Minua todella ärsyttää se, että humanistit ovat katsoneet määrittellä, mikä on sivistystä ja mikä ei.
Niin surullista. Ainakin meidän työpaikalla on suurin osa humanisteista hirveän tyhmiä, täynnä itseään ja jauhavat siitä mistä eivät tiedä. Se todella rasittaa.
Naurattaa, että semmosella turhalla humanistikoulutuksella nyt ketään ylipäätään töihin otetataan...
Ei tule nyt heti mieleen alaa mihinkä teitä voisi hyödyntää. Ikuisia työttömiä olette ja yhteiskunnan taakkoja...
Miksi humanistit mollaavat teekkareita, insinöörejä ja amiksia?
Humanistit mollaavat teekkareita, insinöörejä ja amiksia!
15
720
Vastaukset
- Mielikuvitustyö?
"Ainakin meidän työpaikalla on suurin osa humanisteista hirveän tyhmiä, täynnä itseään ja jauhavat siitä mistä eivät tiedä. ---- Ei tule nyt heti mieleen alaa mihinkä teitä voisi hyödyntää. Ikuisia työttömiä olette ja yhteiskunnan taakkoja..."
Ei muuta sanottavaa kuin hahhah. - VTM MMM
Ihan oikeassa on aloittaja. Sitten niillä on vielä pokkaa valittaa palkoistaan, kun ovat itse paskatutkinnon mennyt lukemaan. Siis että muiden pitäisi maksaa siitä, että jotkut eivät tee tuottavaa työtä. Kaikki humanistit pitäisi laittaa vuodeksi kaivamaan ojia, jotta tietäisivät mitä työn teko oikein on! Onhan se tosi kivaa juoda teetä hamppupaita päällä ja leikkiä tiedostavaa ajattelijaa. Tosin fakta on se näille pseudointellektuelleille nauravat kaalimaan seipäätkin.
MINÄ OLEN KULTTUURINTUTKIJA, ANTAKAA RAHAA MINULLE!!!!!- Tjaah...
Eaim. vanhustenhoito on paitsi tuottamatonta, myös suuri taloudellinen rasite
- Tjaah...
Maailmassa on liikaa ihmisiä, eikä kaikille riitä tuottavaa työtä. Olkoot sitten vaikka humanisteja, jos eivät viitsi työkkärin rahoilla elää.
- eagea
"Ainakin meidän työpaikalla on suurin osa humanisteista hirveän tyhmiä, täynnä itseään ja jauhavat siitä mistä eivät tiedä."
Meidän hiekkalaatikolla räkänokkainssit kaivaa aina nenää.
"Miksi humanistit mollaavat teekkareita, insinöörejä ja amiksia?"
No koska te olette niin paskoja. - riuttala76
Niin no itselläni on tietyt kiinnostuksen kohteet mitä on mielenkiintoista oppia lisää ja siksi asiat myös jäävät helposti mieleen, mut en mä varsinaisesti ketään arvostele koulutuksen perusteella. Moni tietysti kuten minäkin nuorempana mielellään hankkisi koulutuksen työhön jossa hyvä palkka, mutta kyllä sitä on myös hyvä ajatella mistä pitää ja mihin ehkä jopa olisi edes kohtuullisen lahjakas. Mä en todellakaan mollaa teekkareita kun itsekin halusin diplomi-insinööriksi joko automaatiotekniikassa tai tietotekniikassa, mut tottakai yhtälailla on tärkeää hyvin monet muunkin alan osaajat ja jos palkka sattuisikin huonompi olemaan, niin miksi sellaista ihmistä mollaamaan. Mitä jos kaikki alkaisivat vaikka mollaamaan roskakuskeja niin kukahan se roskat laatikosta kaatopaikalle haisemasta veisi? Niin siis mähän mokasin koulun heti alkuun kun ekan kerran omilleni muutin ja sain olla villi ja vapaa tekemään mitä halusin. Älykkyysosamäärä testitkin ovat aika paha tapa määritellä älykkyyttä. Mäkin tossa eilen koitin Tieteen kuvalehden testiä ja muistitestissäkin yksi kohta oli et kun näytetään nopeaan tahtiin numeroita niin muistaako näkemänsä ja osaako kirjoittaa numerosarjan oikein. Höh! Kai mulla joku oma puhelinnumeroni ja vaikka Visa electronin tunnusluku muistissa pysyy kun tiedän ne tarpeellisiksi ja koko ajan ne varmaan vaan ovat tallessa aivoissa aina vain useammassa paikassa. Mut joku satunnaislukusarja on ihan eri asia kun tiedän sen tarpeettomaksi enkä ehdi sitä niin nopeasti muistiin tallettaa ja miksi mä jonkun yksinkertaisen testin pisteistä ees piittaisin. Hitto sanallinen puoli oli testissä kuin lasten leikkiä ja matematiikasta tuli huonommat pisteet vaikka lukiossa nimenomaan äidinkieli ei juuri kiinnostanut ja matematiikka, fysiikka ja kemia oli minusta hyvin mielenkiintoista ja tarpeellista.
Jotkut tarvivat puhelahjoja työstä riippuen. Itse taas lähinnä tarvitsen hyvää englanninkielen luku ja kuullun ymmärrys taitoa ei mulla niin pitkään kuin suomessa asun juurikaan ole tarvetta osata ääntää englantia erityisen hyvin.
Noh! Taas teki mieli heittää joku kommentti tänne palstalle jota juuri kukaan tuskin edes lukee, palaanpa tästä katsomaan youtubeen kesken olevaa dokumenttia "Through the Wormhole S3E2 Is There a Superior Race? HQ" - 45486484
Opiskeluaikoina oli tarkoitus hankkia haalariin sekä "en ole teekkari" että "en ole humanisti" -merkit.
Jostain syystä tosin kumpikin jäi hankkimatta, mutta... ideaksi merkkitehtailijoille, tehkää "en ole humanisti enkä teekkari" -merkki. - valt.yo1
Humanistit eivät osaa argumentoida, koska heidän tieteenala ei sitä vaadi.
- asd89
true story
- Tjaah...
Valtiotieteiljä osaa argumentoida, mutta mitään muuta ei sitten osatakaan.
- 0sd9g7
eiköhän teekkarit mollaa takaisin ihan samalla mitalla ;)
ja toisin kuin humanistit, ihan aiheesta - Nimimörkö
Voi teitä pikkulapsia! Älkääs kiukutelko ja kiusitko tosianne! Höpönassukat!
- fgggf
Se nyt on sama mitä joku humanisti puhuu
- kaikille jotain
Höpsis. Olen humanisti ja arvostan kaikkia dippainssejä. Humanistiksi pääsee, jos on ahkera ja kiltti. DI:n pitää olla oikeasti fiksu.
- sontaa netissä
"Miksi humanistit mollaavat teekkareita, insinöörejä ja amiksia?"
En ole humanisti, mutta ehkä tuollaisten paskakirjoitusten takia.
No, tuskinta olet edes mikään insinööri itsekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029