......

bloodbath86

olen ollu koulukiusattu jo 5 luokasta asti.. nyt olen ammattikoulun viimisellä luokalla ja sama paska vaan jatkuu.. ya:lla kukaan opettaja ei välittäny eikä tehny asialle mitään. eikä vieläkään.. olen ollu pahasti masentunu kiusaamisen takia ja olen viillelly itteäni koska se helpotti sitä sisäistä tuskaa. olen aina ollut yksin.. parhaan ystävänkin kanssa meni välit ysillä.. sen jälkeen mulla ei ole ollu yhtään ystävää koskaan. nyt olen löytäny ihanan tyttöystävän jonka avulla jaksan tätä helvettiä.. nyt vaan pelkään että tää kiusaaminen jatkuu vielä työpaikallakin ja musta tulee työ kiusattu.. maailma on paska paikka!

4

346

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henna-Elisa

Aika lapsellista kiusata, ja vieläpä yläasteen jälkeenkin! Kai pitäisi heidänkin jo ruveta aikuistumaan. Sinä sentään tiedät miltä kiusatusta tuntuu, ja osaat myös jälkeen päin auttaa muita siinä tilassa olevia. Itsekin olen ollut koulukiusattu, ja minulle tuli paniikkihäiriöitä yms...)
      Mielessä oli silloin myös itsemurha, mutta nyt olen iloinen etten sitä tehnyt. Elämä hymyilee, ja tulee varmasti vielä sinullekin hymyilemään. Kyllä se siitä.
      On todella mukavaa kun sinulla on "edes" se tyttöystävä. Se varmasti antaa iloa elämääsi nyt, ja vielä tulevaisuudessakin.

Jos saisin vielä kysyä, niin minkä takia sinua kiusataan?

Siunausta elämääsi.

• bloodbath86

ku en mä tiedä miksi mua kiustaan.. kai siksi ku olen vähän erilainen. nyt tässä koulussa missä olen niin mua kiusataan varmaan sen takia ku en ryyppää enkä puhu pillusta ja ku kuuntelen heviä.. muut kuuntelee iskelmää ja ryyppää koko ajan eikä ne osaa muusta puhua ku pillusta. ja ku mä olen yleensä vähänkin vieraammassa porukassa hiljaa koska olen todella ujo niin ehkä myös siksi..

• Riksa
        bloodbath86 kirjoitti:

ku en mä tiedä miksi mua kiustaan.. kai siksi ku olen vähän erilainen. nyt tässä koulussa missä olen niin mua kiusataan varmaan sen takia ku en ryyppää enkä puhu pillusta ja ku kuuntelen heviä.. muut kuuntelee iskelmää ja ryyppää koko ajan eikä ne osaa muusta puhua ku pillusta. ja ku mä olen yleensä vähänkin vieraammassa porukassa hiljaa koska olen todella ujo niin ehkä myös siksi..

Minä kuuntelen myös heviä ja oon ainut "hevari" luokalla.Siksi mulle on vittuiltu ala-asteelta saakka kun en kuuntele Rappii tai hiphoppii.Nyt oon ysillä ja sama paska jatkuu...

Mutta koita jaksaa.Ei ne voi kovin kauaa enää jatkaa.Kyllä nekin joskus viisastuu.

• silver
        Riksa kirjoitti:

Minä kuuntelen myös heviä ja oon ainut "hevari" luokalla.Siksi mulle on vittuiltu ala-asteelta saakka kun en kuuntele Rappii tai hiphoppii.Nyt oon ysillä ja sama paska jatkuu...

Mutta koita jaksaa.Ei ne voi kovin kauaa enää jatkaa.Kyllä nekin joskus viisastuu.

Hevarit kunniiaaaa , vedä yhtä jätkää turpaa nii paljo ku pystyt nii ei varmasti tuu ketää enää aukooo , ja ota mielummin joku semmonen mist tykätää vähiten niistä kiusaajista , ja jos ne rupee jotai uhkuksii lähettelee , nii tuu pesarinkanssa kouluuu , sillee mää tein :) ei vittuillu enää ketäää (olin kasilla) ... ja ollu hevari 4jännestä lähtien ja kiusattu siihen kasiin saakka , mut eipäs enää , nykyään oon täällä amiksen kolmannella ja on PALJON kavereita , et kyl se siitä ja oikeesti , ette tajuu kui paljo se auttaa ku sanot takas niille , jos joku sanoo sua homoks , nii sano takas vaa et oi vitun apari pidä ny vittu se pääs kii , ja jos o fyysistä väkivaltaa nii yksinkertasesti pelottelet niitä eli vedät joltai nokan vituiks vaik välitunnilla nii ei ne uskalla nii hirveesti tulla enää mitää aukoooooo , meinaa teet ittestäs vähä mysteerisemmän =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2242
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      218
      2119
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1428
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      16
      1183
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1051
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      84
      930
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe