Yhteinen selkänoja.
Omat vyöt molemmille.
Jalkapeite löytyy.
Kangasosat kunnossa, paitsi kuomuun on päässyt joskus tulemaan jotain tumma pilkkua (pesty sekä piimällä, että hienopesuaineella käsin, mutta pinttymä ei irronnut). Kuomun saa helposti napattua kokonaan pois, jos sille ei ole käyttöä.
Renkaina on tubeless-pyörät (kts. ensimmäinen ja toinen kuva), jotka ovat huolettomat, kevyet ja rullaavat todella hyvin (ovat alun perin Emmaljunga Scooter-rattaiden pyörät).
Lisätietoja ja kuvia voi pyytää sähköpostiin.
NOUDA PIAN POIS!
Hinta: 50
Yhteystiedot: terhipalviainen(at)hotmail.com
O: Emmaljunga kaksostenrattaat
Kaksostenrattaat
3
287
Vastaukset
- Kaksostenrattaat
Sijainti unohtui, eli nämä tuplat ovat Riihimäellä. :)
- Kaksostenrattaat
45 euroa, KIIRE SAADA POIS!!
- Kaksostenrattaat
Kaksostenrattaat kirjoitti:
45 euroa, KIIRE SAADA POIS!!
!!!MYYTY MYYTY MYYTY MYYTY!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893554Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563054
- 612875
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642700Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 452132
- 692128