Olisi pitänyt arvata

jepsankeikkaa...

Kaksi vuotta kärsinyt naiseni turhasta mustasukkaisuudesta, johon ei olisi pienintäkään aihetta. Kuinkas ollakkaan itse naiseeni luotin ja niin, arvaattekin varmaankin mitä tapahtui.. Taas vannotaan rakkautta ja plaa plaaa ja mustasukkaiusuus jatkuu vaikka itse on peittoa heilutettu muualla. Mistä saisi voimaa antaa muijalle monoa? Luottamus on täysin kadonnut. On niin vaikeaa, kun vihasta huolimatta rakastaa. Kaikki naiset samanlaisia lieroja loppujenlopuksi. Olen mies, enkä iki maailmassa pettäisi kumppaniani. Se on vain alhasinta mitä toiselle voi tehdä.

13

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • misukka3

      Kuulostat kyllä arvostettavalta hyvältä mieheltä. Sietäisi naisesi hävetä ja paljon.

      • jepsankeikkaa...

        Olipas se mukava kommentti :)


    • thunder3

      Yleensä juuri ne ihmiset ovat itse epäluotettavia, jotka epäilevät muita koko ajan.. Eihän sitä nyt voi muihin luottaa, jos ei koe itseään luotettavaksi. Jos haluat itsellesi puolison, joka on täysin luotettava, ota sellainen joka ei ole lainkaan mustis! Ja tämä pätee yhtälailla molempiin sukupuoliin!

      • pettäjän tie

        Minäpä olen toista mieltä! Itse olen kyllä mustis, mutta olen erittäin uskollinen ja minua oksettaa ajatuskin vieraasta ... Yök!
        Mutta puolisoni ei ole luotettava, hän on valehdellut minulle (muissa asioissa).
        Ja koska olen nähnyt hänen kiinnostuksensa joskus jostakin naisesta, ja tiedän hänet hyvin seuralliseksi, on täysin mahdollista, että hän on pettänyt minua.
        Flirtti toisen kanssa ja omasta täysi välinpitämättömyys, vaikka katselee vierestä, ei ole luotettavan puolison käytöstä, eikä osoita rakkautta puolisoa kohtaan.
        Nuo em asiat luovat mustasukkaisuuden tunteita, enkä pidä niitä tunteita väärinä tai sairaina, koska niille on todellisuudessa perusteet. Pikemminkin outoa olisi, jos mitään ei kokisi, vaikka puoliso vehtaa toisen kanssa.


      • 357 mag
        pettäjän tie kirjoitti:

        Minäpä olen toista mieltä! Itse olen kyllä mustis, mutta olen erittäin uskollinen ja minua oksettaa ajatuskin vieraasta ... Yök!
        Mutta puolisoni ei ole luotettava, hän on valehdellut minulle (muissa asioissa).
        Ja koska olen nähnyt hänen kiinnostuksensa joskus jostakin naisesta, ja tiedän hänet hyvin seuralliseksi, on täysin mahdollista, että hän on pettänyt minua.
        Flirtti toisen kanssa ja omasta täysi välinpitämättömyys, vaikka katselee vierestä, ei ole luotettavan puolison käytöstä, eikä osoita rakkautta puolisoa kohtaan.
        Nuo em asiat luovat mustasukkaisuuden tunteita, enkä pidä niitä tunteita väärinä tai sairaina, koska niille on todellisuudessa perusteet. Pikemminkin outoa olisi, jos mitään ei kokisi, vaikka puoliso vehtaa toisen kanssa.

        Ei thunder3 taida oikeen ymmärtää että kyllä se luottamus karisee kun toinen sukupuoli on tarpeeksi monta kertaa tehnyt kylmät jollain tapaa. Ensin valehtelua ja jossain vaiheessa selviää kolmas osapuoli jossain muodossa, joko uusi tai vanha. Kaikki tapaukset on erilaisia mutta mielestäni luottamus ansaitaan ja osoitetaan teoilla ja syntyy pikkuhiljaa, ei ole järkevää luottaa sokeasti ventovieraaseen mikä esimerkiksi seurustelukumppani on aina alkuvaiheessa.Eli pitäisi oppia tuntemaan ihminen ennenkuin voi olla luottamusta.Itse en ole esimerkiksi ikinä pettänyt ketään enkä omantunnon takia mielellään valehtelekaan mutta kyllä seuraan valehdellaanko jne tai touhuuko jotain omituista mistä pitäisi tietää,edellinen käyttäytyi niin omituisesti ettei luottoa ehtinyt syntyäkään,valehtelee eksälleen nykyään. Tai eksänyksälleen tarkennetaan vielä.


    • Sinikka55555

      Se joka on mustasukkainen, käy itse tai haluaa mennä vieraisiin. Ja tämä on tosi asia. hän luulee, että toinenkin on samanlainen. Olen tavannut elämäni aikana useita mustasukkaisia puolisoita, ja he ovat ensimmäisenä esim. firman juhlissa
      iskemässä yhden illan panokaveria.

      • 357 mag

        Ei voi nyt sinikka jokaisen ihmisen puolesta puhua, ei ikinä itsellä ollut meininkiäkään toisen piparipurkille ja silti näitä pettäjiä on nähty ja itellä mustasukkasuus ja epäluottamus muitakohtaan senkun kasvaa. Loppuelämän suhteet saattaa ollakin tätä myöten pilalla ellei joku osoita toisin ja saisin hiukan peiteltyä epäluulojani ja mahdollista mustasukkaisuutta jota on kahdessa viimeisimmässä suhteessa ruokittu pettämisellä ja valheilla. Eli puhu vain omasta puolesta.


    • Totuuden torvi

      Täytyy myöntää, että itse petin koska halusin kunnon seksiä mieheltä jota en saanut ikinä 10 vuoden aikana mieheni kanssa. En suunnitellut tätä, se vaan tapahtui. Nyt olen eronnut alkuperäisestä ja nyt saan ihanaa seksiä mieheltä jota rakastan yli kaiken. Tsemiä kaikille naisille jotka kituu huonossa suhteessa, ottakaa itsestänne niskasta kiinni ja miettikää mitä todella haluutte elämältänne.

    • ????

      Kuinka ollakaan, niin ennalta arvattavaa että tässäkin tapauksessa tuo käännetään miehen syyksi. Kyllä naiset todellakin on sitten ihania!

    • Vapaa-elämä

      Kannattaa pysyä kaukana mustasukkaisista. Koska pohjimmiltaa ne ovat mitä pahimpia narsisteja. Niitä pitäisi koko ajan huomioida. Ja ne osaavat tukahduttaa vapaan elämän ja itsesi hallinnan täydellisesti. Sinulla ei saa olla minkäänlaisia ystäviä loppupeleissä, kaikki ovat uhka tälle mustikselle.

      • särkynytsydän

        Totta. Oma exäni oli lopulta mustis ihan kaikista. Duunikavereista, kavereiden miehistä, sukulaisten miehistä, homoista, lesboista, naapureista, asemalla pyörivistä juopoista/narkeista, telkkarin/lehtien mieskuvista, ohi ajavista pyöräilijöistä, kaupan kassapojista, lääkäreistä. IHAN KAIKISTA.

        Pelkäsi menettävänsä minut ja sen takia menetti minut. Surkeintahan siinä on se, että rakastin ja ihailin häntä enemmän, kuin ketään ikinä. Unelmien mies, tuota mustasukkaisuutta lukuunottamatta.


    • Ei kaikki

      Kaikki naiset EIVÄT ole samanlaisia. Terveisin 40 vee.

    • Yx pointti

      Ihmiset pettävät toisiaan kun kiinnostuneisuus on mennyt. Mitä sitä turhia miettimään. Itse en tätä hyväksy. Pitäisi sanoa 'sorotnoo' ja jatkaa omaa elämää siten miten haluaa sen elettävän. That's it.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe