jotenkin tuntuu, et ihmisestä tekee ihmisen sen omaisuus, ulkonäkö, taustat ja isot tissit.
olin sokko treffeillä miehen kanssa, joka oli omien sanojensa mukaan yksinäinen? kertoili siinä kaffel istuessamme, kuinka puhelin ei ole soinut moneen kuukauteen, eikä ketään ole käynyt ja muuta sellaista.
hän etupäässä etsii seuraa, jonka kanssa menisi vaikka festareille, elokuviin ja sen sellaista.
oli ollut 6 vuotta täysin yksin ja myönsi, että pelottaa olla yksin, kun tuntuu, et sekoaa täysin, kun ei kukaan tässä maailmassa välitä hänestä oikeasti.
treffit menivät kummankin mielestä ihan kivasti ja päätettiin, et tavataan toisiamme vielä ja katsotaan.
kuitenkin samana iltana sain häneltä viestejä, joissa luki, esim, et sulla ei ole tarpeeksi ulkonäköä ja tissisi ovat liian pienet hänen makuunsa, ei ole taustoja, eikä muutakaan, mikä häntä sävähdyttäisi.
ok, en ole sieltä " visuaalisesti haastavammasta päästä" kuitenkaan, vaikka en mikään missikään ja vielä laittoi, ei meidän kannata enää nähdä, kun olen niin lyhytkin ihmisenä.
jaa, mitä tuohon nyt sanois?
mikä tekee ihmisestä ihmisen?
16
255
Vastaukset
- mdmon
Mies oli varmaan näitä "ansaitsen rinnalleni oman tasoiseni kumppanin", lokeroivat ihmisiä, katsovat muita pitkin nenänvarttaan ja näyttävät kaikenaikaa siltä kuin haistaisivat pahoja hajuja. Ruikuttavat jatkuvasti, hakien muilta vain väsymättömiä korvia valitusvirrelleen, itsestään eivät löydä ongelman ydintä.
- ---
Satuit juuri kuvailemaan jokaisen naisen maan päällä.
- rrrhrrehehrhreh
Olipas törkeä mies! Kyllä hienovaraisen ihmisen pitäisi pystyä sanomaan esimerkiksi, että: "Ehkä ei olla oikeat toisillemme. Kiitoksia kuitenkin kivasta illasta." Älä ota mitenkään itseesi sen moukan sanoista, mulle ainakin kelpaisi erittäin mainiosti lyhyt ja pienirintainen nainen, kunhan muuten tultaisiin juttuun.
- ---------------
Tuskin mies oli oikeasti yksinäinen. Sellainen, jolla ei ole ketään, ei yksinkertaisesti voi olettaa olevansa "riittävä" muita arvostelemaan. Eihän sellainen ihminen ole riittänyt kenellekään itsekään.
Mä en muita arvostele. On mulla toki mielipiteitä, kuka on ketäkin kauniimpi, kuka kaunis yleensä jne mutta en mä ketään ääneen arvostele. Kenelläpä ei olisi?
Who the fuck am I to judge? Olen yksin. Ei mulla ole ystäviä saati kumppania.
Ulkonäöllä on elämässä varmasti enemmän merkitystä kuin kukaan kehtaa myöntää, mutta lopulta ihmissuhteissa se on sivuseikka. Parisuhteessa tai kaveruudessa merkitsee enemmän ihan muut asiat pitkällä aikavälillä. - lottamari<3
hahah,,,joopa joo. Olit varmasti etsinyt seuraa eliittikumppani treffipalstalta. Ehkä kannattaa laskea hieman vähätasoisempaan vaikka tuonne sinkkulaivalle, siellä ei näytä olevan väliä ja kaikki kelpaa :D
- olet kaunis
No, sehän oli täys mäntti. Unohda.
- lyhyt on virsikin
tämä uros ei ollut mistään seuranhakupalstalta, vaan tuttavan tuttavan tuttu, joka haki pelkästään seuraa yksinäisyyteensä, ei välttämättä suhdetta.
olen itse iloinen pulputtaja ja ikuinen optimisti, en luokittele enkä lokeroi, uskon vielä ihmisten hyvyyteen ja uskon myös siihen, että kaikki eivät löydä itseään välttämättä koskaan.
itse olen käynyt tosi pohjalla, yhdessä rytäkässä menetin elämiseen tarvittavan suunnan, opettelin jopa oikeasti kävelemään uudestaan.
nyt elämäni on paljolti liikunta painotteista, eikä minusta huomaa kolarin jälkiä välttämättä päälle päin, koko roska on sisälläni, murtumia ja menetyksiä.
tiedän, mitä on olla yksin ja tyhjä.
arvostan, että minut on huomioitu ihmisenä ja vastattu asiallisesti :)- Invisible boy
Tuolla tavallahan naiset kohtelevat miehiä, kriteerejä löytyy, vaikka ollaan niin kovin yksinäisiä. Fyrkka, status, ulkonäkö ja ne taustat. En nyt tässä soita poskeani, ja sano, että siitäs sait nainen, mutta toivotan tervetulleeksi (yksinäisten) miesten maailmaan.
- Älä välitä
No kyllä oli tyhmä tyyppi! Siinä tuli syykin selväksi, miksi hemmo on yksinäinen!
Jos olisi fiksu ollut, olisi pitänyt sinut kaverina, jos kerran sellaisia oli täysin vailla ja tapaamisesta haki jos ei kumppania, niin mahdollisesti kaveria ja juttuunkin tulitte! Mutta tuollaisten kommenttien jälkeen ainakaan minusta ei enää sellaista saisi!
Tulee mieleen, että pitäisikö sen kavereidenkin sitten olla tarpeeksi hyvän näköisiä ja tasokkaita? Kukaan ei kelpaa sellaiseksikaan! No, pinnallinen paska, olkoon yksin sitten!
Vielä tuo, miten hän ulkonäköäsi ruotien moukkamaisesti ja epäkohteliaasti kertoi ettei ulkonäkösi "puutteiden" takia kiinnosta... Olisi sanonut vain, että parempi ettei enää nähdä ja "ollaan vaan kavereita", vaikkei kaveripohjaltakaan enää tavattaisi. Niin asiallinen ja normaalijärkinen ihminen toimii!
Tyyppi ei selvästi ollut loppupeleissä ihan täyspäinen ja kaikille lienee selvää, mistä hänen yksinäisyytensä johtuu: vastenmielinen persoona. Toisten yksinäisyydelle on totisesti syynsä!
Ties vaikka olisi ollut joku palstan vakiruikuttajamiehistä!- yhghjhjjkjkjkj
Ah niin, ja jos et ole tyypille vielä vastannut, niin vastaa sille, että "et ollut mikään unelmieni mies sinäkään, mutta minun puolestani kyllä kavereita oltaisiin voitu olla, sillä sellaisiahan sinä olit vailla ja kavereille minulla ei ole mitään ulkonäkö- ja tasokriteereitä. Mutta luokattomien kommenttiesi jälkeen olet antanut minulle niin rahvaanomaisen ja huonon kuvan itsestäsi, että enää ei kyllä kiinnosta! Minäkin olen ehdottomasti sitä mieltä, että meidän ei missään tapauksessa enää pidä tavata."
- teoria tämäkin
ettei vaan miestä alkanut pelottamaan ja keksimällä keksi syitä ettei tarvitse ottaa toiseen ihmiseen kontaktia uudestaan. Kuusi vuotta yksin on jo niin pitkä aika että siinä helposti tottuu yksinoloon ja kynnys edes kaverilliseen suhteeseen on iso.
Valitettavasti törmäsit tuollaiseen mieheen joka ei uskaltanut sanoa suoraan että ei halua tavata uudestaan ja vielläpä haukkuu kun on pois nyrkin kantomatkan päästä
Älä ota sitä itseesi todennäköisesti olet kaunis sanoivat muut mitä tahansa- vartu
Sielu tekee ihmisestä ihmisen. Sielun kauneus ei ole tästä lihakuoresta riippuvainen. Jotka eivät usko sieluun pitävät itseään ja muita eläiminä. Tällöin myös käytös voi ikävä kyllä olla eläimellistä.
- a18plus6
Melkoisen uskomatonta potaskaa kyllä tuolta mieheltä. Tuollaiseen viestiin kannattaisi minusta vastata vain lyhyesti "Mitä jos sinäkin aikuistuisit? Vai haluatko käyttäytyä lapsellisesti lopun ikääsi?"
Toisaalta, nyt ainakin tiedämme, miksi tuo mies on yksinäinen. - yh-mama
voihan hitsiläinen..no kyllä tuon kollin yksinäisyys on hyvin ymmärrettävää.näitä tapauksia riittää.myös naisissa.nyt vain hymyilet viekkaasti ja suunnistat katseesi uuteen kohteeseeen ; )
- Kypsymätön tyyppi
No kuule ihan yksinkertaisesti: sellaiset asiat, joita treffikaverisi ei omannut laisinkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684511Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004018- 523532
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul292791Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!262583Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa602492- 462364
- 391917
- 471898
- 301656