Parturit Kuopiossa

Hiusföönitön

Morjesta

Vastamuuttaneena Kuopioon tiedustelisin keskustan lähettyviltä (3km säteeltä) partureita, joissa ois osaava miespuolinen parturi. Tämä lähinnä siks, kun ajattelin antaa vapaat kädet tehdä mitä vain, niin miehellä voi olla hiukan parempi näkemys miesten hiuksita. Toisaalta jos on hyviä naispartureitakin, niin vinkkejä otetaan vastaan.

Netistä kattelin vähän, niin tuo Niiralan Ilme on vissiin ihan hyvä mutta en tiedä.

17

1046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      ei kannata mennä mihinkään ryöstöhintaisiin partureihin, vaan amikselle! siellä opiskelijat leikkaa tukkasi muutamalla eurolla ihan yhtä hyvin kun kaikki muutkin

    • 100.000km huolto

      Jos annat vapaat kädet niin saat varmaan varautua maksamaan parturikäynnistäsi saman rahan kuin auton isosta määräaikaishuollosta jakohammashihnan, kiristinpyörän ja vesipumpun vaihtoineen...

      • Hiusföönitön

        Totta, mutta pitää pistää hintaraja, niin eivät nyt ihan jokaista määräaikaremonttia hiuksiin tee. Mutta lähinnä sen takia vapaat kädet, kun luulis heidän tietävän, miten 10 hiuksesta tekee näyttävämmän kokonaisuuden.


      • fgtyhuijoplå
        Hiusföönitön kirjoitti:

        Totta, mutta pitää pistää hintaraja, niin eivät nyt ihan jokaista määräaikaremonttia hiuksiin tee. Mutta lähinnä sen takia vapaat kädet, kun luulis heidän tietävän, miten 10 hiuksesta tekee näyttävämmän kokonaisuuden.

        Valitettavasti 10 hiuksesta ei voi tehdä minkään näköistä.


    • 17+17

      Ainut parturi Kuopiossa on Mr Hair Minna Canthin kadulla.

      Samassa talossa haapaniemenkadun puolella on Parturi-Kampaamo Hair & Design.

    • Carlos Santana

      Carlsonin yhteydessä on parturi ja kauppakeskus Sektorin 1. kerroksessa. Älä mene Mr. Mrhairille!!!

      • ....................

        Terveisin Hairlekiinin työntekijä? Kas kun et mainosta vielä Minnaa ja Truben kulmaa.

        Niin, mutta onko kummassakaan töissä miesparturia?


    • Näin on

      Milloinkaan en mene mies parturille

    • Suosittelen

      Erittäin mukava ja keskihintainen parturikampaaja on Kurkitukka Kurkimäessä!

    • Anonyymi

      Finnpulpilla ei ole uskovaisia.

    • Anonyymi00030

      Rasti. Tasavallan katu prisman talossa,

    • Anonyymi00031

      Parturi

    • Anonyymi00032

      UP!

    • Anonyymi00033

      Mitä kokemuksia?

    • Anonyymi00034

      Niin kauan kun tulee kolopalloa, Aito Suomalainen Grilli ja taksikopio.

      Ja ylläpito on kuutamolla.

    • Anonyymi00037

      Kalju, eli ajeltu pää, on kesämuodissa rohkea, käytännöllinen ja tyylikäs valinta, joka korostaa kasvojen piirteitä ja tarjoaa viileyttä helteillä.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe