oon kasiluokkalainen tyttö ja asun pikku käpylässä... no sitten asiaan...porukat ei anna mun olla missään yheksästä kauempaa, ja jos tuun sillo ni alkaa jo se sama jankutus: "missäs sitä ollaan oltu?" isä saarnaa (ei huuda, mutta sanoo jotai semmosta että ei tiiä mitä mä kans koulussa teen) jos joku poika soittaa pilarin/killerin yms... välillä meinaa mennä hermot kun minnekään ei pääse! ei edes kaverin luo yötä vkl:na! mutta onko tämä vaan jotain suojelua kun oon nuorin laps ja porukat on viiskymppisiä?
liian tiukkaa(ko?)?
5
1024
Vastaukset
- j.p
mul on ihan tarkalleen sama tilanne,porukat on jo viiestkympist vähä ylöspäin ja ite oon 8 luokkalaine poeka,kaikest niitten pitää natista ja ei ne muokaan päästä kovin usein kaverille(mutta joskus kummiske)kai se on vaa sitte meitin hyväks,kyllä mä veikaan että ku tulloo pari vuotta lisää ikää nii saahaan vähän vapautta :)
- .........
toivon mukaan viimestään 18vuotiaana=)
- j.p
......... kirjoitti:
toivon mukaan viimestään 18vuotiaana=)
niinpä,muutenhan siitä ee tuu yhtöö mittöö jos ne antaa viel 19w kotiarestia :D
- AmAndA -86
Sinä kyllä olet kieltämättä tosi nuori...
Sain itse lähteä vasta omin nokkineni ulos kun olin 17. - tai jotain....
..jos kaverisi vanhemmat sattuvat olemaan vähän löysempiä niin voisit suostutella heitä soittamaan porukoillesi ja pyytämään sinua kaverisi luo yöksi,siis että hekin olisivat kotona yötä.Näin ollen vanhempasi tietäisivät että olet koko ajan vanhempien ihmisten valvonnassa.on tuo kyllä vähän liian tiukkapipoista jos et pääse edes yökylään kaverisi luokse.se on sitten eri asia että oletko joskus tehnyt jotain sellaista mikä on rikkonut vanhempiesi luottamuksen sinuun....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa872656Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621714SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän101686Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631565Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81538Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261246Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261105Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811005