ystävän ystävä yritti iskeä mieheni

ihmisiin pettynyt

Nyt on ihan pakko avautua. Olimme mieheni kanssa eilen iltasella ystävä pariskunnan luona illanistujaisissa.

Olemme olleet 14 vuotta onnellisesti naimisissa ja odotan 3 lastamme. Olen aivan viimeisilläni raskaana.

Menimme illanistujaisiin yhdessä ja itse lähdin jo varhaisessa vaiheessa pois koska en yksinkertaisesti jaksanut seurustella päihtyvän juhlaporukan kanssa.

Siinä lähtöä tehdessäni eräs juhlien emännän ystävätär "Minna" tuli halaamaan minua oikein lämpimästi ja toivotteli minulle oikein hyvää loppuraskautta ja onnistunutta synnytystä. Lupasi pitää peukkuja puolestani. Muttenkin kyseinen nainen oli kovin kiinnostunut raskaudestani ja massustani.

Lähdin hyvillä mielin kotiin.

Mieheni sen sijaan saapui vasta klo 3 . Ei mitenkään ympäri kännissä mutta huomasi kyllä että olutta on tullut otettua.

Mieheni kertoi minulle tästä " minnasta" ja hänen yrityksistään iskeä mieheni.

" minna" oli kertonut miehelleni katselleensa miestä heti kun tulimme. Ehdotukset miehelleni olivat olleet suorasukaisia, kuten haluatko koskea tissejäni, mun pillu on ihan märkä, kokeile sitä ja mä voin imeä sua jos haluat. Kyseinen "minna" oli myös yrittänyt kosketella mieheni haaroväliä.

Ensin mies oli ollut imarreltu, mutta alkanut sitten tuntea olonsa varsin kiusaantuneeksi. Kyseinen "minna" oli myös ehdotellut miehelleni facebook ystävyyttä.

Mieheni kertoi minulle, että hänen oli pitänyt vääntää kyseiselle naiselle rautalangasta, ettei kiinnosta ja muistutti naista siitä, että hänellä on omakin mies .

Luotan mieheeni, mutta minua vituttaa tuollaiset kaksinaamaiset selkäänpuukottaja kusipää naiset. Kuinka joku ensin kehtaa hipeltäämahaani jossa kasvaa minun ja mieheni rakkauden hdelemä ja sitten minun lähdettyäni mennä tarjoamaan pilluansa miehelleni?

Kyseinen nainen kuuluu ystävättareni parhaimpiin ystäviin. Kuinka voin enää kohdata heidät?

94

5833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otan osaa

Ole ylpenä siitä, että miehesi ei ollut vietävissä.

Itselläni ystäväni vokotteli mieheni, ja niinhän siinä kävi että mieheni suostui oraaliseksiin ja käsin tyydyttämiseen. Yksi kerta ei vielä riittänyt vaan he olivat tavanneet uudestaan, ja sama oli toistunut. Mieheni ketoman mukaan he ei yhdyntää suorittaneet. Kuka tietää, kun kerta muuta on voitu harrastaa!

Ystäväni ei käsittänyt lainkaan, miten hän oli minua kohtaan väärin käyttäytynyt. Nyt hän on ex-ystävä. Miehen kohdalla prosessi on kesken, eli tuleeko hänestäkin exä.

Pirusti se harmittaa, kun katsoo 3-vuotiasta miehen alkua, ja miettii laittaako lusikat jakoon, ja isin pihalle.

• annikkikyllikki

Haloo! Se ei oo sen naisen vika! Mieti sit sun miestä!!! Jos se on sunkaa sitoutunu ni ei se tekis mitää tollasta.

• bxzfenhq
        annikkikyllikki kirjoitti:

Haloo! Se ei oo sen naisen vika! Mieti sit sun miestä!!! Jos se on sunkaa sitoutunu ni ei se tekis mitää tollasta.

kyllä kolmas rikkoo aina, kun ovat katkeria koskaa heilä ei ole pehrettä, on kiva rikkoa toisen hyvä perhe..

• oikeinkoseo

Voisitko itse ajatella, että suuseksi ja runkkaaminen puuttui kokonaan kotoanne ja siksi miehesi meni niin helppoon retkuun. Samalla kun katselet sitä 3 vuotiasti pojan kloppia niin mieti asia näin, että jospa äiti häippäisi tästä ja jättäisi pojat kahdestaan, Tulisi lapsestakin tasapainoismpi, kun jäisi isän hoiviin.

Lapsen ei tarvitsisi joka viikonloppu katsoa kun äiti yrittää raahata jotai jurrista retkua kotiin pantavaksi. Isät kun eivät sitä tee, vaan he juuri menevät sinne yh äidin luokse panemaan.

Eli hyvänä äitinä nosta aamulla kytkintä ja opettele pari niksiä joilla mies pysyy yhden piirakan ympärillä. Näin se elämä on helppoa kun käyttää aivoja.
        p.s. oletko punapää

• ei kai

Oliko se T--o?

• Burkha

Voi miespoloa.
        Kyllä Afganistanissa on niin paljon helpompaa, kun naiset on piilotettu säkkiin lain voimalla.

Mieshän ei voi mitään itselleen.

• 14+16
        bxzfenhq kirjoitti:

kyllä kolmas rikkoo aina, kun ovat katkeria koskaa heilä ei ole pehrettä, on kiva rikkoa toisen hyvä perhe..

Hyvä perhe ei mene rikki. Jos mies lähtee toisen naisen mukaan, oli suhteessa jotain pielessä jo ennen sitä toista naistakin!

• et ymmärrä..
        14+16 kirjoitti:

Hyvä perhe ei mene rikki. Jos mies lähtee toisen naisen mukaan, oli suhteessa jotain pielessä jo ennen sitä toista naistakin!

tuo on semmosta lässyn läsytystä, kyllä niillä hyvilläkin miehillä on heikot hetket oli suhde kuinka hyvä tahaansa. Ei niin hyvä suhdetta, että ei siinä voisi heikkona hetketä ja houkutusten edessä langeta.
        Yrität vaan itsellesi todistella, että ei mun mies, vaan ne toisten miehet joilla aina on jotain pielessä. Ymmärtämätön olet ja sinisilmäinen maailman pahuudelle.

Toki saattaa joku uskovainen olla niin vahva, että ei lankea, mutta ei sen takia oli suhteessa joksus kärnää tai ei. Vahvuus tulee muusta asiasta.

• varatu ovat kiikaris

Juu mulla kanssa kokemusta, on kurjaa kun täysin tuntemattomatkin naiset yrittää iskee perheellisiämiehiä. Vaikka on lapsetkin mukana, niin kimppuun vaan.

Onneksi ei miestä ole kiinnstanut tykyttäjät.

Nareskelee vaan kun on tyhmiä akkoja olemassa.

• Ajatteleppas

Jos ne on niitä salarakkaita;) mies raukka yrittää hermostuksissaan naureskella. Sulle menee läpi kaikki, vai?

• ihmisiin pettynyt

No mua suorastaan nyt jo vituttaa. Mitä enemmän tapausta mietin sen enempi vituttaa.

Juteltiin tuosta tapauksesta eilen miehen kanssa paljon ja minä sitten tyhmänä kysyin, että kuinka muut illanistujaisissa olleet ystävämme reagoivat tämän kyseisen naishenkilön juttuihin ja toimintaan.

Niin mieheni kertoi, että no hauskaa se heistä lähinnä taisi olla.

Ja korvaani särähti. Miten ystävistäni voi tuollainen olla hauskaa?

Onko se todella hauskaa kun raskaana oleva frendi lyllertää juhlista kotiin ja miestä yrittää samantien iskeä joku kaamea vamppi?

Että onko se hauskaa ja viihdyttävää katsella mieheni reaktioita vai sitä lankeaako viimeisillään raskaana olevan mies ansaan.

Tunsin oloni jotenkin ihan helvetin surkeaksi ja petetyksi, noin niinkuin ystävieni taholta.

Mietin sitten viime yönä, että jos asetelma olisi ollutkin toisin päin.

Joku ystäväpariskunnistamme olisi tullut paikalle ja vaimo olisi ihan viimeisillään raskaana ja lähtisi ajoissa kotiin ja joku kaamea vamppi koittaisi iskeä hänen puolisoaan, niin kyllä mä sille vampille varmaan ihan ystävällisesti sanoisin, että hei etkö huomannut tuota raskaana olevaa puolisoa joka juuri lähti, että onko tuo käytöksesi nyt ihan asiallista.

Vai luuliko tämä nainen, että mieheni on täysin puutteessa, koska minä olen näin isosti raskaana. Nyt päällimäisenä jyllää vitutus omien muka ystävien reaktioista.

Vai ylireagoinko, en tiedä...

• heh hee

No juttu miksi saattoi olla hauskaa oli siinä ettei miehesi tietenkään kuulunutkaan innostua asiasta vaan tää nainen nautti siitä että teki itsestään pellen. Eli tarkoitus olikin vikitellä leikillään miestä jota ei kuitenkaan voi saada. Eli oli pelkästään naisen omien pettymysten purkamista ns. luovalla tavalla.

• Nähty on

No jos mä katselisin sitä, että joku epätoivonen yrittäisi iskeä kaverini miestä niin huvittavaahan se olisi. Varsin huvittavaa.
        Enkä todellakaan puuttuisi tilanteeseen! Jokainen tekee omat valintansa ja miehen pitää pystyä olemaan uskollinen jos puolisoaan rakastaa ja kunnioittaa, eikä siihen tarvita ketään emännän kavereita asiasta huomauttelemaan.

• Petettynainen

Aika törkee nainen! Ja kyllä ystävien olisi tilanteeseen pitänyt puuttua, jos ei muuten niin paheksuvilla katseilla eikä vain naureskella. Miehesi hoiti asian kuitenkin itse, eli suoranaisesti ystävien puuttumista ei vaadittu. Voihan se olla että ystäväsi naureskelivat naisen tyhmyyttä, kysyisit ystäviltäsi mitä he naisesta ajattelivat ja mikseivät asiaan puuttuneet!!
      Noita naisia jotka koittavat toisten miehiä on valitettavasti paljon! Onneksi miehesi ei ole niitä Idioottimiehiä jotka lähtevät vamppien mukaan!
      Ole siis onnellinen että voit luottaa mieheesi ja selvitä asiaa ystäviesi kanssa, voit sanoa että sinusta tuntui pahalle kun he eivät tehneet muuta kuin naureskelleet!

• ei saa tykätä

Jotenki mua ihmetyttää tuo "puuttuminen", siis ulkopuolisten... eikai aikuisten ihmisten juttuihin kukaan nyt voi puuttua?! Eikö jokainen saa jutella mitä juttelee, vähän noloakin mennä nyt "puuttumaan". Eikö se nyt oo miehen ihan oma asia viheltää peli poikki, eikä ystävien. Aivan kuin se mies on jotenkin tahdoton olento ja ystävien nyt vaan pitäis puuttua tälläseen vikittelyyn :D

Muutenki ihmetyttää nää miehet, joita naiset kärkkyy.. no, oli munkin exä sellanen, aina joku niskassa...vaan eipä oo samaa ongelmaa nykyisen kanssa, huomattavan uskollista sorttia kun on, toisin kuin exä. Ei ne naiset ihan vaan muuten oo iskemässä useimmiten, ikävä kyllä. Kyllä sitä mies jonkinmoista signaalia lähettää, ehkä tietämättään sitten. Ei aina kuitenkaan näinkään, mutta varmasti useimmiten...

• Käenpoika 9

Ei näitä pidätä mikään kun on tollo niin on tollo.Me jokainen vastaamme tekemisemme ja jos jonkun pitäisi olla nolo jos tapaatte on vain tämä nainen.Kyllä näitä tolvanoita on joka ystäväpiirissä mutta kyllä ne karsiutuu kun kolahtaa lähelle.Ei kaikki meihet lankee näihin naisiin sitä ei kannata yleistää mutta jokkut haksahtaa.

• lilli2

Vihaan tollasia naisia. Sama käynyt mun ja mun miehen kohdalla. Illanistujaisissa oltu, itse selvinpäin vaikka en silloin vielä odottanut. Mies meni aikaisemmin bileisiin ja itse menin iltavuoron jälkeen töistä suoraan juhliin. Kännissä kaikki oli ja mieheni yritti tutustuttaa mua kaverinsa muijaan että meistä voisi tulla ystäviä. Tää nainen jutteli mun kanssa ja keskustelin epäonnistuneesta vauvantekohankkeesta ja siitä kun mieheni antoi pakit kun kosin ja ainoa perustelu on ettei mies tahdo sitoutumalla pilata nuoruuttaan. Illan päätteeksi lähdin kotiin ja muut lähti baariin, jälkeenpäin kotona kuulin "eikös ollut mukava muija, kutsutaan ne tänne kahville ja sä saat itelles kaverin". Viikkojen päästä tapahtuneesta kuulen että "mukava muija" oli ennen kuin minä saavuin juhliin roikkunut miehessäni ja ehdotellut kaikenlaista. Mieheni ei olisi kertonut minulle tästä ollenkaan mutta kännissä meni sitten avautumaan.. Ja se oli tietysti minun vika että suutuin asiasta...

• Pois sinisilmäisyys

Ikävä kyllä minusta tuo kuullostaa miehesi peitetarinalta. Nimimerkillä kokemusta on. Kerro sitten, olinko oikeassa.

• Ehkä hätävale

Samalta kuulosti munkin mielestä. Kannattaisi varmaan kysäistä niiltä ystäviltä, että mitä oikein tapahtui ja jatkuivatko heidänkin meiningit kolmeen saakka aamuyöstä. Jos he ovat lopettaneet juhlimisen jo huomattavasti aikaisemmin niin silloinhan juttu taitaa olla erinlainen..

Toivottavasti olen väärässä!

• Petturit tunteva

Heh saman huomasin. Mies on ovela, kun väittää omia sanomisiaan sen minnan puheiksi, ja on itse käpälöinyt sitä ystävätärtä ja on varmaan ihan oltu itse hommissakin. Kun mies kauhistuneena tajuaa mistä kohta saattaa narahtaa, päättää puolustautua hyökkäämällä ystävätärtä vastaan ja kääntää koko syyllisyys naiselle, jotta joko saisit raivokohtauksen, joka pelästyttää tämän ystävättären kauaksi tai et halua koskaan ikinä nähdäkään sitä ihmistä, mikä on vielä parempi!

Aloittajalla tavallista ovelampi petturimies, mutta petturitutka piipittää ainakin mulla. Mutta kun on yhden saanut kiinni, niin tajuaa mihin jotkut miehet vaan pystyy. Kääntämään omaksi edukseen koko jutun. Aloittaja, älä ole tyhmä!!! :))

Ketään miestä ei väkisin oteta, vaan aina on oma suostumus mukana. Jos kerran jäi sinne juhliin eikä lähtenyt sinun mukaasi kotiin kuten kunnollinen mies olisi tehnyt.

• Mieti tarkkaan.
        Petturit tunteva kirjoitti:

Heh saman huomasin. Mies on ovela, kun väittää omia sanomisiaan sen minnan puheiksi, ja on itse käpälöinyt sitä ystävätärtä ja on varmaan ihan oltu itse hommissakin. Kun mies kauhistuneena tajuaa mistä kohta saattaa narahtaa, päättää puolustautua hyökkäämällä ystävätärtä vastaan ja kääntää koko syyllisyys naiselle, jotta joko saisit raivokohtauksen, joka pelästyttää tämän ystävättären kauaksi tai et halua koskaan ikinä nähdäkään sitä ihmistä, mikä on vielä parempi!

Aloittajalla tavallista ovelampi petturimies, mutta petturitutka piipittää ainakin mulla. Mutta kun on yhden saanut kiinni, niin tajuaa mihin jotkut miehet vaan pystyy. Kääntämään omaksi edukseen koko jutun. Aloittaja, älä ole tyhmä!!! :))

Ketään miestä ei väkisin oteta, vaan aina on oma suostumus mukana. Jos kerran jäi sinne juhliin eikä lähtenyt sinun mukaasi kotiin kuten kunnollinen mies olisi tehnyt.

"Jos kerran jäi sinne juhliin eikä lähtenyt sinun mukaasi kotiin kuten kunnollinen mies olisi tehnyt."

Mekin kävimme juhlissa silloin kun olen odottanut lapsiamme.
        Eikä minun tarvinnut ikinä lähteä kotiin ilman miestäni vaikka ekana kotiin halusinkin.

Komppaan siis nikkiä "Petturit tunteva".

• Onnellinen parisuhde
        Mieti tarkkaan. kirjoitti:

"Jos kerran jäi sinne juhliin eikä lähtenyt sinun mukaasi kotiin kuten kunnollinen mies olisi tehnyt."

Mekin kävimme juhlissa silloin kun olen odottanut lapsiamme.
        Eikä minun tarvinnut ikinä lähteä kotiin ilman miestäni vaikka ekana kotiin halusinkin.

Komppaan siis nikkiä "Petturit tunteva".

Vähän ihmetyttää turvallisuuden kannalta, että kuinka viimeisillään raskaana oleva poistuu yksin juhlista. Itselleni kuopus syntyi viikkoa ennen laskettua aikaa ja esikoinen viikon myöhässä. Eli mitä tahansa saattaisi tulla eteen kun jää yksin. Kuopukseni synnytys alkoi lapsivesien alkulorinan läjähdettyä vauhdilla lattialle ja koska lapsiveden mentyä ei ole hyvä äidin liikkua paljoa (napanuora voi kietoutua vauvan kaulan ympärille), menin välittömästi sohvalle pitkäkseni ja muut soittivat ambulanssin. Ei olisi mieleenkään tullut lähteä raskauden loppuaikoina mihinkään biletyksiin, eikä ainakaan lähteä sieltä yksin. Muuten en tässä epäile miehen uskottomuutta, totuushan on, että jotkut naiset voivat olla aika häikäilemättömiä. Auttaisi kun tämä maailma jättäisi yhdistämättä viinan hauskanpitoon. Itse olen yleensä kutsunut ystäviäni kahvikupin ja tarjottavien ääreen ja hauskaa on aina ollut. Ei viinaa tarvitsisi ollenkaan, se ei ole koskaan tuonut ihmisille mitään hyvää. Kuinka paljon on koteja hajonut ja ihmisiä kuollut moisen "ilojuoman" takia.

• Minna ei-pinnaa

Jos minulle olisi tapahtunut noin, kertoisin tapauksesta myös ystävättärelleni. Hänen ystävättärensä on käyttäytynyt todella törkeästi ja mielestäni saisi luvan myös kärsiä seurauksista.

TUollaisia naisia on aina ja tulee olemaan, heidät pitää panna vain ruotuun aika ajoin ja antaa heille tieto, ettei pelkkä himokkuus riitä, pitää olla jotain mikä oikeasti kiinnostaa, jos siis meinaa miehen iskeä.

Harmillisesti on aina myös niitä toopeja, jotka käyttävät tilaisuuden hyväkseen ja nämä minnat sitten vetävät vajavaiset johtopäätöksensä viehätysvoimastaan,

• tavallinenukko

Mutta kertokaas miksi me tavis miehet ei sitten kelvata minnoille ?

Itekseen saa ravintolasta lähteä - tosin hyvillä mielin ja iloisena vaikkakin yksin.

Mikä niissä varatuissa miehissä viehättää ? Me tavalliset yksinäiset vaikkakin koulutetut miehet jäämme niin kovin yksin.

Jotkut naiset tykkää eri friikeistä, pitkätukkasista ja pitkäpartasista. Eri huumetyypeistä ja suttusista muka "tyylikkäistä" miehisät pidetään. Varatuista tykätään... mutta meistä tavallisista rehdeistä suomalaisista rikkeettömistä miehistä - me jäädään yksin.

Mutta kivaahan se on kun tykkää itsestään ja itsetunto on hyvä ja terve - mutta ei liian suuri.

• klijölhgfd

Ne keille tavis kelpaa on jo niiden toisten kanssa keitä ne minnat koittaa iskee!

• helppo elämä

Siksi, kun ei ole mitään Minnoja! On Taunoja, jotka keksivät Minnat omaksi peitetarinakseen, koska ovat petollisia! Välillä ihan hävettää edustaa naissukupuolta, niin sinisilmäisiä kaikki... "En minä mitään tehny, vaan se Minna..." Ja jos mies pettää, niin sekin on tietenki sen vikittelevän naikkosen vika, jepjep...

• Minna Peppone
        helppo elämä kirjoitti:

Siksi, kun ei ole mitään Minnoja! On Taunoja, jotka keksivät Minnat omaksi peitetarinakseen, koska ovat petollisia! Välillä ihan hävettää edustaa naissukupuolta, niin sinisilmäisiä kaikki... "En minä mitään tehny, vaan se Minna..." Ja jos mies pettää, niin sekin on tietenki sen vikittelevän naikkosen vika, jepjep...

Miehiä komeita, antautuvaisia, naisia isoja, mustasukkaisia...

• Sannnnnnni

No siksi juuri ei. On ketuttanut aivan määrättömästi tämä miesten itsemääritelty oikeus saada -vaikka sitten joltain Minnaltakin -joka on viime aikoina ilmennyt.

Siihen aikaan kun itse olin sinkku, laihdutin ja meikkasin ja luin Nietzscheä, muutenkin riivailin että miksi en ole niin kaunis ja fiksu että kelpaisin. Naiset tekevät niin: syyttävät itseään. Perinteisesti miehet myös. Mutta nyt on jokin uusi muoti notta jokaikisen miehen pitäisi saada malli tohtorinpapereilla heti, ja jos ei, niin sehän johtuu siitä että naiset ovat pahoja noitia? Eikä mitenkään siitä että itsellä olisi jotain parantamisen varaa?

Ja tosiaan sellainen pitkätukkainen friikihtävä mies kelpasi, ja nyt sitten olen naimisissa sen helvetin kiltin ja ihanan hyvän aviomiehen ja isän kanssa koska meillä synkkasi ja synkkaa edelleen =D. "Voi olen niin normaali, miksen saa kaikkia naisia jotka haluan" ei toimi.

• ihmisiin pettynyt

Kävipä sitten eilen ilmi, että myös juhlien emännän mies on joutunut tuon vampin vokottelujen kohteeksi. Minusta se on jo törkeyden huippu. Nämä kaksi naista emäntä ja tämä minna kun ovat tosissaan hyviä frendejä.

Siis kaikenlaista tämä maa päällään kantaa. Ja tällä minnalla on omakin mies kotona.Kai joidenkin vaan pitää yrittää täyttää tyhjyyttä sisällään toisten miesten peniksillä tai jotain.

Minulla ja miehelläni on aina tapana kertoa jos jotain tuollaista tapahtuu.
      Mieheni on pitkä, tumma, komea, fiksu ja ystävällinen. Sellainen vetoaa naisiin.

Kai tuollaiset vampit ajattelevat että tuossa täytyy olla sitä jotain, kun kerta on pystynyt pitkään ja onnelliseen liittoon ja tahtovat osansa onnesta. En tosiaan tiedä mitä tollasten päässä pyörii, varsinkin kun aattelee että tyypillä on oma ukko kotona.

On kuitenkin ihana todeta, että oma suhde on niin vahvalla pohjalla, ettei tuollaiset vampit vaikuta siihen mitenkään.

Minusta tuo minna on kyllä ehkä yksi maailman surullisimmasta tapauksista.
      Täytyy ihmisen tosissaan voida huonosti omassa itsessään kun pitää noin toimia.

• potutp

Informoisitko ystävällisesti Minnan miestä vaimon tavoista vaalia ystävyys- ja muita suhteita. Minusta hänellä on oikeus tietää.

• hehhee

Ei se minna ole surullisin tapaus vaan ne miehet jotka on niin säälittäviä että innostuu tollasesta.

• moimoi3

Hei, sinulla on hyvä mies, se ei ole itsestään selvyys. Kehu paljon ja ole onnellinen hyvästä suhteesta, seon harvinaista.

• Ole vahva

MIHIN SÄ TARTTET MIEHESI KANSSA NOITA YSTÄVIÄ? Mä en ainakaan ajattelisi että olet tiukkapipo vaikka ette miehesi kanssa tuon kaveriporukan pippaloihin menisikään - ainakaan jos sinne tulisi se vamppi.

Vaikka esim nä olen ikisinkku varmaan, ja kauan sitten eronnut , niin edes nuorena en alkanut mihinkään juttuihin varattujen kanssa. . kerrankin baarissa tuli iskuyritys hyvin menestyneeltä mieheltä, jonka vaimo synnyttämässä. Muistan vieläkin että olin lähinnä järkyttynyt, kauhuissani millaisia miehiä onkaan olemassa...

Menkää joskus rakkaan miehesi kanssa vaikka avioliittoleirille, vaikka teillä ihanasti meneekin, mut hakeutukaa toisten hyvien parien seuraan...

Mä ymmärrän että perheet on toisten perheiden kans tekemisissä, ja mieluummin mä oon myös eriskummallisten perheiden kanssa tekemisissä sillä ehkä mä kärsisin liikaa kun ei ole omaa onnellista avioliittoa:(

• nfkdfhosfhs

Jos itselleni kävisi näin että joku ystävistäni joutuisi tilanteeseen jossa joku yrittää iskeä hänen miestään omassa porukassa niin ystävänä puuttuisin aika nopeasti siihen ja jättäisin naureskelut. Katkoisin sen daamin sormet :) Käsittämätöntä touhua tosiaan mutta aina löytyy joku rassukka mikä kännipäissään abdeekkaa markkina-arvoaan ... ja iso hali miehellesi siitä että oli mies! Jättäkää tollanen sakki omaan arvoonsa ja minä kyllä sanoisin kyseiselle daamille jotain asiasta mutta niin että hän todella ymmärtäisi asian näin että aika noloa nolata itsensä ja säälit häntä huonosta omasta suhteestaan :) Kyllä näit narttuja riittää ja miehiä myös...serkkuni äijä yritti aikoinaan iskeä minua ja sanoin että lasken kolmeen..jollet suksi vittuun hiplaamasta otan asian serkkuni kanssa puheeksi...

• kauheita naisia on

Järkyttävää että varatut on aina ne ykköset. Onneksi mä olen niin kaunis ja ihana, että mies ei edes mieti vaihtaa uuteen eikä katsele muita. Joskus mietin että olisi varmaan hankalaa päästä eroon tästä miehestä jos olis tarvis. Ei varmaan laskisi mua minnekkään, on nytkin niin mustis, että hyvä kun lähikaupassa saa yksin käydä..

• Hyvä lissu!!

PLOP! Ja sitten heräsit yksin sängystäsi, tyhjä kossupullo vieressä!

• ärsytys huipussaan.

Täälläkin kokemusta aiheesta! Mieheni entinen naisystävä yritti vikitellä miestäni jokin aika sitten, ja sain tietää asiasta sosiaalisen median kautta. Mieheni oli jopa salaa selän takanani käynyt tapaamassa exäänsä, ja sainpa aika kovat raivarit asiasta. Mieheni pisti asialle pisteen samantien. Kaiken huippuna nainen on itse "onnellisesti" parisuhteessa ja menossa naimisiin. Onneksi mieheni

Eikä tämä ole eka kerta kun miestäni vikitellään. On niitä entisiä miehiäkin vikitelty, kun ovat minun kanssa seurustelleet. Pitävätkö muut naiset minua niin tyhmänä että en tajuaisi mitä he yrittävät. Ja miksi aina minun kohdallani näin..
      Itse en ikinä pystyisi varattua miestä vikittelemään, omatunto kolkuttaa jo ajatuksesta.

Mutta aloittajalle: Ole onnellinen, että sinulla on ihana mies joka sinua rakastaa! Tuossa tilanteessa varmaan joku olisi voinutkin langeta

• jepadepa

Surullista :/.
      Mutta sinulla on ihana mies joka on kertonut sinulle avoimesti siitä.
      Tiedän, että ystäväni on yrittänyt miestäni (on yrittänyt myös muita miehiäni, kerran siinä kunnolla onnistuen). Onneksi (ko?) en tiedä kaikkia yksityiskohtia, mutta mieheni on ihana ja mahtava ja kertoo vain ystäväni huonosta itsetunnosta, kateudesta yms. Muuten ihana ystävä, joka tekee tuollaista...

• mieti uudestaan

Totuus on luultavasti se että miehesi pokasi naisen ja heillä oli kiva hetki. Sen jälkeen miehesi (fiksuna) mietti että miten hänen pitää menetellä ettei käry kävisi edes myöhemmin. Tästä hän sai loistavan kuningas ajatuksen ja kertoi että Minna yritti iskeä, jotta myöhemmin et huomaisi tai yhdistäisi asiaa niin että he olivat jo sängyssä. Koska uskot miestäsi, niin asia on näin hoidettu ja jos myöhemmin Minna tulisi sinulle kertomaan että oli miehesi kanssa sängyssä et uskoisi sitä, koska koko ajan kuvittelet että vika on Minnan eikä miehesi..

• tosi on

Näin minäkin tämän näkisin.

• naiset

munkin sukalainen vei parikymppisenä 35v miehen jonka vaimo oli raskaana kolmatta odotti.Että sellaista.Huono isäsuhde sai hänet naimisiin ja rikkomaan toisten perheen.On nyt kahden lapsen äiti tälle samaiselle häntäheikille.Miehellä on yhteensä kuusi lasta kolmelle eri naiselle.Ikää päälle 50v.

• Nuoruuden virheet

Saako mieskin sanoa jotain?
      Tein nuorena saman virheen, josta tässä on kysymys. Tapahtui vuosia sitten. Työkaverini, nuori nainen ja minä flirttailimme työmaalla joka päivä. Se meni niin pitkälle, että hän pyysi minua kylään eräänä iltana. Ja minä seksihullu menin. Siitä alkoi. Töissäkin keksittiin paikka, jossa rakasteltiin.
      Vaimoni ei aavistanut mitään. Minulla oli kaksi pientä lasta siihen aikaan.
      Tunsin pahaa oloa. Olin lyöty mies. Tehtyä ei saanut tekemättömäksi. En uskaltanut kertoa tilannetta kotona, kun rakastin vaimoani ja lapsiani niin paljon. Seksikumppanistani en välittänyt.
      Tilanne johti siihen, että hukutin syytösmieleni pulloon. Aloin ottaa yhä enemmän. Menetin työpaikkani juomiseni tähden. Syöksykierre alaspäin. Join lopulta joka päivä. Kantapaikakseni tuli lähiömme pubi. Siellä lisää naisseikkailuja. Tätä jatkui monta vuotta. Korvaukset menivät muutamassa päivässä. Loppukuukausi oli yhtä kidutusta ja viinan pummaamista.
      Tulin pahanlaatuiseksi alkoholistiksi. Arvasitte. Avioliitto tietenkin kariutui. Sain oman pienen vuokrakämpän, josta tuli juoppojen ja kadunmiesten kokoontumispaikka. Pubeihin en enää päässyt. Olin rappioalkoholisti.
      Aloin seurustella juopponaisen kanssa. Hänellä oli kuitenkin oma asunto. Töitäkin hän teki välillä.
      Ja sitten tapahtui ihme. Naisystäväni tuli uskoon. Se oli kuin pommin isku elämään. Eikä mennyt kauaa kun menin itsekin hengellisiin tilaisuuksiin. Ja mitä tapahtuikaan. Minäkin löysin Jeesuksen. Me aloimme yhdessä käydä kokouksissa. Vaimo teki töitä vielä muutaman vuoden. Mutta nyt olemme molemmat vanhoja eläkeläisiä. En ole enää kauaa tässä maailmassa.
      Siitä kaikesta on jo monta, monta vuotta.
      Entinen vaimoni meni myös uusiin naimisiin. Hänelle tunnustin syntini. Hän antoi anteeksi. Aikuiset lapseni ovat ja tulleet uskoon.
      Jeesus muutti huonon isän pahuuden hyväksi.
      Tiedän, että pääsen taivaaseen kauheista teoistani huolimatta. Mutta kaduttaa vieläkin nuoruuden teot.
      Antakoon ihmiskunta minulle anteeksi.

• 20+14

Oho, mun mieheni on alkanut ryyppään:(

• piru mieheksi

Jos tuo on totta että miehesi kertoi sinulle mitä "minna" oli tehnyt, niin se miehesi on sadisti ja luonnevikainen. Ei kukaan normaalisti ajatteleva mies kyllä kertoisi yhtikäs mitään tuollaista viimeisillään olevalle vaimolleen, kun tietää viimeisillään olevan vaimonsa olevan kaikista haavoittuvaisin kun tällä kaikki hormoonit myllertävät kropassa.
      Tuollaisilla kertomuksilla voi olla paha vaikutus äidin ja vauvan suhteeseen ja voi jopa johtaa synnytyspsykoosiin.
      Jos kertomuksesi on totta, miettisin kahteen kertaan sterilisaatiota ja miehen pellolle heittämistä.

• Minna se pakotti....

Totta on varmaan se että, minna ja mies halaili, pussaili ja flirttaili. Pelko asian paljastumisesta akalleen, pani sepittämään tarinan " enhän minä mutta kun minna niin yritti". Sitten saa sanoa " mähän heti sulle kerroin tottuuven, mutta minna nyt vaan väittää muuta".
        Kyllä vieras kiinnostaa, kun kotona on oikutteleva norsu.... Ja ylipätäään, miehet pettää aina, osa vain ei jää kiinni.

• minna.
        Minna se pakotti.... kirjoitti:

Totta on varmaan se että, minna ja mies halaili, pussaili ja flirttaili. Pelko asian paljastumisesta akalleen, pani sepittämään tarinan " enhän minä mutta kun minna niin yritti". Sitten saa sanoa " mähän heti sulle kerroin tottuuven, mutta minna nyt vaan väittää muuta".
        Kyllä vieras kiinnostaa, kun kotona on oikutteleva norsu.... Ja ylipätäään, miehet pettää aina, osa vain ei jää kiinni.

Just ja pitihän sitä hiukan pönkittää markkina-arvoansakin, niinku että paikkaasi on kyselty ja ehkä kokeltukin, et kyl ottajia on, se minnakin oli niin kiinnostunut.

• minäkaitolenminna
        minna. kirjoitti:

Just ja pitihän sitä hiukan pönkittää markkina-arvoansakin, niinku että paikkaasi on kyselty ja ehkä kokeltukin, et kyl ottajia on, se minnakin oli niin kiinnostunut.

Mulle on käynyt niin, et sain silmilleni isosti raskaana olevan naisen, joka huusi ja sätti mulle käsittämättömiä asioita esim mun löysästä moraalista, epäonnistuneesta elämästä jne, lopetti huutonsa toteamukseen, et mä olen maailman alhaisinta pohjasakkaa...

Siinä seisoskelin syvästi häpeissäni tietämättä miksi...
        Mun kaveri vinkkas, et se oli mua iskeä yrittäneen miehen vaimo. Mies tuli firman juhlissa moneen kertaan innokkaasti iholle, vaikka selvästi sanoin ettei kiinnosta.. mitähän kotona oli vaimolle kerrottu...

• Ilmainen
    • halloooooo

Kummallista, että tässä löytyy aina niitä naisia jotka syyttävät vain "minnoja" miehiensä viejiksi....entäs ne miehet, niissäkö ei ole mitäääään vikaa, kun hyppäävät moisten vokottelijoiden sänkyyn? Se totuus on ylleensä paljon lähemänä kun naapurin lutka "minnassa".

• Ristosetti

Voi voi mitä vauvoja nämä miehet ovat: Moni menee vieraille juuri silloin kun vaimo on raskaana. Haluaa varoa tai ei kiinnosta.Vaikea aikaa. Älkää järjestäkö ongelmia parisuhteessa siihen aikaan.Miehetkin tarvitsevat hellyyttä varsinkin silloin kun ovat ns. pässinkarsinassa.
      EEi sen aina tarvitse olla naisen syy.

• Panopuu

Ehdota Minnalle italialaista kristallikruunu asentoa. Sillä tulee tiineeksi..

• elämässä sattuu ja .

Olet saanut monenlaisia vastauksia..
      En omassa viestissäni ota mihinkään kantaa, mutta kerron tositarnoita takertuvista naisista...

Olimme mieheni kanssa eräällä sairausryhmälomalla.

Ensimmäinen päivä, ensimmäinen luento. Muu porukka vielä tuntematonta..

Minä menin luennnon aikan uima-altaalle ja lähdin odottamaan luennon loppumista salin oven taakse.

Porukka tuli ulos ja miehni perään ryntäsi naien, joka ihan suoraan kaulaan kiinni ja kertomaan että olet sitten mukava mies ja tykkään sinusta....

Toinen tapaus

Olimme seurakunna tilaisuudessa. Miehieni viereen osui istumaan nainen, joka siinä tilaisuuden kestäessä alkoi puhua yksinäisyydestään, miehensä kuolemasta jne...

Kun tilaisuus loppui, niin mieheni lähti hakemaan vaattetamme, tämä naine naulakolla kaulaan riippumaan ja jotian jutteli..

Kysyin myöhemmin, vastaus oli että oli toivonut jälleennäkemistä...

Kolmas tapaus. Olimme ison porikan kanssa paikallisessa kuppilassa karaokea kuuntlemassa. Joukossa nainen, joka alkoi hyvin päällekäyvästi pitämään seuraa...Illan lopussa huutelin meihelleni pöydän toiselta puolelta, hei kultaseni lähdettäisiinkö kotiin. Hän sanoi luvanneens vierelleen istuneelle naiselle kyydin ja kertoi anaisen olevan vanha työkaveri. Kävelimme autolle ja istutin naisen takapenkille. Sieltä sitten sanoi minulle, ettei tiennyt minun olevan mieheni vaimo...Sanoin, tiesit kumminkin mieheni olevan naimisissa...

No, mieheni on aina tykännyt naisita ja olen sitä mieltä että hän antaa kyllä näille naisille signaaleja...Eikä varmastikaan niin kovin selvästi ilmoita olevansa varattu.iJa aina löytyy niitä naisia, joita kiinnostaa mies kuin mies, riippumatta siitä, onko tämä mies naimisissa vai ei...

Olen kerran keskustellut vakavasti näistä tilanteista, jota on vuosikymmenten aikana sattunut todella paljon, Ei hän ole käyttäytymistään kyennyt muuttaman vaan näitä tapuksia sattuu edelleen...Kai nauttii siitä, että tuntee olevansa haluttu...

• Ruususen uni

Minua alkoi jotenkin huvittaa tämä kirjoitus. Eli taas yritetään laittaa kissatappelua alulle.

Kuule, kyllä tässä maailmassa riittää houkutuksia. Tosin, en ole tavannut miestä, jota ilman tämän omaa suostumusta väkisin vikitellään. Voidaan ehkä yrittää, mutta ei kukaan itsestään pelleä halua tehdä, jos toinen eli tässä tapauksessa mies ei lämpene. Ketään ei voi lähestyä väkisin!!!!

Minullekin tuli mieleeni peitetarina. Olen pahoillani, mutta näin vain tuntuu. En voi ymmärtää, että miksi mies ylipäätään kertoo sinulla asian, jos sillä ei ole kuitenkaan merkitystä vaan enemmänkin tieto satuttaa sinua?

Kun aikoinaan kärytin minua vokotelleen ukkomiehen, tämä kertoi naiselleen juuri samoin asiamme eli että minä olin vikitellyt häntä. Ja emäntään se upposi.

Lopuksi vielä huvittaa nämä miehet, joita akat väkisin iskevät. Vaikea kuvitella, miten herkkuja ovat, jos eukot tavisten perään noin hinkuvat :)

• Reino1234

Ihmettelen kyllä miehesi käytöstä. Itse olisin mennyt johonkin kellariin panemaan tätä ystävärtäsi. Raskaana olevat naiset ovat aivan helvetin yököttäviä ja epähaluttavia.

• Heiheidit

Minä taas naisena olen erimieltä tuosta peitetarinasta. Näin naisen näkökulmasta katsottuna varattu- ja lapsia saanut mies on ns. varma lisääntymään, koska se on kykynsä jo osoittanut toiseen naiseen. Tämä siis näin eläimelliseltä puolen katsottuna ja naisen tikittävä biokello voi johtaa epätoivoisiin tekoihin varsinkin kun alkoholia on nautittu. Toisilla pysyy järki näissä asioissa päässä toiset taas ovat häikäilettömiä perherikkojia. Itsekkin olen alentunut tähän jälkimmäiseen. Miehen statusta nostaa myös, jos on korkeassa työasemassa ja on tunnettu sitoutunut perhe mies. Huh, ja silloin ei voi mitään jos kuvittelee että omakseen tuon saisi kaapattua ja omittua itselleen tuon onnen josta sillä hetkellä jokin toinen saa nauttia.

• En valita, mutta

Niinpä niin, ei minua ole koskaan kukaan nainen vokotellut. Olisihan se mukava yllätys.

• näin on

Ole kohtelias, juttelet mukavia, ja sopivassa vaiheessa tuo esiin, että sinulla on pätäkkää, kyllä se siitä...

• Käytä aivojasi

Hävettää kyllä koko naissukupuolen puolesta naiivius: uskotaan pettureiden uskomattomimmat tarinat ja syyllistetään vieraat naiset!

• heitä on paljon!

Tiedän tunteen, mutta vapaille naisille on perheellinen mies lottovoitto ja he tekevät kaikkensa että saavat hajoitettua perheen. Sitten nauravat kun lapset itkee ja kaipaa isää. Tuommonen mies joka on niin vietävissä ja huijattavissa, sietääkin mennä. Lapset eivät tarvi moista isää eikä mies ole lapsiaan ansainnut.

En tajuu miksi vapaet ei kelpaa? Lapsettomat naiset ei ymmärrä perheellisiä, eikä tiedä lapsista yhtään mitään, miten isättömät lapset kärsii, mutta sehän onkin naisista kivaa.

• 17+14

"Lapsettomat naiset ei ymmärrä perheellisiä,"

Kyllä ymmärtää, ja kierrän ne kaukaa.

• 9+5

Älä yleistä!!!! "Vapaille naisille on perheellinen mies lottovoitto". Miten niin?! En minä ainakaan mitään petturimiestä haluaisi. Lissuko olet?

• Pakko vain nauraa

Väkisin iskee ukon? Voi luoja! Uskooko joku oikeasti tuota?

• mies on ikuinen laps

Siis ei kukaan iske väkisin ketään, MUTTA ja tässä on se iso mutta, aina löytyy naisia jotka syystä tai toisesta haluavat nimenomaan naineen miehen seuraa. (vaitiolo taattu) Sitten ovat luku ne naiset (nuorehkot9 jotak yrittävät iskeä vanhempia, varakkaisi luulemiaan miehiä. Ja vanhat miehet ovat ainakin imarreltuja ja elämänsä keväässä. Luulevat itsestään vaikka mitä. Minun mieheni viimeinen episodi päättyi, kun hän joutui tunnustamaan kakkoselleen ettei hän olekaan varakas..Nainen ilmoitti ettei sovikaan yhteisen elämän aloittaminen.
        Tämäkin nainen oli tuttu jo vuosien takaa yhsitystoiminnasta ja tunsi minutkin. En ollut mikään este....

• outo mies sulla

Kummallinen vamppi tuo Minna, sitä ei käy kieltäminen.

Mutta se mikä mulla tässä eniten silti särähtää korvaan, on että olet viimeisilläsi raskaana ja lähdet yksin juhlista kotiin? Miksi miss jää sinne vielä riekkumaan ja juhlimaan jos vaimo ei enää jaksa? Eikö kunnollinen mies lähtisi vaimonsa seuraksi kotiin, katsoisi että tämä pääsee turvallisesti perille ja muutenkin siis arvottaisi vaimonsa juhlimista korkeammalle? Siis oikeastaan oli vaimo raskaana tai ei, kyllä minusta pariskunnat yleensä lähtevät yhdessä. Mutta erityisesti jos nainen on raskaana, kai mieskin voi sen verran sympatiseerata, että sentään malttaa lähteä aiemmin juhlista jos hänen lastaan kantava vaimo ei enää jaksa keikkua pystyssä?! Nainen joutuu aika paljosta tinkimään raskauden ja pienen vauvan vuoksi. kai mieskin voi jostain tinkiä?

• pokijuhygtfrdfghjkl

Hyvä pointti! oma mies ei toden totta jäisi juhlimaan vastaavassa tilanteessa. ja ei siis tarvitssi edes harkita sen kieltämistä, tajuaisi itsekin että tuossa tilanteessa joustetaan omista menohaluista.

• valitettavan usein

Monet lapsettomat ja yksinäiset naiset ovat erittäin kateellisia perheellisille naisille, että halavat näyttää että pystyy viemään miehen kuin miehen. Se on heille kuin harrrastus. Kyllä monet parisuhteessakin olevat naiset rikkoo toisten perheitä, ei sillä, et vain vapaat yksin hajottaa.

Semmonen mies joka lähtee naisen mukaan joka lupaa kaikkea, ja houkuttelee sanoin miehen mukaan, ei ole mies eikä mikään. Harmi että sellaisia mieheiä on jotka ei välitä edes lapsistaan. Lapset ovatkin näidennaisten se ykkös ohde että isättömäksi jää lapsia. Heitä on helppo satuttaa ja on ilo asia.

• Minihame!

Vai että sinkkunaiset kadehtivat perheellisiä!!! Miksi? Pettävistä miehistäkö kadehtivat?

Tuo on juuri se ikuinen uni, jota vaimokullat hokevat kuin mantraa. Katsokaa peiliin! Onko teidän perhekulissi oikeasti sitä, mitä kannattaa kadehtia.

Esim. Ikea on kesän pikkuasusteissa hauska paikka "kadehtia" näitä perheellisiä. Valtaviksi norsuiksi turvonneita vaimoja, jotka papin aamenen jälkeen ovat unohtaneet miehensä aivan täysin sisustaessaan innolla kotia ja lukiessa naistenlehtiä. Miehet unohdettuina sitten etsivät ihmistä, joka kuuntelee heitä ja eksyvät vieraisiin. Vaikka toki tämä ei ole puolustus petokselle!!!! Äijiä vedetään kuin pässiä narusta ympäri Ikeaa ja ostatetaan sitä ja tätä ja määräillään muutenkin. Miehet katsovat meitä vapaita naisia "sillä silmällä", koska vaimot ovat niin ekstaasissa olohuoneen kirjahyllyistä, etteivät huomaa. Me vapaa naiset huomaamme kyllä!

Saatte ainakin minun puolestani pitää suuret asuntolainanne, tila-autonne ja petturimiehenne. Ei teitä kukaan oikeasti kadehdi; oikea sana on mielummin sääli. Ja juuri tuon illuusionne vuoksi moni vaimo antaa petturimiehelle kerta toisensa jälkeen anteeksi.

• höh ja pöh

Ihan roskaa. Pitkään sinkkuna olleena naisena voin sanoa, että en ole koskaan tavannut ketän sinkkunaista, joka olisi edes kaukaisesti kiinnostunut naimisissa olevasta miehestä. Sinkkunaiset haluavat oman miehen, eli etsivät sitoutumishaluisia sinkkumiehiä, eivätkä hukata aikaa missään kakkosena.

Jos vaimot yleisestikin ajattelevat noin, niin heidän itsepetoksensa määrä on kyllä ääretön...

Sen sijaan olen kohdannut monta naimisissa olevaa miestä, jotka yrittävät iskeä sinkkunaisia. Ap:n mieskin kuuluu selvästi tuohon kategoriaan.

• 1111111111
        Minihame! kirjoitti:

Vai että sinkkunaiset kadehtivat perheellisiä!!! Miksi? Pettävistä miehistäkö kadehtivat?

Tuo on juuri se ikuinen uni, jota vaimokullat hokevat kuin mantraa. Katsokaa peiliin! Onko teidän perhekulissi oikeasti sitä, mitä kannattaa kadehtia.

Esim. Ikea on kesän pikkuasusteissa hauska paikka "kadehtia" näitä perheellisiä. Valtaviksi norsuiksi turvonneita vaimoja, jotka papin aamenen jälkeen ovat unohtaneet miehensä aivan täysin sisustaessaan innolla kotia ja lukiessa naistenlehtiä. Miehet unohdettuina sitten etsivät ihmistä, joka kuuntelee heitä ja eksyvät vieraisiin. Vaikka toki tämä ei ole puolustus petokselle!!!! Äijiä vedetään kuin pässiä narusta ympäri Ikeaa ja ostatetaan sitä ja tätä ja määräillään muutenkin. Miehet katsovat meitä vapaita naisia "sillä silmällä", koska vaimot ovat niin ekstaasissa olohuoneen kirjahyllyistä, etteivät huomaa. Me vapaa naiset huomaamme kyllä!

Saatte ainakin minun puolestani pitää suuret asuntolainanne, tila-autonne ja petturimiehenne. Ei teitä kukaan oikeasti kadehdi; oikea sana on mielummin sääli. Ja juuri tuon illuusionne vuoksi moni vaimo antaa petturimiehelle kerta toisensa jälkeen anteeksi.

Minihame, olet osunut suoraan asiana ytimeen! Sinkkunaisena voi vain sääliä noita perhehelvettejä.

• 7+12
        Minihame! kirjoitti:

Niinpä!! Nämä samat norsunkokoiset vaimokullat tuolla toisella palstalla päivittelevät niitä vastuuttomia jotka jättävät 3 vuotiaan mummolaan viikonlopuksi, että voivat viettää laatuaikaa miehensä kanssa. Kun eihän nyt herrasjestas 3 vuotiasta voi vielä jättää mummolaan, kyllä sen pitää olla äitin kainalossa nukkumassa perhepedissä.

• siren 1

Se nyt on vaan niin että sellainen mies joka on vieteltävissä on normaali mies. Luonto on kuityenkin järjestänyt että mies siittää aina kun on tilaisuus. Tilanne jossa oma vaimo on viimeisillään raskaana on oivallinen mahdollisuus vietellä mies kun vaimo ei jaksa rakastella eikä ole kiihottavan näköinen ja itsellä on pallit täynnä. Jos siihen sitten ilmestyy jokin kiihottavan näköinen ovulaatiossa oleva nainen niin mies on todella helppo iskeä.

• Minnat on Jees

Noi Minnat on just parhaita. Ne pitää mielen virkeänä ja elämän mielenkiintoisena. Ja seksi on tod hyvää, toisinkuin kotona.

• pullava1

Pistää vihaks tuollaset "minnat" .... Huoh... Ja miks ihmisten on niin helppo pettää kumppaninsa, oli lapsia tai ei...

• puolustan minnaa

Vapaat naiset saa vikitellä ihan ketä tahansa. Mua enemmän vihastuttaa ap:n aviomiehen tapaiset miehet, jotka on heikkoja houkutuksille. Miksi mies laittoi raskaana olevan naisensa yksin kotiin ja jäi itse bilettämään? Kerro se mulle. Mun mielestä hänellä oli taka-ajatuksia minnaa kohtaan ja sitten hätäpäissään heitti vaimolle selityksen, että se yritti iskeä mua. Ennenkuin kukaan muu ehti vaimolle kertoa tapahtuneesta.

Miksi hän edes kertoi siitä vaimolleen, jos se ei mitään merkinnyt hänelle? En näe syyksi muuta kuin että pesi oman paitansa puhtaaksi tai halusi loukata vaimoaan.

• vanhanaikainen2
        puolustan minnaa kirjoitti:

Vapaat naiset saa vikitellä ihan ketä tahansa. Mua enemmän vihastuttaa ap:n aviomiehen tapaiset miehet, jotka on heikkoja houkutuksille. Miksi mies laittoi raskaana olevan naisensa yksin kotiin ja jäi itse bilettämään? Kerro se mulle. Mun mielestä hänellä oli taka-ajatuksia minnaa kohtaan ja sitten hätäpäissään heitti vaimolle selityksen, että se yritti iskeä mua. Ennenkuin kukaan muu ehti vaimolle kertoa tapahtuneesta.

Miksi hän edes kertoi siitä vaimolleen, jos se ei mitään merkinnyt hänelle? En näe syyksi muuta kuin että pesi oman paitansa puhtaaksi tai halusi loukata vaimoaan.

Siis, haloo....

Oletkohan samaa mieltä, jos sinun miestäsi Minna vikittlee......

Eihän, herrajumala saa mennä toisen liittoa sotkemaan....

Se on täysin moraalitonta.............

• Totta tuo

Joo, tuo on erittäin tyypillistä varatulle pettäjälle: käännetään tarina aivan päinvastaiseksi, ja saadaan sitten vaimokin mukaan "vihaamaan" sitä täysin sivullista ihmistä. Mutta uskokoot vaimot, mitä haluavat :D

• %%%

Aloittaja voi myöhemmin tuntea itsensä tosi tyhmäksi, jos nyt antaa asian vain olla uskoen sokeasti miehen kertomusta. Uskon visusti vaimojen alitajuisesti tietävän, että mies on pettänyt, mutta on vain niin kova paikka tajuta se, että he mukamas sitten uskovat näitä petturimiehiään. Kun seuraavn kerran joku minna sitten taas iskee miestäsi, aloittaja tuntee itsensä todennäköisesti suureksi idiootiksi. Kannattaa mietiä tätäkin puolta asiasta. Jaksatko enää silloin yrittää unohtaa pettämistä?

• passo1

ei ketään saa haukkua vampiksi jos on erillainen kuin muut

• Just sama kenen kans

Olisiko parempi lespona,kun papitkin päästävät joomasta tunnostaan.Pappi on ammattilainen mihin naiset uskovat kuten renttuihinkin sun muihin rihkamankeräilijöihin.Valheisiin naiset uskovat myös kovin,tuntevat maailmansa avartuvan kuten pankkitilinsa pohjankin.Sinäkin olet saannut sellaisenkin pallinaama miehen jonka tarvitsetkin.

• Kannattaa aloittaa

seurustelu sellaisen miehen tai naisen kanssa jolla kemiat pelaa yhteen. Vain toimiiko se niin esitapaamisen aikana sänkyyn sitten pappilaa,ero ja uutta etsimään.

• yessko

Minä ainakin nostaisin asian esille ystäväpiirissäni ja ainakin kysyisin tältä juhlien järjestäjältä, että onko minna tarjonnut itseään hänenkin miehelleen ? Kaikkiahan tuo yrittää ja jättääkö asiaa sikseen kun on saanut pakit. Mitähän tulee tapahtumaan jatkossa?

Ottaisin myös tämän minnan mieheen yhteyttä ja käskisin ukon pitämään eukkoaan silmällä kun tavara on noin hövelissä ja taudit liikkeessä.

Nyt ei kannata olla liian fiksu vaan ladata täydeltä laidalta.

• mies vastuuseen

Varattu mies on itse syyllinen, olen kokenut samaa ja tiedän. Ainahan mies syyttää, et muka vikitelty, silti tekee saman uudestaan kun vaimo rauhottuu.

• zetor99

Rakkaus vain on ikuista, mutta vaihtaa kohdetta. Kummallinen aloitus.

• kannattiko?

Tottakai mies ottaa toisen kun vaimo on raskaana eli rumana ja jos monta lastakin niin aika veltto ja väljä sun täytyy olla.

• hahhah!

Pienimunasen miehen vastaus sulla..;-)

• puumanainen4

Siinä taasen yksi munamies, joka ei tiedä mitä sillä tekisi kun tosinaisen kohtaa!

• se on ruma.

Toi aloittaja on VARMASTI ruma akka, aina tiineenä ja aina marisee joka asiasta.
        Rasittava tapaus!

• ernesti4

tuollein nyt vain käy jos on läski nalkuttava huora. minkäs teet. miehesi ansaitsisi paljon parempaa. yritä parantaa tapasi.

• puumanainen4

Juttuhan on niin, että yrittäjiä aina riittää. Typerintä tässä on se, että miehesi ei hoitanut tyylikkäästi kohtaamaansa juttua.
      Miksei hän sanonut heti kättelyssä ettei kiinnosta ja lähtenyt kotio. Vielä parempi olisi ollut jos hän olisi poistunut kanssasi kotiin, eikä jäänyt viihteelle itse.
      Ja toisekseen: mitä hän voitti tällä, että kertoi jutun sinulle - tiesi varmasti, että pahoitat mielesi. Olisiko kuitenkin ollut jotenkin huono omatunto ja tällä haettiin ns. synninpäästö?!

• haistattaja

Haista v i t t u !

• kamalaa!

Toinen nainen vietteli kolmannen mieheni!

• Sylttytehdas

Kaikista p-maisinta on just tommonen vehtaus, kun vaimo vimeisillään. On hyvin epätodennäköistä, että mies saisi kenkää tuossa tilanteessa, vaikka oliskin pettänyt. Ei perhettä halua hajottaa ennen kuin vauva on edes syntynyt. Iljettävää touhua. Ja toisekseen, on hyvin luultavaa että jotain on ollut. Miehen syyllisyydentunto pakottaa puhumaan asiasta, vaikka parasta olis ollut vaieta siitä iäksi. Jos on niin tyhmä, että pettää muiden tietäen, en tiedä onko muutenkaan kelpaava perheenisäksi.

• laveli

Mielestäni Aloittaja on itsenäinen nainen,eikä tarvinnut kotiin saattajaa,vaan mies sai jäädä kyläilemään.Niin toimin minäkin,oltiin itsenäisiä molemmat,mutta rakastettiin syvästi toisiamme,Kaikenlaisia minnojakin on ollut pitkän elämän varrella,mutta myös matteja.Näitä tyyppejä kyllä riittää.Kyllä se porukan nauru teillä siellä kekkereissä usein on vain naurua,joka on pilkkaavaakin,halu katsoa,kuinka tyhmä se minna oikein on ja jne.myös miten mies selvittelee itsensä ulos tilanteesta,joka kuuluukin miehelle.Mies on ollut varmasti häkellltyneessä tilassa hetkenaikaa. Minulla on joskus mennyt jauhot suuhun jonkin "matin"kohdalla ennenkuin olen luikerrelllut tilanteesta tai vetänyt päin näköä.Ei kaikkiin tyyppeihin tehoa tavallinen puhe,esim.LOPETA.Olenkin sanonut=Siirräppä se PERSEESI siitä helvettiin.Ja halveksiva katse perään.Konstit on monet.

• Anonyymi

Joo noita mahtuu tusinaan kolmetoista. Minulla samantyyppinen kokemus. Nainen on tehnyt kaikenlaista ikävää. Vainonta ja stelkkeraaminen on rikos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      27
      4995
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      3038
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      14
      1259
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      48
      1129
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      23
      1074
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      138
      914
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      42
      881
    8. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      113
      826
    9. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      804
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      142