Minkälainen paikka se oli?
Olen kuullut siitä huhuja seitkyt luvun puolivälin jälkeisestä ajasta.
Mikä oli meininki?
Por.Pr 3. kompania 1970- luvulla
2
426
Vastaukset 2
- 11kk ja kh:t päälle
Konnakoohon sijoitettiin muista yksiköistä ne jääkärit joita ei muualle voitu sijoittaa. Siis ne joita ei ollut komennettu kaartin kunniakomppaniaan, raukkiin tms. Monenlaista lusmua sieltä löytyi. Siihen aikaan ei lähdetty kesken kotiin vaan oltiin 240 tai 330.
Ihan tarkkoja muistikuvia ei konnakoosta enää ole sillä palvelustani Porin Prikaatissa on jo 35 vuotta. Muistan kuitenkin että majoituimme 3. komppanian tiloissa muutaman viikon raukista tultuamme vaikka olimme 4. komppanian miehiä. - kouluttaja
Konnakolmosessa oli linnakundit ym.
PstK sta joutui/pääsi sinne usein kouluttajaksi esim leireille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
- 68985
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su385981Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177924- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598