Mikä on varmin keino saada vesimies takaisin?

N ilman vesimiestä

Noiden aiemmin esittämieni kyssäreiden lisäksi tätä vielä kyselen.

11

769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cjfyjfghddjkdh

Riippuu, mitä olet tehnyt.

• veskarimuija

anna tilaa ja aikaa,anna vapaus ja vaadi itsellesikin,älä pommita,kyttää.se tulee jos ei käsketä!

• Waterland

Ole vakuuttava siinä mitä teet, ja seiso sanojesi takana. Turha pullamössö, lirpulirpu ei tuo veskaria ainakaan takaisin, vaan päättäväinen ja johdonmukainen asenne .. Vaikka veskari itsessään olekkaan kovin johdonmukainen, mutta älykäs kyllä ja siksi ehken osaltaan aika riippumaton.

• herkkäleijona

Laskin vesimieheni vapauteen. Kynsin ja hampain, sainpahan omat tunteet onneksi kuriin. Nyt koittaa leijonamiehen elämässä rankka hetki kun tekisi mieli käyttää kaikkensa toisen ihastuttamiseksi, ja mitä pitäisi tehdä niin kasvaa, itsenäistyä ja aikuistua.. en tiedä osaanko? Sanokn naiselle että otan tavoitteeksi kasvaa 5 vuotta henkisesti nii alati rauhallinen hyppäsikin syliin sielu palaen.

Täytyy varmaan kirjoittaa runot varastoon ja maalaukset kätkeä vintille

• i just know

Ota häneen yhteyttä! Älä odota liian kauan.

• SamanKokenut

Vesimies on itsenäinen ja kaipaa omaa tilaa. Vapaus on avainsana. Anna vesimiehen olla omissa oloissaan ja miettiä asioita, hän kyllä ottaa yhteyttä jos on aidosti kiinnostunut.

• ijustknow

Mitä muuten olit tehnyt? Onko aika auttanut?

• juueikös

Hiero haukea pilluusi.

• vmnainen

Vesimiestä ei helposti saa takaisin. Olen vesimies. Mutta jos on tunteet jäljellä niin sitten on mahdollisuus.

• toivottavastihyvin

Mitenkähän aloittajalle kävi?

• Teuniemi

Jos vesimiestä loukataan ja päättää olla vihainen siitä ja kostaa, tekee sen. Luotettavan ihmisen saa vesimiehestä, jos itse on luotettava. Ei kannata haukkua, olla ilkeä vesimiehelle, jos todella haluaa olla ystävä. Moni ei osaa olla avoin vesimiehelle. Silloin kyllä menettää hänet. Vesimies on viisas, pärjää yksin, ei tarvitse aina tukea ja turvaa, ei hyväksyntään. On oman tien kulkija ja pärjää kyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2196
    2. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1443
    3. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      342
      1436
    4. Mitä tekisit jos näkisit täällä viestin joka on varmasti sulle

Olisit siitä 100% varma.
      Ikävä
      171
      1308
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1081
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      978
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      950
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      939
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      872
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      849
    Aihe