Kellekään ei varmaan tuu yllätyksenä, että radiossa soi samat biisit päivästä toiseen, mutta miks novalla soi joka iltapäiva samat vanhat biisit: Celine Dion - I drove all night, The Rasmus - Chill, Anastacia - Left outside alone, Hoobastank - The reason.
Joo ihan kiva, että soitetaan vanhaa musiikkia, mutta joka päivä noi samat biisit ja melkein samaan aikaan? Kai niitä muitakin vanhoja biisejä voisi soittaa kun noita samoja?
En ole aiemmin kuunnellut novaa, että onko heillä joku tapa nostaa esille vanhoja biisejä ja soittaa niitä muutama kuukausi ja etsiä toinen vanha kappale tilalle? Vai onko nuo jotain toimituksen suosikkeja?
NOVA, samat biisit, saman aikaan
13
476
Vastaukset
- jaajaaa
"En ole aiemmin kuunnellut novaa"
älä viitti.
luepa vanhoja postauksia tältä palstalta niin tiedät. - luulenpa
Veikkaan että liitty jotenkin siihen, että samojen kappaleiden toisto (soitto) tulee halvemmaksi kuin monipuolinen kokonaisuus? Siis royalteista kyse, luulen.
- evts
Ei vaikuta siihen, samat maksut menee.
- luulenpa
oletko varma?
- Entinen Nova fani
Novalla soi nykyään kokoajan myös uudet biisit tunnista toiseen, kuten J. Karjalainen, Jesse Kaikuranta, Train, Pink, Paramore, Adele, Antti Tuisku, Bruno Mars. Nuo kaikki on soitettu ihan loppu, siis puhki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nova kuulostaa nykyään sen Spotify listansa ansiosta ihan nrj:ltä. Että semmoiseksi on Nova menny. Radio Nova on niin ykstoikkoinen musiikkitarjontansa suhteen että voisi vaikka lopettaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kun ei kerran löydy suurempaa musiikkitarjontaa????????????????????????????????? Varmasti löytyisi mutta kun ei Novan musiikkipäälikkö tiedä enää muita biisejä, pelkästään samat uutuusbiisit ja vanhat rallatukset. Noihin uusiin loppuun soitettuihin pas""ihin olen niin kyllästyny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Radio Novalla saisi musiikkipäälikkö vaihtua, ja toivottavasti äkkiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- kuuntelin 10 v sitte
vieläkö siellä soi ihanan neutraalit Laura Pausini ja Mamba päivittäin?
- .....
Itse asiassa ei soi! Esim. Mamban Valokuvia on soinut viimeksi Novalla 11.11.2012 17:21 ja Laura Pausinin Tra te e il mare viimeksi 06.08.2012 20:48
(lähde: biisit.info) - kehitystäkö?
..... kirjoitti:
Itse asiassa ei soi! Esim. Mamban Valokuvia on soinut viimeksi Novalla 11.11.2012 17:21 ja Laura Pausinin Tra te e il mare viimeksi 06.08.2012 20:48
(lähde: biisit.info)merkillistä!
tahroja paperilla sentään veivaa lähes joka päivä.
- Faunin iltapäivä
Kuunnelkaa Yle Radio 1:tä, niin ei tarvitse sietää nollaihmisille suunnattua radio-ohjelmaa. Voitte samalla sivistyä ja törmätä asioihin, joista ette tienneet olevanne kiinnostuneita.
Mutta ette törmää enää ihmisiä aliarvoiviin juontajiin, vaan korkeatasoisesti puhuviin kuuluttajiin ja ohjelmien toimittajiin. Ja samat kappaleet eivät soi päivästä toiseen, mitä nyt Schubertia joskus tulee useammankin kerran viikossa.
Roskakanavien suoltaman arkipaskan vankeudesta kannattaa ihan oman onnellisuuden nimissä pyrkiä irti, suosittelen. Tyhjyyteen tuhlatusta elämästä ei saa S-bonusta.- Säälittävä yleistys
Suomalaisessa yhteiskunnassa kenelläkään ei ole varaa haukkua toisia nollaihmisiksi, mitä sitten ikinä ovatkaan!
- dude3
Siihen voi novalla luottaa että ympäri vuoden tulee Mamban Vielä kesää on jäljellä
- 44+99
P a s k a a soittavat novalla.
- Harvassa hyviä
Kuka jaksaa kuunnella Novaa? Joskus duunissa kahvitteluhuoneessa se soi, koska pomo tykkäs pitää sitä auki. Oli niin hyvä jätkä, että siedin.
Kun päivässä tuli "Rakkaus on lumivalkoinen" kerran tunnissa, l. n. 50 kertaa päivässä, mulle tuli kiintiö Novasta täyteen 199 vuodeksi. Itse biisin voi kuunnella kerran elämässä. Samaa biisiähän on koko Yön tuotanto, n. 30 albumia.
Eipä silti, Radio Rock on kaikkein epätoivoisin radio. Kai ne ovat soittaneet Metallicaa jo 900 000 kertaa? Kuvannee jotain rock-meiningistä, että huippujuontaja on ärsyttävästi ar ti ku lo iva isänmaallinen reservin marsalkkaluutnantti tai jotain, joka niinku diggaa monikulttuuria ja Hesan afrikkalaistamista. Kokoomusvihreys on niinku wrrakk!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992617
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1152301En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761638Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911139- 471058
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va491043- 99971
- 46783
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6783- 102737