Eli kirja on lipas 7 ja koe liittyy jotenki islamiin ja juutalaisuuteen. oisko tietoo miten voisin lukee ilman kirjaa/tietoo mitä siin kokees kysytään? :O
Uskonnon koe huomenna kirja koulussa HELP!!!
14
4057
Vastaukset
- fdshfdfe
Näillä sivuilla on hyvät tiivistelmät lukion maailmanuskonnot kurssista joka on teorissa sama kuin yläasteen maailmanuskontojen tunnit.
http://personal.inet.fi/koti/rossi/ue4m.html
http://peda.net/veraja/demo/jarkko/markus/uskonto/ue4/mpr
Omasta yläasteen kokeestani muistan, että siinä oli aivan random kuvanselitystehtävä joten opettele ainakin mikä on moskeija. :D - Pidä kirjat mukana
Et kirja jäi kouluun vai ? lue sitten wikipediasta.
- islam ja kristinusko
Mullaki on se koe huomenna samasta kirjasta, mut mulla on koealueena islam ja kristinusko. Mut ei mulla mitään tietoo oo, enkä aio lukea siihen. Halusin vaan tulla kommentoimaan :D
- Valmistunut.
Chillaa, oletan että olet seiska luokalla joten yksi pahainen uskonnonnumero ei sun elämääsi kaada. Ärsytti just tollaset kakarat yläasteella jotka stressas koko ajan jokasesta kokeesta. Lukioon tai amikseen pääsy ei paljoa vaadi.
- Aivan131313
Ite olen just NYT seiskalla, ja ihan vaas jos joku lukee tätä viestiketjua kolmen vuoden jälkeen, MÄ OLEN YKSI NIISTÄ KAKAROISTA JOTKA OIKEASTI VÄLITTÄÄ OPPIMISESTAAN JA KOULUNKÄYNNISTÄ.
- ysiluokkalainen
Ehkä muiden tuomitsemisen sijasta olis kannattanu keskittyä opetukseen, sillä näyttää nuo yhdyssanat olevan vieläkin hieman hakusessa.
Aivan131313 kirjoitti:
Ite olen just NYT seiskalla, ja ihan vaas jos joku lukee tätä viestiketjua kolmen vuoden jälkeen, MÄ OLEN YKSI NIISTÄ KAKAROISTA JOTKA OIKEASTI VÄLITTÄÄ OPPIMISESTAAN JA KOULUNKÄYNNISTÄ.
Seiskan numerot eivät edes vaikuttaneet päättöarvosanaan...
Meillä ne muodostui kasin ja ysin arvosanoista.- Anonyymi
Aivan131313 kirjoitti:
Luin sen nyt
- Herpert
Ootteko kirjottanu jotain vihkoon? Lue sieltä.
- huoh-vanha
Tuskin se sillä viholla enää kaks vuotta myöhemmin mitään tekee.
- enoaakieiottaa
ah mulki jäi koe 8=))
- Uskonnonexperttihikke
LOL! Se koe oli liian helppo, minä sain siitä 9 1/2 ja kurssista 10:n, koska olin aktiivinen. Sitäpaitsi uskonto on minun mielestäni koulun helpoin aine. Minulla on myös hyvä uskonnon maikka.
- Anonyymi
Eihän se ollu helppo jos sulla meni siinä jotain väärin kk sait vaa 9,5
Ite sain 10 :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418777Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261749T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli291721- 1301461
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941130Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81099- 711077
- 92912
- 49795
- 75767