..mutta aattelin kuitesi jos joku vois vaikka auttaa. Siis, oon ihan hirveen ujo! Yleisesti vieraitten ihmisten kans, mut varsinkin poikien. Tietäskö joku jotain keinoo jolla pääsis eroon tästä ujoudesta? Eihän tällä tavalla mitään poikafrendiikään saa.. Kiitos kaikille vastanneille :))
Tyhmä kymysys..
5
438
Vastaukset
- JeyCe
No, ei siitä eroon noin vain pääse, mutta sä voit yrittää vaan rohkaista ittes. Unohda se, että sua jännittää tms. Unohda se, mitä toiset susta ajattelee. Meet vaan. Mä tiedän mitä se on ku jännittää ihan helvetisti ja sitte pitää vaan rohkasta ittensä meneen. Se tuntuu hassulta ku lähtee liikkeelle kohti esim. sitä jätkää jolle aikoo mennä puhuun. Se tavallaan kourasee mahasta. Varmaan tiiät mitä tarkotan. Mut loppupeleissä; ei ne muut aattele että se on jotenki huono asia ku on ujo! Mun poikakaveri on ujo, ja mä tavallaan iskin sen, eikä se mua. Mut anyway, ku rohkasee ittensä, ni se auttaa jatkossaki ujouteen. Ei ujoudesta kokonaan irti pääse, mutta voi kylläki rohkaistua, jos suhtautuu oikein. Tsemppiä sulle elämään, aattelet vaan positiivisesti! Kerran se vaan kirpasee ;)
- shai-gai
Minäkin oon hiukan ujo... ennen olin ihan kauheen ujo, en saanut oikeen edes kavereita. Nykyään oon päässyt ujoudesta aika hyvin yli, vaikka olen vieläkin semmoinen "hiljainen" poika, mutta olen sentään saanut kavereita ja ns. "yleisen hyväksynnän". En oikeen edes tiedä millä se ujous lähti vuosien varrella pois, itseluottamuksen kasvulla on varmasti osuutensa asiaan... Vaikee antaa sulle mitään täsmällistä neuvoo, mutta yritä vaan uskoo ittees... Tutustu toisiin ihmisiin, kyllä se siitä. Tiedän kyllä, ei se helppoa ujolle ole, mutta kannattaa yrittää. Ei kai siitä haittaakaan ole.. vai? Mutta ei se ujous ikinä kokonaan pois lähde, se vain lievenee.
Ja sitäpaitsi, ujot tytöt on oikeestaan aika jees. : ) - jätkä16v.
kuulostaa oudolta mut ujous on seksikästä ;)
- sunken
Ihana kuulla et joku ajattelee noin!!
- AmeliA
mä oon aika ujo, ja se on tosi kurjaa.... joskus kun sitten uskaltautuu puhumaan jollekkin niin sitte on nii kipsissä et sanat menee sekasin :/ kavereiden kaa mä taas oon ihan hirveen äänekäs :) mul on valinnaisena ilmaisu taitoa ja mä oon sen avulla paljon rennompi esim. jätkien kaa nykyään... eli zemppiii ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa732622Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71670Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631555Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261236Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.251088Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?79986