hei. En mainitse ketään erityisesti mutta oletteko törmänneet samaan kuin minä.....tyrkytetään uskonlappuja yms....vaikka sadasti tullut ilmi että en niitä halua enkä lue!!!! Pistää kiukuksi jos joku ei usko...........miksi omaa uskoa pitää tyrkätä muille??? Jokanen hakeutuu itsestään minne haluaa.....ei väkisin ketään käännytetä,toi on niin perseestä......jokasen usko on oma asia. ei uskalla enää kauppaankaan mennä paikalliseen jos tietty auto siellä pihalla seisoo......pkle...
ärsyttää...
joku12341
1
193
Vastaukset
- Teppo 73
Mulle kävi niin, et kysäsin ihan läpäl yhdelt naiselt, ku ovellani kävi, et tekiskö mieli panna. Se ei suuttunutkaan, vaan vastas myöntävästi. Oli tosi kiihottavaa panna uskovaista ja lopuks laueta sen sisään. Otin lopuks hänen lapun ja hän pääsi jatkamaan matkaa hymy huulillaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013