Hei!
Elikkä ostin käytettynä kyseisen boksin ja mukana en saanut käyttöohjeita niin on aika avuton kokeilemaan mitään itse. Boksi ilmoittaa kun yrittää tallentaa, tallennus epäonnistui. Olen palauttanut tehdasasetukset ainakin ja se ei auttanut. Mieleeni tuli että puuttuisiko joku virittimien välinen johto takaa tai jotain? kun itse muistelen topfieldissäni olleen joku lyhyt johto boksin takana valmiina paikoillaan.Mutta tuolla on vaan virtajohto ja tietenki scart ja antenninjohto.
Salora Pvr s600t digiboksi
5
1749
Vastaukset
- userguife
Kyllä ne kirjat on netissä. Itse en saanut uusien puhelimien ja boksin mukana laajaa ohjetta laisinkaan, vaan hain ne netistä valmistajan sivulta.
- tiina18
Olen yrittänyt etsiä mut yhtään toimivaa linkkiä en oo löytäny..
Kai sinä näet puuttuuko sieltä se johto.
- Jotain apuja tässä..
http://www.elisa.fi/elisa/docimages/attachment/tuki/Salora_PVR_S600TC.pdf löytyy kaapelimallin ohje, joka kelpaa varmaan kuvien osalta.
Seuraavat ohjekirjan kuvan mukaan:
Takana on neljä antenniliitintä: Seinästä antennijohto vasen yläkulma ANT IN -liittimeen (= signaali ykkösvirittimeen). Lyhyt kaapeli sen alapuolella olevasta liittimestä RF LOOP OUT oikeaan ylempään ANT IN liittimeen (= saat tällä kakkosvirittimen käyttöön). TV:lle otat sitten antennisignaalin RF LOOP OUT oikeasta alakulmasta.
Unohda ANT IN- ja ANT OUT- liittimet, sillä ne lisäävät ikivanhalle kuvaputkitv:lle tarkoitetun modulaattorin (tv:ssä ei ole scarttia käytössä).
Jos tuota lyhyttä LOOP-kaapelia ei ollut mukana, niin sen voit korvata millä tahansa kohtuullisen pituisella välikaapelilla, kunhan liittimet vaan sopii... - tiina18
juu itsekin arvelin vian tuossa olevan ja nyt toimiikin kun kävin ostamassa siihen antennijohdon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883