vaiheessa ettei ikäero enää haittaa. Mutta 19v. Ei vielä tiedä itsekään miten nuori oikeasti vielä on. 25v. Alkaa jo pikkuhiljaa tietämään kuka on oikeasti ihmisenä. Mutta ei kukaan tee ratkaisuja puolestasi ja itse sinun on virheet ja onnistumiset koettava. Joten kokeile tai älä kokeile mutta ota kaikki ilo irti siitä että olet vielä nuori. Voit laittaa kokemuksen piikkiin. Kyllä kerkeää vielä aikuista olemaan kauan, eikä kaikki ole aina niin vakavaa :-)
- valitse itse
ihan sopiva ikäero pojasta on jo kasvanut mies jolla on yleensä jo halua huolehtia perheestään.. ..ja tytöt nyt kehittyvät aikasemmin kuin pojat.Pojilla yleensä ei ole siinä iässä muuta mielessä kuin jääkiekossa menestyminen ja urheilun mukana matkustelu ympäri maailmaa.
- 768löö
Eihän 19-vuotias ole enää mikään pikkutyttö.
Voi olla ihan hyvin jo ammatissa jossa on eläkeikään asti.
Eikä se että miehellä on ikää enemmän tarkoita että naisella "nuoruus menee hukkaan" :D
Kyseessä on sinun elämäsi. Älä kysele muilta mitä sinä haluat.
Eri asia jos olisit alaikäinen.
Typeriä nämä vanhukset tällä palstalla.- palstan vanhus
Taidat itse olla vanha setä joka niin kovin haluaisi 19v. Pikkulikkaa! Kyllä alle 23 on kaikki ihan pikkukakaroita.
- Suvaitkaa ikäeroja!
palstan vanhus kirjoitti:
Taidat itse olla vanha setä joka niin kovin haluaisi 19v. Pikkulikkaa! Kyllä alle 23 on kaikki ihan pikkukakaroita.
Sano se Loomannille ja Havistolle.
""jossain kohtaa se on todella kieroa, jos vanhempi on tyyliin yli 30-vuotias ja nuorempi teini-ikäinen. Kehityseroja PITÄÄ olla jo siinä vaiheessa, ellei se yli 30-vuotias ole jälkeen jäänyt""
Väitätte siis että nykyinen kansanedustaja ja presidenttiehdokas, jota n. 2 miljoonaa suomalaista äänesti Suomen presidentiksi, voikin olla "kehityksessä jälkeen jäänyt"?
Olette siis sitä mieltä että suuri osa Suomen kansasta (naisista) olisi halunnut presidentiksi kehitysvammaisen "jälkeen jääneen" yksilön?
""Ymmärrän myös sen, miksi se nuorempi osapuoli ei sitä asiaa ymmärrä, mutta jokaisen pitäisi tajuta aikuisena, miksi se on nimenomaan enemmän vanhemman vastuunsa tajuta!""
Eli olette sitä mieltä että niin Haviston kuin Loomannin olisi tullut tajuta ettei teinipojan kanssa tulisi aloittaa parisuhdetta? Se on yksiomaan "heidän vika"? Siitäkin huolimatta että teinipoika jahtasi vanhempaa miestä, eikä toisinpäin (Teuvo: Niko suorastaan jahtasi minua! En ollut helppo pala. Ajattelin, että hän on liian nuori. Lähde: MeNaiset-lehti).
Teinipoikia ei tästä voi syyttää, koska he eivät ole ymmärtäneet "sitä". (Mitä"sitä"? Sitäkö että vanhempi osapuoli on joko "jälkeen jäänyt" koska haluaa olla nuoren kanssa vai sitä että se vanhempi on joku perversipervo kun haluaa olla nuoremman kanssa?)
Kummankin "teinipoika - keski-ikäinen mies" parisuhteet ovat kestäneet ja ainakin ulkopuolisen silmin näyttävät toimivan erittäin hyvin.
Miksei muka tälläisiä parisuhteita tulisi sallia ja suvaita muillekin kuin vain homosuhteille? Aivan yhtä sallittuja ne tulee olla normaaleille heterosuhteillekin. - *huolissaan*
anteeksi mutta pakko kommentoida. kyllä 19-vuotias on aikuisten maailmassa vielä pikkutyttö, hyvä kun baariin vielä päässyt, ei tiedä miten miehenretkut toimivat, ei ole hyväksikään vaan elää nuoruus ja olla oman ikäisen kanssa''
usein se vain niin on että se nuoruus todellakin menee hukkaan väärän miehen kanssa ja se jättää valitettavasti joka kerta jälkensä
vanhempi vie sua kuin pässiä narussa etkä mahda mitään....
onko susta kiva kun saat tietää miten montaa naista mies on jo bylsinyt, ja kuinka montaa aikoo vielä jatkossa bylsiä?ei varmaan ole............etsihän oman ikäistäsi seuraa ja kasva oman tasoisessa nuorten porukassa aikuiseksi tai katkeroidut pahasti pahimmassa tapauksessa jo täyden pelimiehen rinnalla - Ei totta
*huolissaan* kirjoitti:
anteeksi mutta pakko kommentoida. kyllä 19-vuotias on aikuisten maailmassa vielä pikkutyttö, hyvä kun baariin vielä päässyt, ei tiedä miten miehenretkut toimivat, ei ole hyväksikään vaan elää nuoruus ja olla oman ikäisen kanssa''
usein se vain niin on että se nuoruus todellakin menee hukkaan väärän miehen kanssa ja se jättää valitettavasti joka kerta jälkensä
vanhempi vie sua kuin pässiä narussa etkä mahda mitään....
onko susta kiva kun saat tietää miten montaa naista mies on jo bylsinyt, ja kuinka montaa aikoo vielä jatkossa bylsiä?ei varmaan ole............etsihän oman ikäistäsi seuraa ja kasva oman tasoisessa nuorten porukassa aikuiseksi tai katkeroidut pahasti pahimmassa tapauksessa jo täyden pelimiehen rinnallaNuoremmissa miehissä vasta on niitä pelimiehiä. Miksi pitäisi olla kiinnostunut tällaisista miehistä? Nuoret miehet ovat myös yleensä aika kypsymättömiä. Jos 19-vuotias on vähänkin kypsempi, niin ei hän voi seurustella 25-vuotiaan rällästäjän kanssa. Nykymiehet ovat aivan kakaroita ainakin 30-vuotiaaksi asti.
Miten nuoruus voi mennä hukkaan vakaassa suhteessa? Miksi nuoruus pitäisi hukata katsellen nuorten miesten känniörvellyksiä? Nuoret miehet eivät ole valmiita sitoutumaan ja moni nuori nainen haluaisi sitoutua.
- kyä näi on
Eniten tässä nyt lähinnä ihmetyttää että miten ne parikymppiset naikkoset pitää itteään niin helvetin kypsinä ja aikuisina ja jotenki liian hyvinä omanikäisilleen jätkille!?!?! "No parikybäset miehet on niin lapsellisia jne. blaa blaa" No kyllä nimittäin osaa nuoret naisetkin olla niin kersoja ku olla ja voi. Itse oon 28-v. mies ja ei voi ku nauraa noille nuorille naisenaluille jotka nostaa itsensä jotenkin ylemmäs ja on olevinaan niin erinomaisia ja jotenkin parempia. Tällaiset prinsessat lähinnä naurattaa ja ei kyllä ikinä vois kiinnostaa itteä missään mielessä. Ettisivät sitä seuraa ikätovereidensa keskuudesta.
- Loomannin malliin
""Varmaankin on upeaa vanhasta miehestä, kun hyvin nuori ja timmi poika "kuolaa perään", mutta kun elämä on muutakin kuin seksiä ja seksikkyyttä, mitä yhteistä oikeasti on vaikkapa 17 v pojalla ja 42 v miehellä? Hehän ovat aivan eri sukupolvea""
Niin no, voi olla mutta siitä huolimatta viikoittain telkkarissa esiintyy tälläinen pariskunta, kaiken kansan pällisteltävänä.
Keski-ikäinen tv-julkkismies tapasi nuorukaisensa kun tämä oli vasta teini-ikäinen (n.17v) .
Ikäeroa heillä on yli 23 vuotta, silti he ovat olleet yhdessä jo vuosikausia ja hyvin tuntuu edelleen menevän.
Jos keski-ikäisen miehen ja nuorukaisen parisuhde toimii,
niin miksei normaali heteroparin suhde toimisi ikäerosta huolimatta?
Varsinkin ottaen huomioon että Suomessa homoseksi oli seksuaalirikos vielä 70-luvulla ja mielisairaus 80-luvulla.
Homoseksi alaikäisen kanssa oli rangaistava seksuaalirikos 1999 saakka!
Sen sijaan normaali heterosuhde yli 16-vuotiaan kanssa ei ole ollut rangaistavaa. Niin että siitä vaan kokeilemaan! - tyttö(ap)
Minä todella pidän siitä miehestä valtavasti, ja tiedän kyllä mihin ryhdyn. Ja olen aivan varma että NUORUUTENI ei mene tästä hukkaan!
Vaikka olenkin vain 19, olen mielestäni henkisesti paljon vanhempi. En ravaa baareissa tai tee muutakaan mitä yleensä tämän ikäiset tekevät, minulla on opiskelun ohella vakityö josta pidän valtavasti ja nautin kahvitteluista ja elokuvailloista juhlimista enemmän. Lisäksi Ystäväni ovat minua jonkin verran vanhempia(20-25v ikäisiä).
Joten älkää yleistäkö että 19v olisi pikkukakara. Jotkut ovat, mutta eivät todellakaan kaikki! Iälleni en valitettavasti voi mitään, vaikka kuinka haluaisin. Minä elän omanlaistani nuoruutta johon ei järjetön biletys ynnä muu kuulu, ja toivoisin että minua ei ajateltaisi lapsena vain ikäni takia. :/- aikuinen mies.
Mutta se mitä sinulla ei ole on elämänkokemus. Miksi ihmeessä sinulla on kiire olla aikuinen? Ihan sama oletko 16, 19 tai 23. Mutta sen ikäinen ihminen ei kuitenkaan ole kokenut kuten vaikka 30v. Nainen. Se oli pointti. Ihan sama mitä harrastat ja mitä et. Tunnen itsekin useita kypsiä ikäisekseen olevia nuoria ihmisiä työni kautta. Mutta kuitenkin teillä on vielä kapeaja naivi näkemys elämään.
- juuri näin :)
aikuinen mies. kirjoitti:
Mutta se mitä sinulla ei ole on elämänkokemus. Miksi ihmeessä sinulla on kiire olla aikuinen? Ihan sama oletko 16, 19 tai 23. Mutta sen ikäinen ihminen ei kuitenkaan ole kokenut kuten vaikka 30v. Nainen. Se oli pointti. Ihan sama mitä harrastat ja mitä et. Tunnen itsekin useita kypsiä ikäisekseen olevia nuoria ihmisiä työni kautta. Mutta kuitenkin teillä on vielä kapeaja naivi näkemys elämään.
Ja ei tässä kukaan koeta sua loukata vaan suojella siltä että joutuisit kokemaan joitain asioita liian aikaisin, nuoruus eletään vain kerran, nauti siitä ja unohda joku pakkomielteinen rakkaus jotain kohtaan jota et saa, itse pitäisin tuon ikäistä miestä jo taitavana naistenmiehenä verrattuna ikäiseesi baarissa puklaavaan pikku neitokaiseen. OIKEESTI, kukaan ei halua sulle pahaa mutta uskoisit vanhempien naisten neuvoja ja eläisit mukavia kevytsuhteita oman ikäisten kanssa kun antautuisit jonkun pelimiehen heittosäkiksi.ME EI HALUTA ETTÄ SUA SATTUU!
- hmpppphhhh
Ei sitä elämänkokemusta ole kaikilla 30-vuotiaillakaan, varsinkaan kun ylisuojelevat vanhemmat yrittävät kaikin keinoin estää sitä kertymästä...
- tyttö(ap)
Aikuinen mies: Minulla ei ole kiire olla aikuinen, tämä on minun luonteeni. Ei sillä nyt ihan sama ole onko 19 vai 23. Jos olisin 23, kukaan ei katsoisi pahalla oloani 26v miehen kanssa. :)
Mutta on täysin totta että minulla on vähemmän elämänkokemusta kuin 30v naisella. Mutta ikäisekseni olen hyvin kypsä, en pelkästään itseni vaan myös muiden mielestä. Jokainen tuttuni on kannustanut minua miehen suhteen, ilkeimmät kommentit tulevat juuri niiltä jotka eivät minusta tiedä mitään.- aikuinen mies.
kasvaisit vielä
- eka aikuinen mies
kasvaisit vielä
Tämän kirjoitti joku toinen kuin tuon aikaisemman. :-D
- voivoi..
Minkä takia sinä edes täältä hullujen huoneelta mitään kyselet, kerta olet aivan varma ettei iälläsi ole mitään väliä ? Taitaa tuo nuoruuden epävarmuus kuitenkin sieltä jostain kummuta...
- ei vielä eläkkeellä
Eikö toi oo vähän lapsellista sanoo toista lapselliseks. Mutta tollanen todistelu ja selittely on kyllä aivan naurettavaa. On normaalia, että 19 v ja 26 v tykkää käydä ulkona juhlimassa. Ei oo mikään aikuisuuden ja kypsyyden merkki että kay mielummin kahvilla ku baarissa. Aikuisella ja eläkeläisellä on kuitenki ero. Saa toki jokainen elää niinku huvittaa mutta älä sano, että on jotenki aikuisuuden merkki jäädä himaan kattoon leffaa ku muut lähtee ulos, aikuisetki bilettää.
- ...
Itse olen jo 2v seurustellut 14v vanhemman miehen kanssa ja olin seurustelun alussa 19 (täytin 20). Ei ole ongelmia ollut,kun elämänhaaveet ja huumori ja muut natsaa meillä todella hyvin. Avoliitossakin oltu 1,5v ja kihloissa 8kk.
- *oksennus*
hyi helvetti minkä ikäinen ukkos on että tiedetään sylkee päälle kun vastaan tulee!
- ...
*oksennus* kirjoitti:
hyi helvetti minkä ikäinen ukkos on että tiedetään sylkee päälle kun vastaan tulee!
Hah :D etkö osaa laskea tuosta? Mies täyttää 36v ja itse täytän 22v. Siinähän syljet,mutta eiköhän sen ikäisiä miehiä ole paljonkin. Eikä minua käytä hyväksi,vaikka on minua yli 10v vanhempi. Serkkunikin on seurustellut jo yli 15v 13v vanhemman miehen kanssa,että kuule se on aika yleistä nykyään.
- erotkaa!
Sairasta. Kyllä 26 vuotiaan tulisi olla oman ikäisten kanssa ja jättää pikkutytöt rauhaan...
- vierailija8
19v ei ole pikkutyttö, vaan aikuinen nainen
- kyllä on
vierailija8 kirjoitti:
19v ei ole pikkutyttö, vaan aikuinen nainen
ei ole muistaakseni en ollut itse kovin kypsä tuossa iässä, mutta kyllä sen verran että pysyin panomiehistä kaukana ja aloitin tuoh touhun vähän vanhempana :)
- panomiehet=pop
kyllä on kirjoitti:
ei ole muistaakseni en ollut itse kovin kypsä tuossa iässä, mutta kyllä sen verran että pysyin panomiehistä kaukana ja aloitin tuoh touhun vähän vanhempana :)
Kuule kaikki naiset tykkää panomiehistä, älä edes yritä valehdella!
- eihän tuossa mitn
kummatkin ovat täysi-ikäisiä ja päättävät itse asioistaan
- AinaVääräNainen
Toisin sanoen osa täällä sanoo, että ap:n pitäis jättää 26 v. mies rauhaan? Alkaa etsiä "oman ikäisiä"? Ja heitä ei huvita lukee, kun tyttö sanoo ettei biletys kiinnosta, sitä vaan aletaan laukoo että "kuiteskii ravaat baareissa" jne. Sori nyt vaan kinaajat, mutta mistä vitusta te sen tiedätte?
Ja konservatiiviset kukkahattutätöset ja -setäset tulee tyrkyttää puhkikaluttuja 60-luvun neuvojaan, että kyllä kultaisessa nuoruudessa tehtiin tällein ja noin ja näin. Entäpä jos suljette kultalusikkasuunne ja annatta tämän nuoren naisen tehdä itse omat päätöksensä?
Kuka meistä on sanomaan, osaako tuo 19 v. nuori nainen elää aikuisesti? Ei meistä ole ketään arvostelemaan, onko henkisesti kypsä vai vielä raaka hetelmä.
Voin sanoa, että tunnen erään 20-vuotiaan, joka käyttäytyy kuin 15-kesäinen kun ei saa tahtoonsa läpi.
Itse olen käynyt läpi koulukiusaamisen helvetin, saakelin itsetuntotaistelut, narsistin uhrina ollut 2 kk. Kaiken tämän päälle vuoden elänyt sydänsairaus tiedossa ja se on kuule aika helvettiä, tuo tiedon kanssa elo. Ja te kukkahattu-kultalusikkaiset sanotte mulle, että mä oon vielä kakara? Olenko kakara? Vai olenko kenties kypsempi ihmisenä kuin ne samanikäiset, jotka ravaa baareissa joka viikonloppu ja pokaa tyttöjä/poikia? Mua ei kiinnosta baarireissut, siltikö olen epäkypsä?
Olen aloittajan kanssa saman ikäinen ja en näe mitään estettä tuolle. Ja jos kaikki kaatuu numeroihin, voi kysyä "oliko se tarkoitettu meneväksi näin?" Komppaan aloittajaa siinä mielessä, että ikä on vain numeroita. Jos tuo 26 v. mies haluaa olla 19 v. naisen alun kanssa, voitteko te kukkahattu-moralistit sanoa siihen mitään?
Ap; mun neuvo: ANNA PALAA!- ei taida olla näin
mutku ei se taida haluta ja mies taitaa olla jossain muualla kyntämässä vakoa
- kokemustaon2
itse olin juuri 20 vuotta täyttänyt ja mies 26 vuotias kun tavattiin .nyt yli kymmenen vuotta yhteistä elämää takana ja onnea on vieläkin vaikka muille jakaa :D Elämä ja tulevaisuus yhdessä. p.s. en pitäisi vielä 26 vuotiasta miestäkään aivan aikuisena;) Aikuisuus tulee kokemusten,ei vuosien myötä..
- (ap)
Kiva että tulee noin paljon positiivistakin palautetta! :)
ja kyllä tätä taitaa kiinnostaa, mutta emme ole sen pidemmälle menneet. Vain katseidenvaihtoa ja hymyilyä ja seuraan hakeutumista toistaiseksi, itse vaan aloin epäluuloiseksi kun jotkin tuttuni sanoivat että mulla ei olisi hänelle mitään annettavaa. Mutta todellakin annan palaa ! Tää mies on sen arvoinen(ja tunnen hänet sen verran ettei ole kyntämässä toisten vakoa). :) - numeroitavain
Ikä on vain kylmiä numeroita.Kummatkin vielä todella nuoria. Se on se tunne mikä ratkaisee,ei muu,varsinkaan muiden mielipiteet.
- tititiy
Varmaan paljonkin.Vois olla vanhemmallekin annettavana.
Ei ne numerot mitään ole. - krabazuuk
jos täysikäsiä j päisiä ootte molemmat, ikä ei ole se mitä kannattaa katsoa.
- lyllikkii
Itsekin olen 19 vuotias ''nainen''. Tällähetkellä tapailen 26 vuotiasta miestä ja aikaisemmin tapailin 28 vuotiasta miestä.
Minulle on aivan sama minkä ikäinen mies on. Omanikäiset eivät yleensä kuitenkaan minua lähesty, vaan pyörivät omissa porukoissaan. Siksi varmaankin ajaudun hiukan vanhempien ihmisten seuraan. . . . .
En tunne itseäni aikuiseksi, mutta en nyt mikään lapsikaan enään ole. Kyllä sitä välillä tuli mietittyä, että onkohan nuokaan miehet ihan täyskasvuisia kun näin paljon nuorempaa naista jallittavat. Ja mahtoiko herroilla olla pelkkä seksi mielessä.
Oli miten oli, tultiin ja tullaan hyvin juttuun keskenämme. Tämänikäisellä voi olla ihan yhtä paljon annettavaa vanhemmalle miehelle kuin vanhemmalla naisellakin. Riippuu ihmisestä.
Suurin syy miksi näin nuoren naisen ja vanhemman miehen välinen suhde ei voi toimia on se, että tämänikäinen ei vielä välttämättä ole oikein kartalla siitä, mitä elämältä haluaa.
Ei se varsinainen ikä välttämättä merkkaa mitään. Itse tämän miehen kanssa unohdan koko ikäero homman, eikä sitä tule edes aateltua. Suhde siis periaatteessa toimisi kyllä. Mutta itse olen päättänyt, että alan suhteeseen vasta sitten kun on oikeasti kunnolla nähnyt maailmaa, kokenut ja rauhoittunut. Sinäänsä harmillista, koska tapailemani mies on aivan ihana, mutta hän on vain niin erilaisessa elämäntilanteessa; perhe, punainen omakotitalo, perunamaa ja kultainen noutaja... Ei, mieluummin sallisin hänelle kypsemmän vaimokkeen. Seurustelu olisi typerää minun elämäntilanteessani.- (ap)
Itse myös pidän vanhemmista miehistä. Hänellä on myös koira, mutta onneksi ei perhettä sun muuta! Opiskelija hänkin vielä.
- **¨¨¨
No kyllähän se niin on.. Siis et ikä on vain numeroita.. Kun on olemassa biologinen ja henkinen ikä. Ja se henkinen ikä voi olla vähemmän kuin mitä biologinen.
Että turhaan murehdit moisesta..
Itsekin tässä miettinyt erästä söpöä miestä.. Vaan en tiedä hänen ikää. Aika vaikea sanoa.. Mut kiinnostaisi kyllä.. :)- **¨¨¨
En sit liity noihin muihin juttuihin tällä palstalla. Tämä on ainoa viesti minulta tälle palstalle.
No voi yhyrenkerra. Mulla ja tyttökaverilla o vaan 6 päivää ikäeroo.
- nvm76
Itse aloitin 19-vuotiaana seurustelun itseäni 10 v vanhemman miehen kanssa. Hyvin meni ja mentiin naimisiinkin. Ikä ei ollut ikinä ongelma.
- slkgöogjoesg
niin minäkin olen 20-vuotias ja mieheni 28-vuotias ja rupesin seurustelemaan hänen kanssaan, kun olin vielä 18-vuotias, mutta melkein 19-vuotiaaksi olin täyttämässä ja mieheni silloin 27-v. Eli ei se ikä mitään sano kunhan pysyttelee ylä iässä eikä alaikäisten pikkusten (pedofiilimaiseksi) seurusteluiksi mene.. :)
- isänsä ikäinen....
Tässä erästä tarinaa sivusta seuranneena täytyy vain ihmetellä mitähän yhteistä voi olla alle 3-kymppisellä naisella 5-kymppisen miehen kanssa? Voi, voi.. aika säälittävää piirittää isänsä ikäistä miestä.... no toisaalta tämä nainen ei kyllä olekaan mikään "ruudinkeksijä" ja toki jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee :)
- 21212
Kymmenen vuotta alkaa olla sellainen maksimi ikäero, että ei ala miettiä hakeeko nuorempi itselleen "turvallista" isä-/äitihahmoa.
Elämänkokemus ja ajatukset ovat vain niin eri maailmoista. Tietenkin vanhempi voi olla jäänyt jollekin nuoruuden asteelle, eikä siksi osaa olla oman ikäistensä kanssa.- Ihastunut2
Tai sitten vanhempi on vaan niin hottis, että kuka tahansa ottaisi tällaisen tapauksen. Vanhemmissa ihmisissä on sitä karismaa, joka nuorilta puuttuu täysin.
Ikä on vain numeroita.
- Rakkaus ei katso..
Suku kohahti, kun 17 tyttö alkoi seukkaamaan noin kolmikymppisen miehen kanssa. Tytön äiti vaati eroa ja isä myötäili äitiä. Kunnes nuoripari kertoi tytön vanhemmille rakkaudestaan. Silloin kaikki itki. Tästä on jo yli kymmenen vuotta ja kirkon kellot ovat soineet ja perhe on kasvanut. Taitaa olla ainoa pari meidän suvussa joka pitää yhtä loppuun saakka.
Ikä ON vain numeroita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560