Eli kirja on lipas 7 ja koe liittyy jotenki islamiin ja juutalaisuuteen. oisko tietoo miten voisin lukee ilman kirjaa/tietoo mitä siin kokees kysytään? :O
Uskonnon koe huomenna kirja koulussa HELP!!!
14
4386
Vastaukset
- fdshfdfe
Näillä sivuilla on hyvät tiivistelmät lukion maailmanuskonnot kurssista joka on teorissa sama kuin yläasteen maailmanuskontojen tunnit.
http://personal.inet.fi/koti/rossi/ue4m.html
http://peda.net/veraja/demo/jarkko/markus/uskonto/ue4/mpr
Omasta yläasteen kokeestani muistan, että siinä oli aivan random kuvanselitystehtävä joten opettele ainakin mikä on moskeija. :D - Pidä kirjat mukana
Et kirja jäi kouluun vai ? lue sitten wikipediasta.
- islam ja kristinusko
Mullaki on se koe huomenna samasta kirjasta, mut mulla on koealueena islam ja kristinusko. Mut ei mulla mitään tietoo oo, enkä aio lukea siihen. Halusin vaan tulla kommentoimaan :D
- Valmistunut.
Chillaa, oletan että olet seiska luokalla joten yksi pahainen uskonnonnumero ei sun elämääsi kaada. Ärsytti just tollaset kakarat yläasteella jotka stressas koko ajan jokasesta kokeesta. Lukioon tai amikseen pääsy ei paljoa vaadi.
- Aivan131313
Ite olen just NYT seiskalla, ja ihan vaas jos joku lukee tätä viestiketjua kolmen vuoden jälkeen, MÄ OLEN YKSI NIISTÄ KAKAROISTA JOTKA OIKEASTI VÄLITTÄÄ OPPIMISESTAAN JA KOULUNKÄYNNISTÄ.
- ysiluokkalainen
Ehkä muiden tuomitsemisen sijasta olis kannattanu keskittyä opetukseen, sillä näyttää nuo yhdyssanat olevan vieläkin hieman hakusessa.
Aivan131313 kirjoitti:
Ite olen just NYT seiskalla, ja ihan vaas jos joku lukee tätä viestiketjua kolmen vuoden jälkeen, MÄ OLEN YKSI NIISTÄ KAKAROISTA JOTKA OIKEASTI VÄLITTÄÄ OPPIMISESTAAN JA KOULUNKÄYNNISTÄ.
Seiskan numerot eivät edes vaikuttaneet päättöarvosanaan...
Meillä ne muodostui kasin ja ysin arvosanoista.- Anonyymi
Aivan131313 kirjoitti:
Luin sen nyt
- Herpert
Ootteko kirjottanu jotain vihkoon? Lue sieltä.
- huoh-vanha
Tuskin se sillä viholla enää kaks vuotta myöhemmin mitään tekee.
- enoaakieiottaa
ah mulki jäi koe 8=))
- Uskonnonexperttihikke
LOL! Se koe oli liian helppo, minä sain siitä 9 1/2 ja kurssista 10:n, koska olin aktiivinen. Sitäpaitsi uskonto on minun mielestäni koulun helpoin aine. Minulla on myös hyvä uskonnon maikka.
- Anonyymi
Eihän se ollu helppo jos sulla meni siinä jotain väärin kk sait vaa 9,5
Ite sain 10 :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762145
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo381493Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321174Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56932- 55866
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol252855Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20812Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18745Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58733Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis204693